  • 11. Data: 2006-08-18 17:24:12
    Temat: Re: Czy nie mozna usunac z domu intruza,którego zaprasza wspólwlasciciel ?
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    > Każde. Bo to sprawa normalnego korzystania z domu. Nie może tego mieszkania
    > sprzedać albo wynająć bez zgody wszystkich współwłaścicieli albo sądu.

    Gość na kawe oczywiście, ale mieszkanie ( korzystanie z
    mediów:prąd,woda,ciepło ) obcego faceta wbrew woli
    współwłaściciela i jedynego płatnika rachunków za mieszkanie ???
    Ja nie nazwałbym to NORMALNYM korzystaniem z domu, ale nie jestem
    prawnikiem wiec dlatego pytam?
    Jeśli to prawda to rzeczywiście paranoja?
    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-08-18 19:29:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "forum444" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Paranoja poniekąd. W opisanej sytuacji, skoro dalsze współużytkowanie wspólnej
    własności nie jest możliwe, pozostaje jakoś ją podzielić. Przy współwłasności,
    to często dochodzi do takich paranoicznych sytuacji.

  • 13. Data: 2006-08-19 09:34:43
    Od: "MD" <j...@N...gazeta.pl>

    forum444 <f...@i...pl> napisał(a):

    > M=F3wisz to na podstawie art 37 kro ?

    Art. 37 nie ma zastosowania w tym przypadku. Była zawierana jakaś umowa? Nie
    była. No więc zgoda nie jest potrzebna.

    > I oczywi=B6cie w.g Ciebie mo=BFe to zrobi=E6 =BFona wbrew woli m=EA=BFa
    > wsp=F3=B3w=B3a=B6ciciela .

    Oczywiście.

    > ???

    > No teraz wiem, =BFe zameldowanie nie ma nic wsp=F3lnego z prawem do
    > zamieszkania, a wiec mimo ewentualnego meldunku facet wylatuje.

    Nie wylatuje ani mając meldunek ani bez meldunku, bo ma tytuł prawny do
    przebywania w lokalu (zgoda jednego z właścicieli)

  • 14. Data: 2006-08-19 11:43:15
    Od: "forum444" <f...@i...pl>

    Sprawa powoli się wyjaśnia.Policja poprosiła o wyjaśnienie tej
    sprawy i prokuratura (chyba ? ) stwierdziła, że żona jego może
    stosować te kółka 48 godzinne, ale do chwili kiedy przebywa w
    lokalu, a ponieważ ona mieszka w Angli a tutaj robi tylko "gościnne
    występy" i chciała upoważnić go ( przyjaciela córki ) do
    mieszkania i "zarządzania" mieszkaniem wieć policja po jej wyjeździe
    usunie go z mieszkania. A znajomemu dodatkowo poradzili, aby zwrócił
    się do sądu o ustalenie warunków tych 48 pobytów.
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2006-08-19 18:16:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    forum444 wrote:

    > Mówisz to na podstawie art 37 kro ?

    A co ma 37KRiO do 193KK?

    I pod który punkt wg. ciebie podpada wprowadzenie się faceta córki?
    Darowizny? ;->

    > I oczywiście w.g Ciebie może to zrobić żona wbrew woli męża
    > współwłaściciela .

    Ona jest takim samym właścicielem, jak jej mąż. Wielki Pan I Władca nie
    ma wyłącznego prawa do rozporządzania _wspólnym_ majątkiem.

    Jak się nie podoba - przeprowadzić podział i wyznaczyć granice. Albo
    niech sobie sprowadzi swoją kochankę :-P

    > ???

    Jesteś jednych z tych ludzi, którzy nie rozumieją słowa "nie"?

    > No teraz wiem, że zameldowanie nie ma nic wspólnego z prawem do
    > zamieszkania, a wiec mimo ewentualnego meldunku facet wylatuje.

    Nie wylatuje.

    Ma zgodę (zaproszenie) osoby mającej tytuł prawny do lokalu.

  • 16. Data: 2006-08-19 18:21:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    forum444 wrote:

    > mieszkania i "zarządzania" mieszkaniem wieć policja po jej wyjeździe
    > usunie go z mieszkania.

    ROTFL

    Ciekawe, na jakiej podstawie...