  • 21. Data: 2006-07-17 09:08:04
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 07:38:07 +0200, Negatyw napisał(a):

    > Ano właśnie! Ja - na pewno nie stanowię zagrożenia dla pieszych, jeśli w danej
    > chwili decyduję się na skorzystanie z chodnika.

    Zabawne, że dokładnie tak samo mówią wszyscy którzy wsiadają za kierownice
    po wypiciu pół litra wódki. Oni, zagrożenie dla ruchu?! W życiu!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2006-07-17 09:08:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 17 Jul 2006 07:43:29 +0200, Negatyw napisał(a):

    > Dróg dla rowerów:
    > http://www.tutej.pl/cms.php?i=3238
    > w Poznaniu jest stanowczo za mało.

    Dla czołgów też, to jednak nie oznacza że można jeździć czołgiem po
    chodniku.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 23. Data: 2006-07-17 09:44:07
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Tristan napisał(a):
    > Uzasadnienie: Rowerzysta poruszający się z prędkością pieszego nie utrzyma
    > równowagi i przewróci się powodując zagrożenie.

    Wniosek: ten konkretny rowerzysta nie potrafi jeździć. Da się jechać
    z prędkością pieszego utrzymując równowagę.

    > Rowerzysta poruszający się
    > z prędkością wystarczającą do zachowania równowagi stanowi zagrożenie z
    > powodu nadmiernej prędkości w ruchu pieszym.

    Pieszy porusza się z prędkością 5-6km/h. Jadąc rowerem po chodniku
    nie przekraczam 10km/h. Mamy więc różnicę 4-5km/h, a więc taką,
    jak pomiędzy stojącym pieszym a idącym pieszym.
    Jadąc rowerem ulicą w mieście poruszam się z prędkością 20-30km/h,
    natomiast samochody (nawet przy ograniczeniu do 50km/h) poruszają się
    często 70-90km/h. Mamy więc różnicę prędkości 20-70km/h.
    Zakładamy, że ani piesi, ani kierowcy nie spodziewają się rowerzystów.
    Powiedz więc, gdzie wg Ciebie występuje większe zagrożenie
    bezpieczeństwa?

    Pozdrawiam,
    Gerard

    PS. I od razu wyjaśniam, że jeśli chodnik jest zatłoczony, to po prostu
    zsiadam i prowadzę rower obok siebie, a jeżdżę chodnikiem jedynie wtedy,
    gdy nie przeszkadza to ruchowi pieszych i gdy zmusza mnie do tego
    nadmierny ruch na ulicy.

  • 24. Data: 2006-07-17 10:15:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Uzasadnienie: Rowerzysta poruszający się z prędkością pieszego nie utrzyma
    > równowagi i przewróci się powodując zagrożenie. Rowerzysta poruszający się

    Kurcze, to ja super rowerzysta jestem, bo jakoś mi się udaje... I to
    nawet bez wysiłku...

  • 25. Data: 2006-07-17 10:16:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Uzasadnienie: Rowerzysta poruszający się z prędkością pieszego nie utrzyma
    > równowagi i przewróci się powodując zagrożenie. Rowerzysta poruszający się

    A może ty zwyczajnie ciągle pod gazem jesteś lub masz rozwalony błędnik
    i stąd te problemy?

  • 26. Data: 2006-07-17 10:17:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > wasz znak: <e...@n...lechistan.com>):

    > A więc broń swoje życie w sposób inny niż atak na pieszego.

    Ummm... Atak? No tak, wszystko jasne - nawąchałeś się czegoś i stąd też
    problemy z równowagą...

  • 27. Data: 2006-07-17 14:44:16
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w wiadomości

    > Policjant zmusza Cie do jezdzenia rowerem? Niesamowite

    Ciekawe masz podejście... :))))
    A czy policjant zmusza też pieszych i kierowców?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 28. Data: 2006-07-17 14:45:15
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mamy więc różnicę prędkości 20-70km/h.

    Dokładnie!

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 29. Data: 2006-07-17 14:46:45
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > po wypiciu pół litra wódki. Oni, zagrożenie dla ruchu?! W życiu!

    Wybacz, ale Twój argument jest co najmniej nie na miejscu!

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl

  • 30. Data: 2006-07-17 14:48:42
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > Dla czołgów też,

    Jaki cel ma Twoja wypowiedź? Bo kompletnie nie widzę związku z problemem,
    omawianym w tym wątku.

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl