  • 11. Data: 2007-12-10 06:55:24
    Temat: Re: Czy mozna zrobic cos cwaniaczkom sprzedajacym na allegro?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Gru, 07:40, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Jesteś kupującym?
    > Przecież sam napisałeś że
    > "Natomiast w tym przypadku wystarczy (..) nawet sam opis aukcji
    > stworzony przez sprzedawce :]"
    > Więc jak to jest?

    Nie jestem kupujacym, wyjasnione jest to w pierwszym poscie.

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2007-12-10 06:58:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Gru, 07:33, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:
    > A wiesz co to oszustwo?

    No wlasnie po to przyszedlem na pl.soc.prawo.
    Wedlug mnie oszustwem jest przekonywanie kogos, ze jak wyda 50 zl na
    gadzet, to za jego
    pomoca bedzie placil mniejsze rachunki zakladowi energetycznemu.

    Ale skoro to nie jest oszustwo, dam sobie spokoj. Nie jestem
    prawnikiem, jestem pospolitym elektrykiem ;)

    Pzdr.
    L.

  • 13. Data: 2007-12-10 07:08:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Lisciasty pisze:

    > Nie jestem kupujacym, wyjasnione jest to w pierwszym poscie.

    Przecież pisałeś o "innych kupujących". Innych od kogo, niż od ciebie?
    Nie wstydź się ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 14. Data: 2007-12-10 07:10:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 10.12.2007 Lisciasty <l...@p...pl> napisał/a:
    > No wlasnie po to przyszedlem na pl.soc.prawo.
    > Wedlug mnie oszustwem jest przekonywanie kogos, ze jak wyda 50 zl na
    > gadzet, to za jego
    > pomoca bedzie placil mniejsze rachunki zakladowi energetycznemu.

    Oszustwo mamy wtedy gdy ktoś zrobi coś takiego w rzeczywistym zamiarze,
    czyli, że ten ktos wie, że to nie działa a próbuje ludziom wciskać kit.
    Niby wszystko się zgadza, tylko teraz wróć do pytania poprzednika i
    pomyśl, że masz coś takiego udowodnić. To co Ty proponujesz to
    udowodnienie, że cos nie działa. To co będzie trzeba udowodnić, to czyjeś
    złe intencje a z tym zawsze jest sporo kłopotu.
    Nie mniej jak chcesz im krwi napsuć to zawiadomienie złożyć możesz, ale
    jak to się skończy to trudno przewidzieć.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-12-10 07:11:56
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Gru, 08:08, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Przecież pisałeś o "innych kupujących". Innych od kogo, niż od ciebie?
    > Nie wstydź się ;)

    Obserwuje zjawisko od bardzo dlugiego czasu (bedzie ze 2 lata) i
    kupujacych przewinelo sie przez te akcje
    lekko liczac kilka tysiecy. Dlatego pisze o "innych kupujacych" :]
    Ja nie kupilem tego czegos bo sam sobie moge wetknac kondensator do
    pudelka i podpiac go do gniazdka,
    ale nie robie tego bo wiem ze to nie zadziala.
    Wiec nie mam sie czego wstydzic ;)

    Pzdr.
    L.

  • 16. Data: 2007-12-10 08:18:51
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Johnson pisze:
    > Przecież pisałeś o "innych kupujących". Innych od kogo, niż od ciebie?
    > Nie wstydź się ;)

    Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem ?

  • 17. Data: 2007-12-10 08:37:12
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 10 Gru, 08:10, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

    > Oszustwo mamy wtedy gdy ktoś zrobi coś takiego w rzeczywistym zamiarze,
    > czyli, że ten ktos wie, że to nie działa a próbuje ludziom wciskać kit.

    Czyli, generalnie, musi sie w jakis sposob przyznac, ze zdaje sobie
    sprawe z tego ze to nie dziala?

    Czy wymiana maili z takim osobnikiem, w ktorych podaje sie mu fakty a
    on sie wykreca ale generalnie
    widac, ze wie o co chodzi, ma jakakolwiek wartosc dowodowa?

> [...]
    > udowodnienie, że cos nie działa. To co będzie trzeba udowodnić, to czyjeś
    > złe intencje a z tym zawsze jest sporo kłopotu.

    Czyli innymi slowy mowiac, moge sprzedawac np. cudowna energetyzujaca
    drewniana deske,
    ktora umieszczona na scianie pokoju sprawi ze mieszkancy beda zdrowi i
    pelni humoru?
    I nikt mi nie jest w stanie nic zrobic, mimo ze to ewidentny kit, a ja
    jestem przekonany
    ze moja deska dziala?

    > Nie mniej jak chcesz im krwi napsuć to zawiadomienie złożyć możesz, ale
    > jak to się skończy to trudno przewidzieć.

    Jak widze to nie bedzie chyba takie proste :/

    Pzdr.
    L.

  • 18. Data: 2007-12-10 12:55:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Wojcicki pisze:

    > Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem ?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_%28psychologi
    a%29

  • 19. Data: 2007-12-11 08:32:49
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Johnson pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Projekcja_%28psychologi
    a%29

    Twoja wlasna wersja "chyba ty" ?

  • 20. Data: 2007-12-11 13:37:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 00:37:12 -0800 (PST), Lisciasty napisał(a):
    > Czyli innymi slowy mowiac, moge sprzedawac np. cudowna energetyzujaca
    > drewniana deske, ktora umieszczona na scianie pokoju sprawi ze mieszkancy
    > beda zdrowi i pelni humoru?

    Skoro można sprzedawać drewnianą gałkę do wzmacniacza za 485$...

    http://audiovoodoo.alatar.pl/

    Miłej lektury ;)

    Pozdrawiamm,
    --