  • 21. Data: 2008-08-28 08:30:59
    Temat: Re: Czy można dostać 2 mandaty za to samo?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LukaszS wrote:
    > Ciekawi mnie, jak sobie tam radzą policjanci z takimi sytuacjami,
    > jak wymieniona np. zakłócanie ciszy nocnej przed i po mandacie.

    Bardzo prosto. Ląduje się w kajdankach i ma się nasrane w papierach
    przed najbliższe 10 lat, z czego krótki okres się odsiaduje.
    Do policjantów albo się strzela albo mówi yes Sir.
    Żadne inne manewry, łącznie z dyskutowaniem z policjantem nie są zalecane.

  • 22. Data: 2008-08-28 08:49:55
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 27 Aug 2008 21:31:38 +0200, Wojciech "Wojtazz" Nowotniak
    napisał(a):

    > To samo piwo, dla mnie to jeden czyn. No ale kłócić się nie będę...

    A jak usiądę i rozpocznę sączenie browara z beczki 50 litrowej? ;)

  • 23. Data: 2008-08-28 09:53:16
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Wojciech "Wojtazz" Nowotniak pisze:

    > To samo piwo, dla mnie to jeden czyn. No ale kłócić się nie będę...

    Zabójstwo jednym nożem pięciu ludzi to też jeden czyn ? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 24. Data: 2008-08-28 10:03:17
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > Do policjantów albo się strzela albo mówi yes Sir.
    > Żadne inne manewry, łącznie z dyskutowaniem z policjantem nie są zalecane.

    No ale jak to sie ma do zasady niekarania powtórnie za to samo?

    --
    Lukasz

  • 25. Data: 2008-08-28 10:11:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech "Wojtazz" Nowotniak napisał(a):

    > Pytanie zasadnicze brzmi - czy można karać dwa razy za to samo?
    > Z pierwszym mandatem się zgodzę i nawet byłbym skłonny go zapłacić, ale
    > płacić dwóch już mi się nie uśmiecha.

    To nie jest to samo bo czas zdarzenia jest inny. Po za tym drugi mandat
    powinien byc podniesiony do kwadratu bo to juz recydywa. Z Twojego
    rozumowania wynika, ze kara za czyn popelniony o np 14:10 pozwala
    bezkarnie dokonywac takiego samego czynu do - no wlasnie do kiedy? Do
    konca, w Twoim przypadku, zawartosci butelki czy tez do konca swiata i
    jeden dzien? ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 26. Data: 2008-08-28 10:12:37
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał
    w wiadomości news:g95sip$ndk$1@pippin.nask.net.pl...

    > Zabójstwo jednym nożem pięciu ludzi to też jeden czyn ? :)

    Raczej zabójstwo jednego pięcioma nożami. Wszak OP mordował
    jedno piwo kolejnymi łykami.
    A nie dostał mandatu za konkretny łyk, tylko za picie piwa.

    Maciek

  • 27. Data: 2008-08-28 11:18:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciek napisał(a):

    > A nie dostał mandatu za konkretny łyk, tylko za picie piwa.

    Nie *za picie piwa* tylko *za picie piwa w konkretnym miejscu i w
    konkretnym czasie*.

    j.

  • 28. Data: 2008-08-28 11:30:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <n...@t...adresu>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał
    > Wynika to z regulaminy PKP, którego naruszenie jest ścigane na podstawie
    > bodajże ustawy o transporcie. Ten sam przepis, co za jazdę na rowerze po
    > peronach, siadanie butami na ławkach i wychylanie się z okna wagonu.

    Nie. Tam akurat nie ma. Pewnie Ci chodziło o Rozporządzenie w sprawie
    przepisów porządkowych...., które dotyczy kolei, ono jest bodaj wydane na
    podstawie Ustawy o transporcie kolejowym. Ten przepis właśnie zakazuje
    siadania z butami, palenia itd.

  • 29. Data: 2008-08-28 13:17:13
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    januszek pisze:

    > Nie *za picie piwa* tylko *za picie piwa w konkretnym miejscu i w
    > konkretnym czasie*.

    tak. Dostał mandat za spożywanie alkoholu o 15:00 20.07.2008r. oraz
    drugi za spożywanie alkoholu o godzinie 15:30 20.07.2008r.

    I w czym problem? :)

  • 30. Data: 2008-08-28 14:02:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LukaszS wrote:

    > No ale jak to sie ma do zasady niekarania powtórnie za to samo?

    Ni jak. Raz zostaniesz ukarany za picie piwa, drugi raz za stawianie
    oporu policjantowi.
    Zreszte tego pierwszego razu nie bedzie. Policja ma inne podejscie.
    Przyjdzie, poinfomuje cię, ze zakłocasz ciszę nocną, podziękuje i
    pójdzie. Drugi raz od razu wylądujesz w kajdankach i zostaniesz ukarany
    łącznie za dwa czyny.