  • 101. Data: 2006-07-18 21:58:07
    Temat: Re: Czy mandat musimy przyjąć?
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    wiadomości news:2stvo3-6j.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > "marnych" 70km/h i w odległości 15cm jakoś nikt nie łapie.

    - Przepraszam Panie Policjancie, czy ta ulica jest bezpieczna?
    - Pewnie, inaczej, bym tu k(...) nie stał!

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 102. Data: 2006-07-18 21:59:30
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > dzwonił na komendę, że pijany/naćpany/bezmózgi gość w mundurze policjanta
    > mnie zaczepia.

    Taaa... "za zakrętem stali, rower mu zabrali..." ;)))

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 103. Data: 2006-07-18 22:22:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Mamma mia... To może od razu kosę na sztorc zamocować?

    Żeby nie było że jestem za tablicami rejestracyjnymi dla rowerów.
    Jestem zdecydowanie przeciw, tylko się wypowiadam na temat technicznych
    możliwości i historycznych konotacji.

    p. m.

  • 104. Data: 2006-07-18 23:28:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 18 Jul 2006 23:58:07 +0200, Negatyw napisał(a):

    > - Przepraszam Panie Policjancie, czy ta ulica jest bezpieczna?
    > - Pewnie, inaczej, bym tu k(...) nie stał!

    Dokładnie tak to można podsumować. Pretensje proponuje słać do KGP.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 105. Data: 2006-07-19 00:17:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Negatyw wrote:

    > Kto Ci powiedział, że jest zakazana???

    Ustawa.

    > http://www.wrower.pl/prawo/index.php#Chodnik

    Tak, wiem, istnieje ten jeden wyjątek - który w praktyce ciężko
    gdziekolwiek zastosować, bo drogi z wyższym limitem i jednocześnie
    szerokim chodnikiem to dość rzadkie zjawisko.

    Zdarza się, ale nieczęsto.

  • 106. Data: 2006-07-19 00:17:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan wrote:

    > Pierwsza grupa nie istnieje.

    Twoja matka nie istnieje.

  • 107. Data: 2006-07-19 00:19:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:omtvo3-6j.ln1@ncc1701.lechistan.com Andrzej Lawa
    > <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:
    >
    > [cut]
    > Gonisz w piętkę.

    Jak jesteś zbyt tępy, żeby czyjąć wypowiedź pojąć, to dla ciebie ten
    ktoś "goni w piętkę"? No cóż, to też metoda...

    > EOT dla mnie.

    Proszę uprzejmie.

  • 108. Data: 2006-07-19 06:47:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 18 Jul 2006 15:11:19 +0200,
    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> screamed:

    > I jest zakazana. Podobnie jak przekraczanie prędkości i wyprzedzanie
    > jednośladów w odległości poniżej metra.

    Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.
    Jest dozwolona w pewnych warunkach szczególnych.

    PoRD art. 33 ust. 5.

    5. Korzystanie z chodnika lub drogi dla pieszych przez kierującego
    rowerem jednośladowym jest dozwolone wyjątkowo, gdy:
    1) opiekuje się on osobą w wieku do lat 10 kierującą rowerem lub;
    2) szerokość chodnika wzdłuż drogi, po której ruch pojazdów jest
    dozwolony z prędkością większą niż 50 km/h, wynosi co najmniej 2 metry
    i brakuje wydzielonej drogi dla rowerów.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:44:22 user up 11042 days, 20:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    I am free of all prejudices. I hate everyone equally. -- W. C. Fields

  • 109. Data: 2006-07-19 06:48:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 19 Jul 2006 02:17:37 +0200,
> [...]
    > gdziekolwiek zastosować, bo drogi z wyższym limitem i jednocześnie
    > szerokim chodnikiem to dość rzadkie zjawisko.

    Istnieją dwa wyjątki. Chyba, że np. 9. letnie dziecko na rowerze
    to równie rzadkie zjawisko.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:48:34 user up 11042 days, 20:43, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Diplomacy is the art of saying "nice doggy" until you can find a rock.

  • 110. Data: 2006-07-19 06:52:52
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    > Pretensje proponuje słać do KGP.

    Słać? Dawno wysłałem i oto odpowiedź rzecznika:

    "NIestety - policjanci w zasadzie jedynie wykonują swoją pracę - a więc
    egzekwują prawo, a prawo jakie jest takie jest. Tak narzucił nam ustawodawca i
    policjant nie może się zastanawiać, czy ten przepis ma egzekwować, czy nie.
    Należałoby zmienić ustawę. Dopóki taki przepis istnieje policjanci będą go
    egzekwować."

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl