  • 51. Data: 2009-01-05 11:45:56
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, qwerty wrote:

    > A ja szukam przepisu, który mówi, że przy płaceniu kartą sprzedawca nie może
    > zwiększyć ceny. Akurat znam taki sklep i trzeba im "przytrzeć nosa".

    Akurat pochwalam.
    Że sklep nie traktuje tak samo zapłaty gotówką i kartą znaczy
    (pochwalam) :)

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2009-01-05 11:48:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, Olgierd wrote:

    > Jeśli zobaczę sklep, który daje rabat przy płatności gotówką (przelewem)
    > to się zastanowię czy skorzystać.

    I bardzo dobrze.
    Ja robię na odwrót :D

    Nie dają za gotówkę taniej - znaczy wtranżalają część z prowizji
    "karcianej" do ceny. Sorry sir, to już lepiej zapłacić tyle samo
    na zysk właściciela ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 53. Data: 2009-01-05 11:53:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, Tristan wrote:

    > (autor gacek
    >
    > mam nadzieję, że nie lubią tego klienci. Ja bym tam już nigdy nie poszedł.

    No to równoważę Twoje wybory. A że nie ja sam jeden (jak widać
    z dyskusji), to i Olgierda równoważymy i innych też ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 54. Data: 2009-01-05 11:54:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 4 Jan 2009, basti78 wrote:

    > hmmmmm ale czy inne sklepy cudownie tej prowizji nie mają ? ;))))))))
    >
    > po prostu nie wiecie o tym

    Cieszą się, że cena wyższa dla wszystkich? :P

    pzdr, Gtofryd

  • 55. Data: 2009-01-05 12:11:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    > Drogi Mądralo,

    Więcej nas tu takich ;)

    > Wyobraź sobie, że bardzo dobrze wiem, że jest ta prowizja. Wyobraź sobie
    > także, że wolę zatem wybrać sklep, w którym mam jasną kalkulację ceny (i
    > np. żadnych dodatków do ceny w zw. z takim a nie innym sposobem
    > płatności).

    Oczywiście.
    Znaczy że wiesz i tak dalej, nie żebym się bezwarunkowo zgadzał
    z wnioskami.

    > I jeszcze: nawet gdyby gówniany sklep dawał mi 3% rabatu przy płatności
    > przelewem, wolałbym zapewne zapłacić kartą.
    > Zgadniesz dlaczego tak?

    Bo byłby to, jak to napisałeś, w g... sklep, więc z obawy o jego
    banckructwo i tak dalej.
    Ale jak kupuję w normalnym sklepie, takim co to jest szansa że
    jutro upadłości nie ogłosi (lepjej sp.j. albo cóś w tym stylu :P)
    to wybieram taki który mi tych 30 zł przy 1000 zł zakupie nie doliczy.
    Szczególnie jak i tak jestem w sklepie i na miejscu testuję co
    która lampa błyskowa może a co nie.

    pzdr, Gotfryd

  • 56. Data: 2009-01-05 12:11:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 12:53:28 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > No to równoważę Twoje wybory. A że nie ja sam jeden (jak widać
    > z dyskusji), to i Olgierda równoważymy i innych też

    Cóż, tylko dzięki takim wyborom panuje w miarę równowaga.

    Nawiasem mówiąc dopiero na bazie naszej dyskusji zbadałem regulamin
    Płatności Allegro. No i -- w zasadzie 2000 zł to maks jeśli chodzi o
    kartę płatniczą.
    Nie chcą się dzielić prowizją.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 57. Data: 2009-01-05 12:45:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 05 Jan 2009 13:11:26 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Bo byłby to, jak to napisałeś, w g... sklep, więc z obawy o jego
    > banckructwo i tak dalej.
    > Ale jak kupuję w normalnym sklepie, takim co to jest szansa że
    > jutro upadłości nie ogłosi

    Przypomnę, że Hoopla miała super notowania, nawet nagrodę od Deloite
    dostała (tuż po krachu).
    Jakby na to nie patrzeć wolę "dopłacić" 3% za płatność kartą i mieć
    możliwość ścignięcia sprzedającego z chargebacku lub z jakiegoś
    ubezpieczenia, niż zaoszczędzić 3 od 100, ale w ostateczności zostać ze
    słusznym gniewem w kaloszach.

  • 58. Data: 2009-01-05 12:57:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie dają za gotówkę taniej - znaczy wtranżalają część z prowizji
    > "karcianej" do ceny. Sorry sir, to już lepiej zapłacić tyle samo
    > na zysk właściciela ;)

    Ja zazwyczaj się staram targować przy płaceniu gotówką. :)

  • 59. Data: 2009-01-05 13:36:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Jan 2009, qwerty wrote:

    > Ja zazwyczaj się staram targować przy płaceniu gotówką. :)

    Też, ale czasem taki marudny klient bywa na tyle uciążliwy,
    że głupio mu dalej targować ;) (znaczy najpierw marudzi,
    przebiera, każe sprawdzać... o sobie piszę :))

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2009-01-07 08:21:05
    Od: Jola Lojalna <a...@B...pl>

    Liwiusz pisze:
    > Tak jak nie kupisz w Warszawie na kartę
    > płatniczą biletu miesięcznego, bo średnia prowizja karciana jest większa
    > niż i tak niewielka marża z tego biletu.

    Na pewno w punkcie ZTM na stacji metra Pl. Wilsona się da zapłacić karta za
    miesięczny.