  • 1. Data: 2005-12-02 15:29:23
    Temat: Czy może mi za coś takiego cos grozić ?
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    Chodzi mi po glowie od pewnego czasu pewien pomysl na mały, nazwijmy to,
    happening. Mianowicie chciałbym 23 XII, w dniu zaprzysiężenia nowego
    prezydenta, umieścić pod pałacem prezydenckim coś, co byłoby oznaką mojej
    antypatii do osoby prezydenta - elekta. I tu mam kilka pomysłów:
    1. Kartka z napisem "spieprzaj dziadu", która w moim mniemaniu w języku p.
    Kaczyńskiego oznacza tyle, co "nie chce mi sie z tobą gadać"
    2. Umieszczenie pod pałacem figurki - maskotki kaczki.

    Czy zgodnie z prawem za coś takiego mógłbym zostać, zgodnie z prawem,
    "pogoniony" przez ochronę pałacu ?
    Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności za
    obrazę prezydenta ?

  • 2. Data: 2005-12-02 16:41:54
    Temat: Re: Czy może mi za coś takiego cos grozić ?
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:dmpp8r$n1i$1@news.onet.pl...
> [...]
    > "pogoniony" przez ochronę pałacu ?
    > Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności

    Myślę, że jakby wziąść w cudzysłów to nie byłby własne słowa, tylko
    prezydenta, a skutek byłby taki sam.

  • 3. Data: 2005-12-02 17:07:29
    Od: "Chris" <b...@c...pl>

> [...]
    > "pogoniony" przez ochronę pałacu ?
    > Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności

    OOOooooooo popieram kolege w 100%.
    Jak bedzie glosno o tym w tv bede wiedzial przynajmniej kto :)

    Pozdrawiam Chris

  • 4. Data: 2005-12-02 18:51:37
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 2 Dec 2005 18:07:29 +0100, *Chris*
    <news:dmpv0t$esq$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > OOOooooooo popieram kolege w 100%.
    > Jak bedzie glosno o tym w tv bede wiedzial przynajmniej kto :)

    Muszę tu dodać od siebie, że jakby mnie jakiś żul zaczepił, zaszurał do mnie
    to też powiedziałabym mu "spadaj dziadu" - niezależnie od tego, czy byłabym
    prezydentem, czy nie. I jeszcze wezwałabym policję.

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2005-12-02 18:54:06
    Od: "Bartek:" <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    jaQbek [z pracy] wyskrobał(a):
> [...]
    > 2. Umieszczenie pod pałacem figurki - maskotki kaczki.
    >
    > Czy zgodnie z prawem za coś takiego mógłbym zostać, zgodnie z prawem,

    Jakbyś chciał przedostać się za "linię łańcuchów" to zapewne ochrona Cię
    przegna.

    > Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności
    > za obrazę prezydenta ?

    W podanych przykładach ja bym nie potrafił się doszukać obrazy prezydenta.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2005-12-02 20:05:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Kaczyńskiego oznacza tyle, co "nie chce mi sie z tobą gadać"
    > 2. Umieszczenie pod pałacem figurki - maskotki kaczki.

    jakby co powiedz ze chodzi o Jarka :-) Wtedy nie bedzie zniewagi prezydenta
    :-)

    P.

  • 7. Data: 2005-12-02 22:49:25
    Od: "Lukasz [wroc]" <j...@u...net>

> [...]
    > "pogoniony" przez ochronę pałacu ?
    > Czy taka akcja wiązałaby się z ryzykiem pociągnięcia do odpowiedzialności

    nic na to nie wskazuje :-) o spieprzaniu to moze chodzic co do twego kuzyna,
    a kaczka to prezent dla wnuka :-). Ja dodam od siebie,
    ze przyczepilem 3 zdjecia w ladnej ramce na pomnik przed ratuszem
    w moim miescie w bialy dzien .. nikt nie robil pretensji, a zdjecia wisialy
    niecaly miesiac :-).