  • 21. Data: 2009-01-04 08:36:58
    Temat: Re: Czy płacenie kartą za hazard jest zabronione?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 09:27:26 +0100, Konrad napisał(a):

    > No to udziela stałego rabatu przy płatności gotówą i tyle - i niech go
    > spróbują ukarać :D

    No to niech udziela.
    Niezły skądinąd sklep Pstryk.pl wstawia klauzulę "Ceny zawierają 3%
    rabatu ważnego przy płatności za pobraniem bądź przelewem". Mi się taka
    praktyka raczej nie podoba. I dlatego z Pstryku w życiu nic nie kupiłem i
    nie kupię, dopóki nie zmienią tego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-01-04 08:38:11
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Olgierd wrote:

    > Aha, a jeśli na towarze będzie "10 zł gotówką, 10,30 zł przy płatności
    > kartą"?

    W znajomym sklepie komputerowym na cenniku mieli napisane - "ceny
    uwzględniają rabat 2%(albo 3%) udzielany przy płatności gotówką".

    Ale ogólnie chyba firmy obsługujące takie płatności tego nie lubią.

    gacek

  • 23. Data: 2009-01-04 08:59:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 09:38:11 +0100, gacek napisał(a):

    > W znajomym sklepie komputerowym na cenniku mieli napisane - "ceny
    > uwzględniają rabat 2%(albo 3%) udzielany przy płatności gotówką".
    >
    > Ale ogólnie chyba firmy obsługujące takie płatności tego nie lubią.

    Ciekawe jak to wygląda przy płatności kartą w sklepie internetowym. Czy
    automagicznie przyrasta cena czy co.

    Dla porównania: Cyfrowe.pl nie kombinują z cenami i nawet PayPalem można
    zapłacić. Nie dziwota, że jak kupuję to właśnie tam.

  • 24. Data: 2009-01-04 09:02:25
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Tu chodzi o sprzedaż "na kreskę", nie kartą płatniczą.

    ja placilem wypukla mbankowa na stoisku z alkoholem za flaszke, piwo i
    szampana

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 25. Data: 2009-01-04 09:03:18
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Tu to jest przepis źle napisany, bo chodzi o sprzedaż na kredyt, a
    > wiadomo, że sklepikarz, choćby dawał na kreskę, kredytu nie udziela.

    o pomocnictwie slyszales? Mamy stoisko alkoholowe z terminalem, sprzedawca
    przyjmuje
    karte wypukla ( w wiekszosci przypadkow to karta kredytowa)

  • 26. Data: 2009-01-04 09:11:36
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

> [...]
    >
    > Dla porównania: Cyfrowe.pl nie kombinują z cenami i nawet PayPalem można
    > zapłacić. Nie dziwota, że jak kupuję to właśnie tam.

    tylko w jednym sklepie sie spotkalem z wyzszymi kosztami przesylki przy
    platnosci karta

  • 27. Data: 2009-01-04 09:19:04
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > już kilka razy odszedłem z kwitkiem od lottomatu i usłyszałem ,,za lotto
    > kartą nie wolno''... O co chodzi?

    mysle ze przede wszystkim sprawa rozbija się o prowizje niewiele wyzsze niz
    te od placenia karta - sprzedawca daje Ci po prostu za darmo w tym wypadku
    podobnie zapewno z biletami
    dbają o to zeby nie sprzedawac za darmo - dziwisz sie z drugiej strony?
    nie jest to dla nas, konsumentów, wygodne, ale matematyki nie oszukasz -
    nikt nie chce sprzedawac za darmo

    to czy karta deb czy kred - a ktory sprzedawca to ma mozliwosc sprawdzac i
    brac odpowiedzialnosc?

  • 28. Data: 2009-01-04 09:21:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 04 Jan 2009 10:11:36 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > tylko w jednym sklepie sie spotkalem z wyzszymi kosztami przesylki przy
    > platnosci karta

    A ja nigdy nie kupiłem nic w żadnym sklepie, w którym musiałem coś
    dopłacać przy płatności kartą.
    A kupuję dużo: Merlin, Cyfrowe.pl, Telekarma.pl, etc.

  • 29. Data: 2009-01-04 09:41:09
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 09:36:58 Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

> [...]
    > rabatu ważnego przy płatności za pobraniem bądź przelewem". Mi się taka
    > praktyka raczej nie podoba. I dlatego z Pstryku w życiu nic nie kupiłem i

    Tzn wolisz nie wiedzieć że płacąc kartą dopłacasz te 3% ?

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 30. Data: 2009-01-04 09:43:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-01-2009 o 10:21:47 Olgierd <n...@n...problem> napisał(a):

    > A ja nigdy nie kupiłem nic w żadnym sklepie, w którym musiałem coś
    > dopłacać przy płatności kartą.
    > A kupuję dużo: Merlin, Cyfrowe.pl, Telekarma.pl, etc.

    A jakby to nazwali rabatem dla płacących gotówką to już by było ok ?
    Bo wiesz co - w Media Markt są raty 0% ;-)

    (Sorry za sarkazm, nie mogłem się powstrzymać -)

    Pozdrawiam,
    Tomek