  • 11. Data: 2007-11-23 11:11:44
    Temat: Re: Czy płatny zabójca jest seryjnym zabójcą ?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > ocenę zawsze może zrobić w skali 1-10 ;)

    No dobra, ale jak ją zweryfikuje? I jak zlecający zweryfikuje poprawność
    oceny wykonawcy? Niewykonalne. Mówię: koszty + marża.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2007-11-23 11:36:28
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Przemek M" <...@...a> napisał w wiadomości
    > Czy osoba bedaca platnym zabojca i ma juz wykonane wiecej niz 1 zlecenie
    > bedzie automatycznie seryjnym zabojca ?

    A co? Masz problem z wypełnieniem CV? :)

    NMSP :D

    M.

  • 13. Data: 2007-11-23 12:00:57
    Od: "Przemek M" <...@...a>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek M" <...@...a> napisał w wiadomości
    >>

    > A co? Masz problem z wypełnieniem CV? :)
    >
    > NMSP :D
    >
    > M.

    No nie do konca :)
    Zdawalo mi sie ze np seryjny morderca kieruje sie jakim motywem, dziala
    zawsze w idnetyczny sposob, pozostawia jakis charakterystyczny slad swojej
    seryjnosci - za duzo filmow :)

  • 14. Data: 2007-11-23 12:11:59
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Zdawalo mi sie ze np seryjny morderca kieruje sie jakim motywem, dziala
    > zawsze w idnetyczny sposob, pozostawia jakis charakterystyczny slad swojej
    > seryjnosci - za duzo filmow :)

    Np. bywali seryjni mordercy (słyszałem o dwóch, o jednym z nich nawet
    był film), którzy naśladowali innych morderców (każda ze zbrodni była
    naśladownictwem kolejnego mordercy).

  • 15. Data: 2007-11-23 12:19:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Przemek M" <...@...a> naskrobał/a w

    > Zdawalo mi sie ze np seryjny morderca kieruje sie jakim motywem,
    > dziala zawsze w idnetyczny sposob, pozostawia jakis
    > charakterystyczny slad swojej seryjnosci

    Płatny też zostawia charakterystyczny ślad - trupy.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153

  • 16. Data: 2007-11-23 16:00:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    szerszen pisze:
    > a co ma do tego fakt, czy on to robi za kase czy nie?
    Noooo ... pewnie chodzi o prawo pracy ;-)
    Maciek ... zapraszam na moje aukcje:
    Świstak - http://www.swistak.pl/uzytkownicy_aukcje/mob.html
    Allegro - http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=702
    31

  • 17. Data: 2007-11-23 17:06:58
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Przemek M pisze:
    > Czy osoba bedaca platnym zabojca i ma juz wykonane wiecej niz 1 zlecenie
    > bedzie automatycznie seryjnym zabojca ?

    Kolega otwiera dzialalnosc i nie wie co w PKD wpisac?
    Czy PIT zle rozliczyl z wykonanych zlecen i sie US czepia? ;)

    :D

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 18. Data: 2007-11-23 17:22:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Sugerujesz umowe zlecenia lub umowe o dzielo :-) :P

    Umowa rezultatu, więc zdecydowanie dzieło. Tylko prawa autorskie
    odpadają, więc tylko 20% kosztów własnych...

  • 19. Data: 2007-11-23 17:25:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek M wrote:
    > Czy osoba bedaca platnym zabojca i ma juz wykonane wiecej niz 1 zlecenie
    > bedzie automatycznie seryjnym zabojca ?

    Tzn. zasadniczo używa się sformułowań: 'płatny zabójca' oraz 'seryjny
    morderca'.

    Płatny zabójca to fachowiec - on zabija dla kasy.

    A morderca morduje dla samego mordowania. Seryjny robi to nałogowo.

    Tak więc IMHO odpowiedź brzmi "nie".