eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy muszę zwrócić pieniądze?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2009-06-11 10:54:03
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru
    > bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.
    > W regulaminie możecie sobie wpisać co chcecie, ale jeśli będzie to
    > sprzeczne z obowiązującym prawem, to nie będzie miało kompletnie żadnego
    > znaczenia.

    Oczywiscie jestes w 100% pewien tego co piszesz i na pewno jestes
    przekonany, ze to co napisales ma zawsze zastosowanie?


    --
    Pozdrawiam
    Jacek Kustra


  • 12. Data: 2009-06-11 10:56:53
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Zaklopotany" <w...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał(a):

    > Pomyśl tylko co ci sie marketingowo opłaca. Wcisnąć na siłę i stracić
    > reputacje, czy nie sprzedać a mieć dobrą opinię. Klient niezadowolony zwykle
    > infromauje innych potencjalnych klientów.
    >
    >

    Ja nie wciskam nic na siłę. Wiem, że towar jest świetny i mam zaufanych
    klientów. Czasami pojawiają się firmy które dokonują zamówienia i nie płacą a
    ja zostaję z towarem na lodzie.

    Pozdrawiam i dziękuję wszystkim za pomoc.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 13. Data: 2009-06-11 11:00:55
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Zapłacili po czym stwierdzili ze im sie nie podoba.
    > Zdjecia sa swietne i doskonale oddaja wyglad towaru

    Zgodnie z prawem nie musisz.
    Co do kupieckiej praktyki - sam zdecyduj. Ja jeśli towar byłby sprowadzany
    specjalnie dla nich to bym odmówił i tyle. Jeśli jest to standardowy i na
    magazynie - wtedy zaproponowałbym jakiś kompromis.
    Jeśli są powaźni i zamówili np. killka produtów, to chyba nie mówią że NAGLE
    im wszystkie się nie spodobały. A jeśli tak - to na drzewo

    A



  • 14. Data: 2009-06-11 11:03:03
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>


    Użytkownik "Zaklopotany" <w...@g...pl> napisał
    > Ja nie wciskam nic na siłę. Wiem, że towar jest świetny i mam zaufanych
    > klientów. Czasami pojawiają się firmy które dokonują zamówienia i nie
    > płacą a
    > ja zostaję z towarem na lodzie.

    Czasem ustępstwo kosztuje mniej niż reklama w tworzenie pozytywnego PR. Ale
    to Ty znasz swój rynek i produkt lepiej niz ja, więc rób jak uważasz.



  • 15. Data: 2009-06-11 11:20:33
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl>

    castrol pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    >
    >> Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot
    >> towaru bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.
    >> W regulaminie możecie sobie wpisać co chcecie, ale jeśli będzie to
    >> sprzeczne z obowiązującym prawem, to nie będzie miało kompletnie
    >> żadnego znaczenia.
    >
    > Oczywiscie jestes w 100% pewien tego co piszesz i na pewno jestes
    > przekonany, ze to co napisales ma zawsze zastosowanie?
    >
    >

    Już nie, faktycznie zapomniałem, że dotyczy to zakupu przez osoby fizyczne.
    Chyba wątkotwórca powinien sprecyzować nieco jaśniej sytuację, bo
    spotkałem się z hurtowniami, które chętnie sprzedają jednak detalistom
    (w sensie - osobom fiz., bez zarejestrowanej działalności), nawet duże
    ilości. Wystawiają wówczas paragon albo fakturę na dane osoby (bez
    nipu). Jak to wtedy traktować?



    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL


  • 16. Data: 2009-06-11 11:32:03
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru
    > bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.

    Tylko wyłącznie jeśli była to sprzedaż przez firmę dla konsumenta...

    j.



  • 17. Data: 2009-06-11 11:39:17
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>


    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:h0qor1

    > Czasem ustępstwo kosztuje mniej niż reklama w tworzenie pozytywnego PR.

    Ale jaki PR? Firmy, o której pójdzie "plota", że jakby co, to można ją
    robić w jelenia, bo bez zmrużenia oka zwraca kasę i przyjmuje towar z
    powrotem? Ja osobiście dziękuję za takie PR ;-) Kiedyś też byłem taki dobry
    i naiwny. Do czasu, gdy pewien klient zaczął traktować mnie niemal jako
    "wypożyczalnię" towarów.


  • 18. Data: 2009-06-11 21:24:45
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: <s...@a...pl>

    >> Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot towaru bez
    >> podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.
    >
    > NIe bo niejest osobą fizyczną.

    A co to ma do rzeczy? Myślisz że przedsiębiorcy mogą zwracać? Fajnie by było...
    Ochrona dotyczy *konsumentów*.


  • 19. Data: 2009-06-11 22:26:31
    Temat: Re: Czy muszę zwrócić pieniądze?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h0rsmq$nb3$1@news.onet.pl...
    >>> Jeśli kupił wysyłkowo (a tak pewnie było), to ma 10 dni na zwrot
    >>> towaru bez podania przyczyny. Odesłać go musi na własny koszt.
    >> NIe bo niejest osobą fizyczną.
    > A co to ma do rzeczy? Myślisz że przedsiębiorcy mogą zwracać? Fajnie by
    > było... Ochrona dotyczy *konsumentów*.

    Toteż proponuję zapoznanie sie z definicja "konsumenta". Firma zamawiająca
    towar konsumentem nie jest. Osoba ficyczna czasem może być, a czasem nie.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1