  • 21. Data: 2008-11-30 06:28:50
    Temat: Re: Czy patrol policji ma prawo mnie wylegitymować?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Robert wrote:

    > Czy mają prawo to robić bezpodstawnie? czy tylko w przypadku uzasadnionego
    > podejrzenia popełnienia przestępstwa?

    wyobraź sobie, że panowie policjanci też są rozliczani ze swojej pracy
    do której należą takie rutynowe kontrole

    nie nalezy sie złościć ani bać tylko dać ludziom spokojnie wykonywać
    swoje obowiązki

  • 22. Data: 2008-11-30 13:07:27
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "futszaK" <f...@g...com> wrote
    > nie nalezy sie złościć ani bać tylko dać ludziom spokojnie wykonywać
    > swoje obowiązki

    Masz całkowitą rację. Dlatego wszelkie pretensje o "bezpodstawne"
    legitymowania należy, jeśli już, to kierować w stronę przełożonych, którzy
    wprowadzają takie dziwne systemy oceny funkcjonriuszy, preferując
    wykonywanie czynności "na sztukę", kto więcej itp.

  • 23. Data: 2008-11-30 16:45:23
    Od: marcin <m...@g...com>

    witek pisze:
    > ty to z jakiegoś skryptu puszczasz czy jak?

    Kiedyś to był zwykły troll. Teraz to troll, który siedział za niewinność
    przez dyspozycyjne kurwy, na które łożę podatki.

    To chyba jedyny przypadek kiedy do trolla żywię sympatię.

    --
    pzdr

  • 24. Data: 2008-11-30 17:51:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marcin wrote:

    > Kiedyś to był zwykły troll. Teraz to troll, który siedział za niewinność
    > przez dyspozycyjne kurwy, na które łożę podatki.
    >
    > To chyba jedyny przypadek kiedy do trolla żywię sympatię.

    A co, ciągle liczysz, że ci odda kasę, która poszła na jego wyżywienie z
    twoich podatków?

  • 25. Data: 2008-11-30 17:53:07
    Od: marcin <m...@g...com>

    witek pisze:
    > A co, ciągle liczysz, że ci odda kasę, która poszła na jego wyżywienie z
    > twoich podatków?

    Domyślam się, że to miała być cięta riposta. Popracuj jeszcze nad tą
    umiejętnością.

    --
    pzdr

  • 26. Data: 2008-11-30 20:41:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marcin wrote:

    > Domyślam się, że to miała być cięta riposta. Popracuj jeszcze nad tą
    > umiejętnością.

    cichy wielbiciel?

  • 27. Data: 2008-11-30 20:46:56
    Od: marcin <m...@g...com>

    witek pisze:
    > cichy wielbiciel?

    Tanie insynuacje?

    M.

  • 28. Data: 2008-12-01 12:53:01
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    r...@m...com pisze:

    > Brakuje Ci kolego wiedzy technicznej z zakresu radiokomunikacji.

    Mądry się znalazł...

    > System EDACS firmy Ericsson jest niestety analogowy i podsłuch jest możliwy
    > dowolnym odbiornikiem z zakresem UHF i fakt zmiany częstotliwości po
    > zakończeniu transmisji nie zmienia tego faktu że można usłyszeć pełne
    > wypowiedzi z danymi osobowymi a jak komuś to przeszkadza to dokładając
    > kilkaset zł kupuje odbiornik przystosowany do systemu EDACS Ericsson.

    EDACS jest systemem cyfrowym, w którym głos może być przesyłany zarówno
    analogowo jak i cyfrowo. Policja używa obu sposobów, z czego przede
    wszystkim używana jest transmisja cyfrowa w trybie AEGIS.

    > System TETRA owszem cyfrowy, ale ile jest go procentowo w policyjnej
    > radiołączności?

    Zdziwiłbyś się jak dużo...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 29. Data: 2008-12-01 17:57:30
    Od: r...@m...com

> [...]
    > analogowo jak i cyfrowo. Policja używa obu sposobów, z czego przede
    > wszystkim używana jest transmisja cyfrowa w trybie AEGIS.

    W Warszawie analogowo - sprawdzone empirycznie w dniu dzisiejszym.

  • 30. Data: 2008-12-01 23:29:52
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam, być może było na grupie, a może się coś zmieniło, chcę wiedzieć jak
    > jest obecnie.
    >
    > Wiele razy spotkałem się z sytuacją wylegitymowania mnie przez
    > umundurowany
    > patrol, spisania danych z dowodu osobistego, podania ich przez radio na
    > komendę,

    > --

    Czy umundurowany patrol ma prawo mnie wyruchac ???