  • 21. Data: 2005-07-25 21:12:23
    Temat: Re: Czy mozna zwolnić za spódniczkę?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Kotlet schabowy" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dc3h4b$4uu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Stara zasada jak komuś brakuje argumentów to atakuje osobę.

    Jeżeli ktoś raz podpisuje się jako "Andrzej ZHT",
    a za chwilę jako "Kotlet schabowy" (a jeszcze dawniej -
    jako FikThor), to z dużą dozą prawdopodobieństwa można przypuszczać,
    że ów osobnik cierpi na schizofrenię.

    Piotr

  • 22. Data: 2005-07-25 21:22:56
    Od: "Kotlet schabowy" <P...@w...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kotlet schabowy" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli ktoś raz podpisuje się jako "Andrzej ZHT",
    > a za chwilę jako "Kotlet schabowy" (a jeszcze dawniej -
    > jako FikThor),

    Nigdy nie podpisywałem się FikThor.
    A netykieta ani prawo zmiany nicków nie zakazuje tego nie zakazuje.

    >to z dużą dozą prawdopodobieństwa można przypuszczać,
    >że ów osobnik cierpi na schizofrenię.

    Psychiatrą to ty juz raczej nie będziesz , ale może to i dobrze ...

    Kotlet schabowy

  • 23. Data: 2005-07-25 21:24:41
    Od: "Kotlet schabowy" <P...@w...pl>

  • 24. Data: 2005-07-25 21:34:30
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > Nigdy nie podpisywałem się FikThor.

    Być może tak, być może nie.

    > A netykieta ani prawo zmiany nicków nie zakazuje.

    Nie przypominam sobie, żebym twierdził inaczej.
    Stwierdziłem jedynie, że zmienianie nicka w przeciągu
    czterech minut (w tym samym wątku) może świadczyć
    o pewnego rodzaju zaburzeniach psychicznych.

    Piotr

  • 25. Data: 2005-07-25 21:40:02
    Od: "Kotlet schabowy" <P...@w...pl>

    > Być może tak, być może nie.

    Nie być może a napewno.

    Dla mnie EOT.

  • 26. Data: 2005-07-25 21:42:21
    Temat: Re: [OT] Czy mozna zwolnić za spódniczkę?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kotlet schabowy wrote:

    > No dobrze a jak ci się rozmawia biorąc pierwszy lepszy przykład z kropką?

    No kropka nie pachnie smazonym kotletem ;) Wiec wole rozmawiac z kropką
    niz z potrawą ;)

    > Bo mi za chiny z postacią humanoidalną się nie kojarzy.

    Mnie tez nie, nawet za indie całe ;)

    > Nie rozumiem
    > dlaczego humanoidzi mają mieć przywileje na grupach dyskusyjnych :)?

    A tam przywileje od razu. To raczej potrawy maja mniejsze ;)

    > Ja po prostu z zasady nie oceniam ludzi po nickach , choćby nie wiem jak
    > idiotyczne były :)

    To jest insza inszosc :)

    > EOT w sprawie nicków bo to tutaj kompletne NTG.

    Wlasciwie to jaka gr bylaby TG? (pl.rec.kuchnia <lol>)

    > Kotlet schabowy

    Smacznego, yyy znaczy Pozdrawiam ;)

    --
    Wymysleni bohaterowie (Imaginary Heroes) ....... http://tiny.pl/qm48
    Batman Poczatek (Batman Begins) ................ http://tiny.pl/qq7x

  • 27. Data: 2005-07-25 21:51:41
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    Kotlet schabowy napisał(a):
    > PS: Dowiedziałem się że pracownik w ciągu 2 miesięcy przejdzie operację
    > zmiany płci i będzi od tej pory formalnie kobietą .
    > Czy to coś zmienia ? Czy transwestytyzm moze być powodem wypowiedzenia umowy
    > o pracę?

    stosunek pracy jest miedzy twoja firma a Pamem X jesli nagle bedzie Pani
    X to oficjalnie nie pracuje u ciebie bo nie z taka osoba podpisana
    byla umowa, ale pozatym zwykle wypowiedzenie

  • 28. Data: 2005-07-25 23:02:52
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 25 Jul 2005 22:25:20 +0200,
    Kotlet schabowy <P...@w...pl> screamed:

    > Potraktuj to jako wyraz patriotyzmu :)

    Tylko, ze kotlet schabowy to danie zapozyczone od innej europejskiej braci.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 01:02:18 user up 10684 days, 12:57, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Death is life's way of telling you you've been fired.

  • 29. Data: 2005-07-26 00:03:23
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Nie być może a napewno.
    > Dla mnie EOT.

    Jako inicjator wątku nie powinieneś pisać "EOT",
    bo to nie jest za bardzo poważne.

    Piotr

  • 30. Data: 2005-07-26 03:14:41
    Od: "Kotlet schabowy" <P...@w...pl>

    > Jako inicjator wątku nie powinieneś pisać "EOT",
    > bo to nie jest za bardzo poważne.

    EOT do podwątku tego wątku dotyczącego schizofrenii.
    Głowny watek dotyczący zwolnienia z pracy jest jak najbardziej jest
    aktualny.

    Kotlet schabowy