  • 61. Data: 2009-01-18 19:52:08
    Temat: Re: Czy mam prawo wyp..... zonę z domu jak mnie zdradza
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > To w najwyższym stopniu nieprofesjonalne. Nie możesz samego siebie i
    > tego co ci twoja kobieta zrobiła/robi przedstawiać jako uśrednionego
    > wyniku uzyskanego na badaniu grupy reprezentatywnej. Nie stanowisz 95%
    > przypadków sobie winnych facetów, jesteś wręcz statystycznie pomijalny.

    Czemuż to oceniasz mnie tylko na jedną kobietę ??

    A i badania naukowe na podstawie własnych doświadczeń są
    nieprofesjonalne ;) A ja jestem profesjonalistą ;) czyli uczę się na
    błędach innych.

    --
    @2009 Johnson
    Tak wielka jest twa wolność, jak wielkie twe opanowanie.

  • 62. Data: 2009-01-18 19:54:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Bank też sobie przywłaszcza Twoje pieniądze?

    Wbrew pozorom w banku nie ma "moich" pieniędzy :) Mam tylko
    wierzytelność wobec banku o wypłatę określonej kwoty.

    > Moim zdaniem ten przepis ma zastosowanie względem osób trzecich, a nie w
    > sytuacji, gdy jedne małżonek procesuje się z drugim.

    Niestety, albo i stety, twoje zdanie jest błędne.

  • 63. Data: 2009-01-18 20:01:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gl0193$fdb$1@inews.gazeta.pl Johnson <j...@n...pl>
    pisze:

    > Czemuż to oceniasz mnie tylko na jedną kobietę ??
    Wcale nie tylko, lecz aż.
    Przez uprzejmość.

    > A i badania naukowe na podstawie własnych doświadczeń są nieprofesjonalne
    > ;) A ja jestem profesjonalistą ;) czyli uczę się na błędach innych.
    Kiepsko ci idzie.
    I z profesjonalizmem i z nauką.

    --
    Jotte

  • 64. Data: 2009-01-18 21:38:54
    Od: Szymon <s...@o...eu>

    Dnia niedziela 18 styczeń 2009 17:58 CUT_INZ osmielil sie napisac:

    chyba z redtube ;p

    --
    # Szymon Gruszczynski
    # sz(kropka)gruszczynski(malpa)googlemail(kropka)com

  • 65. Data: 2009-01-18 22:08:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    CUT_INZ napisał/a:

    > Z YouTube ;p

    Pokaż :-)

    --
    animka

  • 66. Data: 2009-01-19 07:30:08
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Jotte pisze:
    > Niekoniecznie. Kurwy robią to za pieniądze.

    Terminologia jest tutaj chyba mało istotna.

    > A zdradzać męża można z
    > bardzo wielu powodów.

    Niby można, ale zdrada może być podstawą do rozwodu.

    > I dodam że w 95 % przypadków facet jest sobie sam winien. I to nie mam
    > na myśli winy w wyborze, tylko tego co faceci robią później.

    Nie rozumiem. W jakim wyborze?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 67. Data: 2009-01-19 08:48:26
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    log.net.pl
    użytkownik *Jotte* napisał(a):

    > Eeee, nie przesadzaj, bez obawy, przecież on nic nie może.
    > Jak nie popełnisz w necie przestępstwa i nie podasz sam swoich danych to
    > nawet nie ma jak dowiedzieć się kim jesteś.
    > Lej na to.

    Oczywiście, że leję na to :D Od blisko trzech lat wyglądam listonosza z
    pozwem
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/6eb84
    27af91bbc52?hl=pl&dmode=source
    Halooooo, Arek! Słyszysz?

    --
    Big Jack
    //////

  • 68. Data: 2009-01-19 09:48:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tapatik pisze:

    > Nie rozumiem. W jakim wyborze?

    I co ja na to poradzę. Myśl, to nie boli.

  • 69. Data: 2009-01-19 09:58:55
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 16:09:13 +0100, Johnson napisał(a):

    > Choć teraz prawdziwych mężczyzn już prawie nie ma.

    prawdziwy to taki co nadstawia drugi policzek?

    --
    marcin

  • 70. Data: 2009-01-19 10:00:14
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 18 Jan 2009 17:15:24 +0100, Arek napisał(a):

    > Śmieszą mnie takie gadki ja ta wyżej.
    > Są tak żałosne, aż rzeczywiście żałość dupę ściska.

    zupelnie jak gadki dziadka :)
    --
    marcin