  • 31. Data: 2009-01-04 09:50:52
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    news:pan.2009.01.04.09.21.49@rudak.org...

    > A ja nigdy nie kupiłem nic w żadnym sklepie, w którym musiałem coś
    > dopłacać przy płatności kartą.
    > A kupuję dużo: Merlin, Cyfrowe.pl, Telekarma.pl, etc.

    ja sklep tez wtedy zmienilem :-)

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 32. Data: 2009-01-04 09:53:01
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > ja sklep tez wtedy zmienilem :-)

    hmmmmm ale czy inne sklepy cudownie tej prowizji nie mają ? ;))))))))

    po prostu nie wiecie o tym

    Sebastian

  • 33. Data: 2009-01-04 10:06:50
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Olgierd wrote:
    > Dla porównania: Cyfrowe.pl nie kombinują z cenami i nawet PayPalem można
    > zapłacić. Nie dziwota, że jak kupuję to właśnie tam.

    Z internetowymi - jasna sprawa. Z tym, o którym pisałem - jakoś
    akceptuję. Bankomat jest 200m dalej, mogę podejść (albo od razu przyjść
    z gotówką). Ale jakbym kupował częsciej niż raz na kilka miesięcy, to
    może inaczej bym na to patrzył.

    gacek

  • 34. Data: 2009-01-04 10:58:20
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    cef pisze:

    > A skąd obsługa wie jaką kartą płacę?
    > Ja tam nie mam problemu i przyjmują mi kartą za lotka (przy okazji
    > innych dużych zakupów),
    > ale podejrzewam, że prowizja w lotku jest niewielka i przyjmowanie
    > niewielkich kwot kartą jest pewnie nieopłacalne.

    Prowizja wynosi 7,5% i jest płatna raz w miesiącu.
    http://www.warszawa.lotto.pl/183-41e5089c0433a.htm

    Czyli przyjęcie płatności kartą nie pozbawia właściciela
    zarobku (choć jest on nieco mniejszy).

    Myślę, że może chodzić tu o fakt, że punkt lotto
    wypłaca w gotówce wygrane (te małe). Sprzedawca
    musi mieć na to "żywą" gotówkę, a może nie chcieć
    się jej pozbywać kredytując niejako Totalizator.

    Innym powodem może być to, że opłaty lotto nie
    "są nabijane" na kasę fiskalną. Sprzedawca może
    mieć potem więcej pracy rozliczając płatności
    dokonane kartą.

  • 35. Data: 2009-01-04 10:58:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 04 styczeń 2009 09:38
    (autor gacek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gjpsi3$h8i$1@news.task.gda.pl>):

    > Ale ogólnie chyba firmy obsługujące takie płatności tego nie lubią.

    mam nadzieję, że nie lubią tego klienci. Ja bym tam już nigdy nie poszedł.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 36. Data: 2009-01-04 12:42:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Nie każda karta jest kredytowa.

    Wiem, ale przedsiębiorca zasadniczo nie wie, jak to sprawdzać.

  • 37. Data: 2009-01-04 12:48:47
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hmmmmm ale czy inne sklepy cudownie tej prowizji nie mają ? ;))))))))
    >
    > po prostu nie wiecie o tym

    to ty chyba nie wiesz o czym piszemy. Inne takze maja, ale same pokrywaja,
    mowimy nastomiast o sklepach ktore podwyzszaja cene towarow/przesylki przy
    platnosci karta w celu pokrycia tej prowizji przez klienta.

  • 38. Data: 2009-01-04 12:50:32
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tzn wolisz nie wiedzieć że płacąc kartą dopłacasz te 3% ?

    tzn woli nie miec rozroznienia oplat przy platnosci przelewem, za pobraniem
    i karta (poza kosztem przesylki w przypadku pobrania/niepobrania), trudne co
    ?

  • 39. Data: 2009-01-04 13:33:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 13:50:32 Kotlet mielony <w...@d...mnie>
    napisał(a):

> [...]
    > i karta (poza kosztem przesylki w przypadku pobrania/niepobrania), trudne co

    Jak widać trudne

  • 40. Data: 2009-01-04 14:16:35
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 10:43:22 +0100, Tomek napisał(a):

    > A jakby to nazwali rabatem dla płacących gotówką to już by było ok ? Bo
    > wiesz co - w Media Markt są raty 0% ;-)
    >
    > (Sorry za sarkazm, nie mogłem się powstrzymać -)

    Stary, ale co mnie obchodzi, że sklep daje rabat przy płatności gotówką?
    Zawsze płacę kartą, zawsze wybieram wyłącznie sklep, w którym mogę
    zapłacić kartą -- takie moje zakichane widzimisię.

    Jeśli zobaczę sklep, który daje rabat przy płatności gotówką (przelewem)
    to się zastanowię czy skorzystać.
    W dobrym sklepie nie musiałbym tego robić. W kiepskim i tak bym nie kupił
    (a na pewno nie inaczej, niż kartą).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl