  • 31. Data: 2008-12-10 16:53:44
    Temat: Re: Czy patrol policji ma prawo mnie wylegitymować?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gh1s1i$jkn$01$1@news.t-online.com...

    > Czy umundurowany patrol ma prawo mnie wyruchac ???

    Ciebie cwelu tak. I tak dajesz wszystkim więc korona ci z głowy nie spadnie
    jak cię wy....ie pies służbowy.

  • 32. Data: 2008-12-10 19:57:14
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "e-zop" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciebie cwelu tak. I tak dajesz wszystkim więc korona ci z głowy nie
    > spadnie jak cię wy....ie pies służbowy.

    Policjanci ( chyba gdzies na Slasku - Gliwice ?) zamykali na 24,
    kilkunastoletnie dziewczyny, a wypuszczali je po cwiczeniach z francuskiego.
    Nie slyszales o tym ?
    Chyba wroclawscy tez nie byli gorsi...

    Zamiast odpowiadac rzeczowo na pytania zanizasz poziom grupy.
    Boszsz....
    Co za prymityw.

  • 33. Data: 2008-12-11 19:52:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Co za prymityw.

    Masz rację!!
    Autor pytania " Czy umundurowany patrol ma prawo mnie wyruchac ??? "
    to bez wątpienia prymitywny, niewychowany cham.

    --
    Pzdr
    Leszek