  • 11. Data: 2005-12-24 22:34:07
    Temat: Re: Czy nagranie na tasmie cos da?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > po pierwsze przestan byc bezradnym. nagraj ojca jak bedzie wyzywal sie na
    > matce, razem zlozcie z matka zeznania, bedzie duze prawdopodobienstwo, ze
    > zostanie przyjecte jako dowod w sadzie. jesli bije, - wezcie obdukcje od
    > lekarza.

    No tak musze zrobic z tym ze matka musi sama to nagrac bo jak ja jestem to
    on jest spokojny i jest wszystko oki.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 12. Data: 2005-12-24 22:37:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Bic to nie bije zauwazylbym , ta tasma bedzie chyba jedynym dowodem bo
    sasiedzi slysza ale nikt nie bedzie skladal zeznan.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 13. Data: 2005-12-24 22:40:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > No tak musze zrobic z tym ze matka musi sama to nagrac bo jak ja jestem to
    > on jest spokojny i jest wszystko oki.

    Rozwiązanie siłowe nie wchodzi w grę? Zbierz paru kumpli i wytłumacz
    ojcu, że źle robi. Byle dotkliwie. Pewnie będzie spokój.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-12-24 23:01:08
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Pewnie wchodzi tylko ze wtedy on mnie moze oskarazyc o pobicie lub grozby i
    co wtedy?
    Wole to zgodnie z prawem zalatwic.

    --
    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 15. Data: 2005-12-25 01:31:57
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Rozwiązanie siłowe nie wchodzi w grę? Zbierz paru kumpli i wytłumacz
    > ojcu, że źle robi. Byle dotkliwie. Pewnie będzie spokój.

    taka mala wigilijna porada?
    wesolych bejsbolowych...

    --
    pozdro