  • 11. Data: 2006-10-05 11:39:43
    Temat: Re: Czy można sprzedać mieszkanie/dom ze służebnością ?
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    czyli coś w rodzaju wspólna łazienka przedpokój??

  • 12. Data: 2006-10-05 11:41:00
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 5 Oct 2006 13:39:43 +0200, B L napisał(a):

    > czyli coś w rodzaju wspólna łazienka przedpokój??

    Tak.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 13. Data: 2006-10-05 11:45:53
    Od: "B L" <m...@...mail.pl>

    no to z tym to jest problem - może gdyby ta druga osoba naruszała jakoś
    zasady współżycia to może - ale tak to nie znam mozliwości pozbycia się
    służebności. ale ja prawnikiem nie jestem - zajmuję się nieruchomościami ale
    od innej strony niestety

  • 14. Data: 2006-10-05 11:54:02
    Od: " bobesh" <b...@W...gazeta.pl>

    ===Tomy=== <nic@z_tego.com> napisał(a):

    > Zatem sprzedaję nieruchomość ze służebnością co już zostało ustalone.
    > W jaki sposób zgodny prawnie można się jej pozbyć z nieruchomości ?

    1. Zrzeczenie się służebności w akcie notarialnym (może być przy umowie
    sprzedaży)przez tego na rzecz którego została ustanowiona.
    2. Zgon rzeczonego jeśli służebność była dożywotnia
    3. Wygaśnięcie jeśli służebność była ograniczona czasowo (np. na okres lat 10)

    regards

    bobesh

  • 15. Data: 2006-10-05 13:01:56
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Thu, 5 Oct 2006 13:45:53 +0200, na pl.soc.prawo, B L napisał(a):

> [...]
    > służebności. ale ja prawnikiem nie jestem - zajmuję się nieruchomościami ale

    Dziękuję za pomoc, poniżej mamy rozwiazanie.

    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 16. Data: 2006-10-05 13:02:33
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Thu, 5 Oct 2006 11:54:02 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, bobesh napisał(a):

    > 1. Zrzeczenie się służebności w akcie notarialnym (może być przy umowie
    > sprzedaży)przez tego na rzecz którego została ustanowiona.

    Serdecznie dziękuję i EOT.

    ===Tomy===
    --
    Software is like sex: