  • 11. Data: 2004-01-03 15:07:10
    Temat: Re: Czy mozna sprzedac kase fiskalna?
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:bt6l10$emi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > fiskalnej

    > Czyli mylisz pojecia. Kasa to nie to samo co drukarka.
    > W przypadku tej drugiej to ceny moga wlasnie byc takie.

    Myle, nie myle ;), ale ja potrzebuję właśnie akurat taką i nie jest mi
    wszystko jedno, czy będzie to nówka za 3k5, czy używana za 500zł.

    pzdr

  • 12. Data: 2004-01-03 15:09:00
    Od: "r21" <r...@o...pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myle, nie myle ;), ale ja potrzebuję właśnie akurat taką i nie jest mi
    > wszystko jedno, czy będzie to nówka za 3k5, czy używana za 500zł.

    Jesli kupisz uzywana to nie wiadomo czy na taka przysluguje zwrot z US ????
    a tak na marginesie jakies 1-2 miesiace temu cierpiarze pod znaku taxi
    dosc intensywnie reklamowali kasy wlasnie za 3500 pln wiec pewnie takowe
    istnieja:)) hehe
    pzdr:))

  • 13. Data: 2004-01-03 15:13:41
    Od: "Dariusz Domagała" <b...@i...net.pl>

    > Jesli kupisz uzywana to nie wiadomo czy na taka przysluguje zwrot z US
    ????

    Jezeli jest to dla niego pierwsze urzadzenie fiskalne (bo przekroczył np.
    pewien
    obrot), to przysluguje. Zalezy tylko jakie dostanie faktury.
    Jezeli na drukarke fiskalna dostanie jedna, a na wymiane pamieci fiskalnej
    druga
    to zwrot dostanie tylko w wysokosci 50% wartosc netto drukarki fiskalnej.
    Na wymiane pamieci fiskalnej zwrotu nie ma.
    Jezeli dostanie jedna fakture na laczna kwote obejmujaca drukarke+wymiane
    pamieci (i na fakturze bedzie to nazwane 'drukarka fiskalna') to dostanie od
    calosci
    netto 50%.

    Darek