-
1. Data: 2005-06-21 16:29:03
Temat: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>
Czy moglbym prosic o podpowiedz, czy moja sprawe z firma Aster (watek: "IT
provider - kary regulaminowe"; z dnia 2005-06-15) moge skierowac do PSK? Czy
zajmuje sie on wlasnie mediacja pomiedzy klientem a firma?
Pozdrawiam,
Tiger
-
2. Data: 2005-06-21 16:43:18
Temat: Re: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Tiger napisał(a):
> Czy moglbym prosic o podpowiedz, czy moja sprawe z firma Aster (watek: "IT
> provider - kary regulaminowe"; z dnia 2005-06-15) moge skierowac do PSK? Czy
> zajmuje sie on wlasnie mediacja pomiedzy klientem a firma?
Do PSK przy Inspekcji Handlowej nie, bo nie zajmuje się sprawami
związanymi z telekomunikacją.
Ale sprawdź czy zaczął już działać sąd polubowny przy Prezesie Urzędu
Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
Jeśli chcesz mediacji, to zwróć się do Federacji Konsumentów albo
miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.
KG
-
3. Data: 2005-06-21 17:02:40
Temat: Re: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl>
Użytkownik "kam" napisał w wiadomości news:d99fpc$m1o$1@news.onet.pl...
> Jeśli chcesz mediacji, to zwróć się do Federacji Konsumentów albo
> miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.
Ja właśnie dziś zwróciłem się telefonicznie do miejskiego rzecznika, tylko
telefonicznie. Ale zostałem miło potraktowany, wysłuchany i zaproszony z
dokumentacją. takie problemy z providerami podobno są na porządku dziennym.
Jak usłyszałem lepiej płacić drożej w TP ale za to w miarę bezkonfliktowo
niż narażać się na wieczne problemy i bezprawne działania sieci osiedlowych.
pozdrawiam
czubcia
-
4. Data: 2005-06-21 19:48:28
Temat: Re: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
czubcia napisał(a):
> Jak usłyszałem lepiej płacić drożej w TP ale za to w
> miarę bezkonfliktowo niż narażać się na wieczne problemy i bezprawne
> działania sieci osiedlowych.
Jeśli RzPK tak powiedział, to znaczy, że chyba minął się z powołaniem.
Większość spraw dot. usług w FK to własnie tepsa.
M.
-
5. Data: 2005-06-21 22:14:36
Temat: Re: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Maciej Bebenek napisał(a):
> Jeśli RzPK tak powiedział, to znaczy, że chyba minął się z powołaniem.
> Większość spraw dot. usług w FK to własnie tepsa.
w stosunku do liczby abonentów? :)
KG
-
6. Data: 2005-06-21 22:24:32
Temat: Re: Czy moglbym prosic? Dot: Polubownego Sadu Konsumenckiego
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
kam napisał(a):
> Maciej Bebenek napisał(a):
>
>> Jeśli RzPK tak powiedział, to znaczy, że chyba minął się z powołaniem.
>> Większość spraw dot. usług w FK to własnie tepsa.
>
>
> w stosunku do liczby abonentów? :)
>
Pomijając operatorów wirtualnych, pieszczotliwie w środowisko
okreslanych jako "jemioła", tepsa ma nadal najlepsza średnią
liczba reklamacji/liczba abonentów
;-)