  • 31. Data: 2005-08-08 22:21:07
    Temat: Re: Czy operator ma rację?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Czy ja napisałem bez treści? Mówię tylko o umowach bez podpisu.

    Bez podpisu ani zapoznania się z twoją urojoną jej treścią raczej ważna
    nie będzie.

    > Ale szkoda mojej klawiatury na was, jak o tym nie słyszeliście to na II
    > rok prawa.

    Ciekawe, w jakiej szemranej pseudo-uczelni uczą, że np. bez umowy i
    wręczenia cennika ktoś może nagle wyskoczyć z fakturą.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 32. Data: 2005-08-08 22:51:14
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dd8h3o$njf$1@opal.futuro.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nie chce mi się nawet komentować tego konkretnego przypadku twojego
    > bezsensownego bełkotu.
    Jesteś nieludzki. Nie rozumiesz, że ktoś MUSI i POTRZEBUJE? ;)

    Jotte

  • 33. Data: 2005-08-08 23:47:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <dd8gig$k9p$1@nemesis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Umowa została rozwiązana. Dokąd obowiązywała, to abonent odpowiadał
    > finansowo za wszystkie świadczone na jego linii usługi. Ale teraz nie ma
    > abonenta. Odpowiada korzystający z usługi. tylko kto to jest?

    Pytanie: jaka jest klasyfikacja prawna korzystania na omawianych warunkach
    z telefonu, bo to raczej nie Art. 285. §1?

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2005-08-09 04:46:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek eN napisał(a):

    > W przeciągu tych dwóch miesięcy, zanim w końcu odłączono telefon (nastąpiło
    > to w
    > pierwszym tygodniu lipca) wykonywałem połączenia. I tego właśnie dotyczy
    > moje
    > pytanie. Dostałem od operatora faktury za połączenia za miesiące maj i
    > czerwiec.

    Po pierwsze to czy mógłbyś coś zrobić z zawijaniem? Po drugie, dostałeś
    faktury za połączenia - a abonament?

    j.

  • 35. Data: 2005-08-09 04:58:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Johnson, abonenci, którzy mieli podpisaną umowę, wygrywali w sądzie i
    > nie płacili za połączenia z numerami 0700, bo TPSA nie poinformowała ich
    > na piśmie o cenach za połączenia z tym kierunkiem, a Ty wyskakujesz z
    > umową bez podpisu, dostarczonego regulaminu, cennika... ;-)

    Pomijam że to coś internetowego i cennik i regulamin jest w internecie.
    Ale nie można nie zauważyć że on znał cennik i regulamin, bo wcześniej
    miał zawartą inną umowe. Nowa umowa będzie tej samej treści.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 36. Data: 2005-08-09 07:31:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Pomijam że to coś internetowego i cennik i regulamin jest w internecie.
    > Ale nie można nie zauważyć że on znał cennik i regulamin, bo wcześniej
    > miał zawartą inną umowe. Nowa umowa będzie tej samej treści.

    We wspomnianej sprawie 0700 właśnie chodziło o to, że abonenta nie
    obchodzi to, co jest w internecie. Mało tego: nie obchodzi go to, że
    obok każdego numeru 0700 w ogłoszeniach podana jest cena za połączenie.
    Operator miał obowiązek dostarczenia cennika na piśmie.

    Argumenty "abonent mógł sprawdzić w internecie", "abonent mógł się
    domyśleć, że obowiązuje taki sam cennik, jak w umowie którą
    wypowiedział, bo mu nie odpowiadały warunki", "mógł pójść do sąsiada i
    spytać się ile on płaci" nie przekonują mnie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 37. Data: 2005-08-09 07:46:11
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze to czy mógłbyś coś zrobić z zawijaniem? Po drugie,
    > dostałeś
    > faktury za połączenia - a abonament?

    Właśnie miałem zadać pytanie czy na fakturach była tylko opłata za
    połączenia czy też za abonament ?? Jak dla mnie kolega Johnson strasznie
    tutaj pie...li . Nie wiem skąd on się urwał ale ma ciekawe poglądy. Wg
    mnie opisany przypadek to dręczenie oraz próba wyłudzenia pieniędzy.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 38. Data: 2005-08-09 08:13:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Maciek eN" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No to widzę wypowiedział się prawdziwy specjalista-prawnik. Chodziło mi o
    > jak sprawa wygląda
    > od strony prawnej, kto ma rację. Rozumiem, że Ciebie to nie interesuje,
    > ale

    A czy w ogole wypowiedziales umowe czy tyko dzwoniles i prosiles??

    Jacek

  • 39. Data: 2005-08-09 08:31:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dd8dth$m6o$4@opal.futuro.pl...

    > Kolejny Przemuś...
    >
    > Pytanie jest o stan prawny, a nie o twoje moralne cierpienia, kapewu?

    sluchaj kretynie skoro, ktos mi zaczyna tlumaczyc ze kradnac oprogramowanie
    nie robi nic zlego
    to nic dziwnego ze wspomne o moralnosci, ja tej rozmowy nie zaczalem.

  • 40. Data: 2005-08-09 20:05:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

    > Pomijam że to coś internetowego i cennik i regulamin jest w internecie.
    > Ale nie można nie zauważyć że on znał cennik i regulamin, bo wcześniej
    > miał zawartą inną umowe. Nowa umowa będzie tej samej treści.

    Kto tak powiedział?