  • 21. Data: 2019-08-15 20:21:39
    Temat: Re: Czy nie ma bata na niezamówione telefony?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 18:53, u2 pisze:

    > ja nie strażak z  OSP, więc nie otrzymuję:)

    Jakie są standardy powiadamiania strażaków z OSP?
    Dzwonią? SMS? Syrena?

    Robert

  • 22. Data: 2019-08-15 20:26:33
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Jakie są standardy powiadamiania strażaków z OSP?
    > Dzwonią? SMS? Syrena?

    pytania się mnożą:)

    --
    I love love

  • 23. Data: 2019-08-15 21:54:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-15 o 20:26, u2 pisze:

    > pytania się mnożą:)

    Mnożą się, bo w swej głupocie zaparłeś się
    nie dobierać telefonów z nieznanych numerów.

  • 24. Data: 2019-08-15 21:58:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.08.2019 o 21:54, cef pisze:

    > Mnożą się, bo w swej głupocie zaparłeś się
    > nie dobierać telefonów z nieznanych numerów.

    wiele lat odbierałem, ciągle to samo, wygrałeś nagrodę, odbierz ją we
    wskazanej lokacji, zawsze grzecznie odmawiałem, od kilku dni nie odbieram:)

    --
    I love love

  • 25. Data: 2019-08-16 07:23:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jakie są standardy powiadamiania strażaków z OSP?
    > Dzwonią? SMS? Syrena?

    O ile wiem, to mają specjalną aplikację na telefon no i tradycyjnie
    syrena. SMS, to chyba ewentualnie między sobą wysyłają.

  • 26. Data: 2019-08-16 08:45:48
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-08-14 o 17:34, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > W losowanie nie wierzę, bo niby skąd by wylosowywali do "atrakcyjnych
    > usług" akurat w moim mieście, nawet jeśli stolica?
    > Do tego te prezentacje są zwykle bardzo blisko (+/- ta sama dzielnica),
    > czyli nawet adresy lub kody pocztowe mogą znać.
    > Typowo:
    > - Dzień dobry tu firma "mumble bumble" mamy specjalnie dla Pana
    > atrakcyjną ofertę (skąd widzą, że "pana"?)
    > - Tak, dzień dobry, proszę o numer Regon lub KRS Waszej firmy.
    > Po tak trudnym pytaniu łupią słuchawką ;-)
    > Numery się prezentują, choć muszą mieć sporą pulę (np. w ciągu godziny

    Niestety obawiam sie, ze moga to być pracownicy ktoregoś z telekomów...
    Cóż niedawnoo kupiony telefon z nowym numerem, po kilku miesiącachw
    zasadzie numer zna kilu znajomych + poczta (bo cos tam kupowałem z
    dostarczeniem do punktu w żabce) + sprtzedawca abonamentu
    telefonicznego... A zaczęły się telefony z identyfikacją dzielnicy i
    miasta, więc mam obawy, że albo z poczty wycieklo, albo z orange...

    --
    http://kcazus.ppa.pl

  • 27. Data: 2019-08-16 08:56:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 sierpnia 2019 10:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Ja generalnie mam mało wolnego czasu wiec spławiam szybko ale są takie
    > momenty kiedy np jada jakas dłuzsza trase to co mi szkodzi...

    Też czasami jadąc samochodem wdawałem się w dłuższe dyskusje odbierając taki telefon
    Jednak od pewnego czasu postępuje normalnie czyli mówie "dziękuję nie jestem
    zainteresowany"
    Maks 3 razy jak powtórzysz to odpuszczają
    Blokowania nr tez odpuściłem bo oni te nr zmieniają wiec to walka z wiatrakami
    Stwierdziłem ze przecież osoba która fizycznie do mnie dzwoni nie jest niczemu winna-
    taka ma prace więc czemu ja jej mam w tym przeszkadzać.
    Jak ktoś jednak ma czas i lubi kopać się z koniem to odpuścić osobie dzwoniącej(taką
    ma pracę) a zacząć od góry.
    Zgłosić na policję, czy inna prokuraturę jeśli czujesz się oszukiwany, nękany itp.
    Ja grzecznie odmawiam i tyle.
    Skoro te biznesy nie poupadały to znaczy ze zarabiają na siebie czyli ze sa chętni na
    udział w takich prezentacjach i zakup oferowanych tam produktów
    Wiec mnie nic do tego

  • 28. Data: 2019-08-16 09:39:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Stary numer od zawsze zastrzeżony.
    W zasadzie znają tylko znajomi prywatni i banki.
    Dzwonienie na zewnątrz pod niepewne numery zwykle z wyłączoną prezentacją (#31#).
    Oczywiście coś-gdzieś mogło się wypsnąć.
    A zaczęło się w tym roku.

    -----
    > Niestety obawiam sie, ze moga to być pracownicy ktoregoś z telekomów.
    > Cóż niedawnoo kupiony telefon z nowym numerem, po kilku miesiącach w zasadzie numer
    zna kilku znajomych + poczta + sprzedawca

  • 29. Data: 2019-08-16 09:46:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie czytałem, że jeden z nich (ale dzwoniący uparcie na stacjonarny, tam łatwiej
    o lokalizację) został ukarany przez UOKiK dużą
    karą (jakieś urządzenia do badania stanu zdrowia falami elektromagnetycznymi).
    Mnie dziwi, ze skoro to "biznesy", to dlaczego mamroczą nazwę firmy i odkładają
    słuchawkę po zapytaniu o formę prawną (czy spółka?)
    i numer KRS lub Regon.
    Jeżeli w takiej sytuacji telemarketer odkłada słuchawkę, to uważam go po prostu za
    pracującą na alfonsów kurwę czy to damską czy to
    męską.
    Ale nie powiem tego co myślę wprost jemu/jej do ucha, bo może właśnie o to im chodzi
    (żeby np. nagrać i wykorzystać, nigdy nie
    wiesz).

    -----

  • 30. Data: 2019-08-16 12:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Stwierdziłem ze przecież osoba która fizycznie do mnie dzwoni nie
    > jest niczemu winna- taka ma prace więc czemu ja jej mam w tym
    > przeszkadzać.

    Mowisz ze ktos ją zmusił do tej roboty siłą?

    BTW do mnie dzwonia przewaznie oszusci (jakies dziwne inwestycje z
    jakimis jeszcze dziwniejszymi zabezpieczeniami) wiec trudno o rownie
    wielką pobłazliwośc.

    Tfu... dzwonili :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż