  • 11. Data: 2007-11-21 19:14:00
    Temat: Re: Czy mogę żądać wymiany telefonu "od ręki"?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    kam napisał(a):

    > termin 14 dni jest na coś innego (tak teoretycznie)

    IMHO na rozpatrzenie, czyli (tak teoretycznie) na ustosunkowanie się.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 12. Data: 2007-11-22 17:45:54
    Temat: Re: Czy mogę żądać wymiany telefonu
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    LemonR pisze:
    > Raczej chodziło o to, że szansa zepsucia się Nokii jest taka sama jak
    > wygrania w totolotka.

    Dobry żart ;)

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 13. Data: 2007-11-22 21:10:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.11.2007 PSYLO <p...@o...pl> napisał/a:
    > Dobry żart ;)

    Mi się jeszcze nigdy żadna nokia nie popsuła.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-11-22 23:34:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 22 listopad 2007 22:10
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@z...router>):

    > Mi się jeszcze nigdy żadna nokia nie popsuła.

    Mi też nie.

    Bo nigdy nie upadłem tak nisko, żeby kupić Nokię :-P

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 15. Data: 2007-11-23 00:09:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.11.2007 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
> [...]
    > wasz znak: <8...@z...router>):

    > Mi też nie.
    > Bo nigdy nie upadłem tak nisko, żeby kupić Nokię :-P

    No i po co, po co się wyrywasz!?
    A myslisz, że ile ja mam niby tych Nokii? :)

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2007-11-23 03:05:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Liwiusz pisze:
    > IMHO na rozpatrzenie, czyli (tak teoretycznie) na ustosunkowanie się.

    tyle że odpowiedni czas na załatwienie reklamacji może być krótszy niż
    te 14 dni

    KG

  • 17. Data: 2007-11-23 08:13:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    kam pisze:

    > tyle że odpowiedni czas na załatwienie reklamacji może być krótszy niż
    > te 14 dni

    Możesz rozwinąć wypowiedź?

  • 18. Data: 2007-11-23 22:49:51
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Mi się jeszcze nigdy żadna nokia nie popsuła.

    A ja jeszcze nigdy nie miałem złamanej żadnej kończyny, czy to oznacza,
    że szansa na złamanie ręki/nogi jest równa wygranej w totolotka?

  • 19. Data: 2007-11-23 23:48:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 23.11.2007 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > A ja jeszcze nigdy nie miałem złamanej żadnej kończyny, czy to oznacza,
    > że szansa na złamanie ręki/nogi jest równa wygranej w totolotka?

    Tak, jest nawet jeden, odpukać, przypadek gdy szansa wynosi 0.
    No dobra, już nie troluję.

    --
    Marcin