  • 11. Data: 2010-03-05 22:32:08
    Temat: Re: Czy mogę nie płacić?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 22:04:38 +0100, Fantom napisał(a):

    > I dlatego masz takie lacze jakie masz. JEzlei myslisz, ze za te pieniadze
    > mozna miec lepsze to si emylisz. wiec albo miej swoje niedzialajce 30 MB
    > albo se kup z 2-6 mb dzialajace

    Uwielbiam, kiedy ktos nie ma pojecia o czym pisze, ale musi, po prostu musi
    dosrać :)

    --
    best regards,
    scream

  • 12. Data: 2010-03-05 22:33:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 22:04:20 +0100, Arturro napisał(a):

    > Tak myślałem, że mowa o UPC, temat mi znany z autopsji, po prostu odpuściłem
    > i czekam na zakończenie umowy. Niestety pozostaje ci albo zmienić operatora
    > albo przerzucić się na takie korzystanie z internetu, przy którym nie będzie
    > ci przeszkadzać zrywane połączenie, czyli w końcu wydorośleć i przestac grać
    > w gry online :)

    Tu nie chodzi tylko o gry online, ale także o ściąganie/wysyłanie plików,
    słuchanie muzyki, oglądanie video, cokolwiek. Najsmieszniejsze jest to, ze
    mam te ich łącze od 6 czy 7 lat, od kiedy tylko zaczeli oferowac usluge
    (bylem jednym z pierwszych klientow) i poza początkowym okresem cały czas
    działało świetnie. A od połowy listopada jest niesamowita kicha...

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-03-05 22:48:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    scream wrote:

    > Uwielbiam, kiedy ktos nie ma pojecia o czym pisze, ale musi, po prostu
    > musi dosrać :)

    Tyle, że on właśnie ma pojęcie...

    --
    cokolwiek

  • 14. Data: 2010-03-05 23:09:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 Mar 2010 23:48:11 +0100, to napisał(a):

    > Tyle, że on właśnie ma pojęcie...

    Udowodnił nawet jakie. Zerowe.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2010-03-06 06:41:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Andrzej, znajdz mi operatora ktory da net 30 Mbit + tv cyfrową z
    > nagrywarką
    > za mniej lub równo 190 zł m-c, to natychmiast podpisze umowe :)

    a czy napeno potrzebujesz az tak duzy download? nie jest to aby sztuka dla
    sztuki?
    pozatym jest jeszcze np aster
    ja za taki zestaw: upc tv z dekoderem hd + telefon w najnizszej opcji +
    aster twoj dom (10 mega) place niecale 170

    przy czym chcialbym zaznaczyc, ze pakiet "twoj dom" na stronie wyceniaja na
    140 zyla, a ja mam za niecale 60, od taka blokowa promocja
    wiec moze i ty pomysl jak nie nad zmiana calkowita operatora, to nad
    rozdzieleniem uslug, oczywiscie jesli masz takie mozliwosci, bo pakiet twoj
    swiat (20 mega) kosztuje 167 zeta, jakby ci sie udalo uzyskac tak duzy
    proporcjonalnie upust jak mi, mialbys swoje 190 zeta, i tylko 10 mega mniej
    niz zalozyles, mysle ze nie bylo by to duzym problemem

  • 16. Data: 2010-03-06 08:57:15
    Od: "Lady_Heather" <l...@g...pl>

    >A od połowy listopada jest niesamowita kicha...

    Rozwaz jeszcze wymiane routera - mialam podobny problem z UPC. Pierwszy,
    ktory od nich dostalam padl po doslownie 2tyg, drugi - po prawie 2latach. Za
    kazdym razem przychodzili i wymieniali na nowy i problemy znikaly

    LH

  • 17. Data: 2010-03-06 09:00:08
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl>

    > Andrzej, znajdz mi operatora ktory da net 30 Mbit + tv cyfrową z
    > nagrywarką
    > za mniej lub równo 190 zł m-c, to natychmiast podpisze umowe :) A jeśli
    > nie
    > znajdziesz (bo raczej drugiego takiego nie ma), to cóż - zostanę przy UPC,
    > tylko pomyślę jak ich zmusić do zapewnienia usługi dobrej jakości :)

    Może ciągnij ich koniem po podworku (tak jak to właściwie teraz robisz) :-)

  • 18. Data: 2010-03-06 09:06:35
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > to bylo na temat.
    > albo musisz polubic to co masz, albo mozesz zmienic operatora.
    > nic wiecej nie mozesz, po za dopominaniem sie o zwrot abonamentu za okres
    > niedzialania, jak w ustawie.

    A odszkodowanie za konieczność realizowania usługi u tego innego operatora ?

  • 19. Data: 2010-03-06 09:10:15
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > moze taksowka podjechac.

    ... a także helikopterem lub promem kosmicznym. Co to zmieni ?

  • 20. Data: 2010-03-06 09:12:06
    Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > I dlatego masz takie lacze jakie masz. JEzlei myslisz, ze za te pieniadze
    > mozna miec lepsze to si emylisz. wiec albo miej swoje niedzialajce 30 MB
    > albo se kup z 2-6 mb dzialajace

    Co z umową, którą ma ?