  • 11. Data: 2005-09-28 13:15:52
    Temat: Re: Czy mozna domagac sie odszkodowania...?
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Tu nie znajdziesz pomocy. takiej sprawy nie da się prowadzić na odległość.
    > Poszukaj sobie sensownego prawnika u siebie w okolicy.

    Bede musial tak zrobic. Ale wracajac do sedna sprawy: Czy po "szczesliwym"
    zakonczeniu sprawy bede mogl domagac sie odszkodowania od tego geodety?
    Dodam jeszcze ze opisalem cala sprawe do Wojewodzkiego Inspektora Nadzoru
    Geodezyjnego aby przypatrzyl sie temu geodecie.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 12. Data: 2005-09-28 13:19:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Prostuje:
    Orzecznictwo sądów s prawach gospodarczych nr 11 z 2003 roku

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-09-28 20:10:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli potrafisz dowieść, ze opinia jest fałszywa, to złóż
    zawiadomienie do prokuratury. Bo to jest przestępstwo.

  • 14. Data: 2005-09-29 05:54:33
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Jeśli potrafisz dowieść, ze opinia jest fałszywa, to złóż
    > zawiadomienie do prokuratury. Bo to jest przestępstwo.

    Tak bede chyba musial zrobic. Mam oryginalne dokumenty geodezyjne. Opinie
    tego geodety i czekam jeszcze na jakies pismo od Wojewodzkiego Inspektora
    Nadzoru Geodezyjnego (jak wspomnialem w jednej z odpowiedzi opisalem cala ta
    sprawe i wyslalem tam).

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 15. Data: 2005-09-29 06:46:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli potrafisz dowieść, ze opinia jest fałszywa, to złóż
    > zawiadomienie do prokuratury. Bo to jest przestępstwo.

    Jeśli to jest "prywatna" opinia - jak twierdzi autor - to nie będzie
    żadnego przestępstwa.

  • 16. Data: 2005-09-29 07:19:15
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > Jeśli to jest "prywatna" opinia - jak twierdzi autor - to nie będzie
    > żadnego przestępstwa.

    No ale skoro Sąd na podstawie "prywatnej" opinii wznowił postępowanie a
    opinia okaże sie nieprawdziwa to nie jest to przestępstwo?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 17. Data: 2005-09-29 07:47:46
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Prostuje:
    > Orzecznictwo sądów s prawach gospodarczych nr 11 z 2003 roku

    dzięki wielkie
    :)

    pzdr

    marek radwański

  • 18. Data: 2005-09-29 12:08:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mazi napisał(a):

    > No ale skoro Sąd na podstawie "prywatnej" opinii wznowił postępowanie a
    > opinia okaże sie nieprawdziwa to nie jest to przestępstwo?

    Raczej nie. W skrajnym przypadku może to być usiłowanie oszustwa przez
    drugiego uczestnika postępowania.
    Ale wątpię czy na tej podstawie sąd wznowił postępowanie.

  • 19. Data: 2005-09-29 15:02:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Jeśli to jest "prywatna" opinia - jak twierdzi autor - to nie będzie
    > żadnego przestępstwa.

    Jeśli gość przybił na tym pieczątkę geodety uprawnionego,. to będzie
    conajmniej poświadczenie nieprawdy, jeśli nie zdołamy mu dowieść, że
    wiedział, że to będzie szło do sądu.

  • 20. Data: 2005-09-29 20:10:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Jeśli gość przybił na tym pieczątkę geodety uprawnionego,. to będzie
    > conajmniej poświadczenie nieprawdy, jeśli nie zdołamy mu dowieść, że
    > wiedział, że to będzie szło do sądu.

    Nie jestem przekonany. Zależy na czym przybił te pieczątkę. Jeśli była
    to prywatna opinia to nic z tego, bo nie będzie wówczas działał jako
    osoba pełniąca czynność publiczną.