  • 11. Data: 2008-03-17 14:10:58
    Temat: Re: Czy można pozwać Onet? Czy i za ile znajdzie się adwokat?
    Od: arek - z pracy <a...@...pracy.pl>

    rezist.com pisze:
    > Caly onetowy biznes kreci sie wokol debilnych komentarzy,
    > z ktorych czesc tworza ptysie, specjalnie nakrecajace dyskusje.

    No właśnie. Z tym że oprócz komentarzy debilnych (dzieci onetu, dzieci
    neo) są komentarze obraźliwe, kierowane pod konkretne adresy. A łatwo
    zauważyć, że "głupi Kowalski" i "głupi Kaczyński" to dwie zupełnie różne
    wypowiedzi... I jeśli Onet na tej drugiej zarabia, to - wg mnie -
    zarabia w sposób niezgodny z prawem.

    Arek

  • 12. Data: 2008-03-17 14:44:33
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 17 Mar 2008 15:10:58 +0100, arek - z pracy napisał(a):

    > A łatwo
    > zauważyć, że "głupi Kowalski" i "głupi Kaczyński" to dwie zupełnie różne
    > wypowiedzi...

    A czym się różnią? Że można obrażać aktora, a nie można konferansjera??!

    > I jeśli Onet na tej drugiej zarabia, to - wg mnie -
    > zarabia w sposób niezgodny z prawem.

    Rozumiem, że wszyscy artyści to prostytutki, zatem tego pana
    http://pl.wikipedia.org/wiki/W%C5%82adys%C5%82aw_Kow
    alski_(aktor)

    Twoim zdaniem obrażać wolno, ale już ten pan:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogus%C5%82aw_Kaczy%C5%
    84ski

    podlega jakiejś szczególnej ochronie?

    Na jakiej podstawie wywodzisz takie poglądy?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 13. Data: 2008-03-17 16:12:21
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > Caly onetowy biznes kreci sie wokol debilnych komentarzy,
    > z ktorych czesc tworza ptysie, specjalnie nakrecajace dyskusje.
    >
    > Wystarczy wejsc na ktorykolwiek news czy nawet wiadomosc
    > z dziedziny sportu czy rozrywki. Nie bez przyczyny powstalo
    > okreslenie "Dzieci Onetu".

    Co to jest onet?
    Czy to jakis nowa polska strona www w stylu nasza-klasa? Czy raczej
    odpowiednik superexperssu?

  • 14. Data: 2008-03-18 09:35:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nawet jesli "w sumie" jestes B. to mamy na mysli zupeeeelnie inna osobe - jak
    > juz wposmnialam - doswiadczona w pozywaniu.

    arni wiecznie zywy ;)

  • 15. Data: 2008-03-18 09:38:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Na jakiej podstawie wywodzisz takie poglądy?

    czytaj ze zrozumieniem i najlepiej wszystko, a nie pojedyncze posty wyrwane z
    kontekstu