  • 1. Data: 2007-11-11 07:38:03
    Temat: Re: Czy nie wstyd wam panowie prawnicy ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    MT napisał(a):
    > Czy nie wstyd wam za waszych kolegow po fachu Ziobro i Kryze ?
    >
    > Moze ktos ruszyl by w koncu dupe i te szmaty wywalil tam gdzie ich miejsce?

    spytaj tego ktory dal ziobro magisterke.

    P.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 2. Data: 2007-11-11 16:47:43
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Sowiecki Agent
    .pl> writes:

    > spytaj tego ktory dal ziobro magisterke.

    Ta praca magisterska musi być arcyciekawa :)

  • 3. Data: 2007-11-12 13:31:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ta praca magisterska musi być arcyciekawa :)

    Czujesz się dość kompetentny aby ją ocenić??
    Czy tylko tak sobie gadasz po próżnicy?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2007-11-12 20:44:16
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Nostradamus" <l...@p...fm> writes:

    > Użytkownik ""Piotr Dembiński"" <p...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:876408d900.fsf@hector.domek...

    > Czujesz się dość kompetentny aby ją ocenić??

    W pewnym sensie tak. Rzecz jasna nie merytorycznie, ale jakąś tam
    ocenę zawsze mógłbym wystawić, choćby z odstępów pomiędzy wierszami
    i formatowania akapitów.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 5. Data: 2007-11-13 14:25:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > W pewnym sensie tak. Rzecz jasna nie merytorycznie,

    Tak też myślałem ;))

    --
    Pzdr
    Leszek