  • 1. Data: 2009-06-13 20:22:56
    Temat: Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
    Od: " Kajetan " <k...@W...gazeta.pl>

    Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
    dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy. W wolnych chwilach
    spaceruję sobie, siedzę na ławeczce, słysze, bo siedza sobie dwóch w krawatach
    i rozmawiają, gdy ja nadchodzę ściszają głos, ale mówią coś o samochodach,
    towarze, gadają jakimś swoim slangiem, nerwowo się rozglądają... Mówili coś o
    Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...

    Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?

    Czy to coś da ?

  • 2. Data: 2009-06-13 20:31:19
    Temat: Re: Czy mam obowiązek zgłaszanie ?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > towarze, gadają jakimś swoim slangiem, nerwowo się rozglądają... Mówili
    > coś o
    > Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...

    Nowy dealer Toyoty?

  • 4. Data: 2009-06-13 20:35:09
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 20:22:56 +0000 (UTC), Kajetan napisał(a):

> [...]
    > Rzeszowie i Nowym Sączu, jakaś baza, skład czy coś...
    >
    > Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?

    teraz już to nic nie da, za późno...
    w przyszłości jeśli chcesz się w to bawić, to raczej dyskretnie zwrócić
    uwagę na takich jegomościów policji, przejść się kawałek za nimi,
    dyskretnie dać znać na numer 997 lub 112...
    aczkolwiek reakcja dyżurnego może być różna...

    oczywiście postawa obywatelska czasem zostaje nagrodzona, ale niesie za
    sobą duże zagrożenie, w najlepszym przypadku uszczerbku na zdrowiu, w
    najgorszym utraty życia;
    bandyci tego kalibru są bezwzględni...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 3. Data: 2009-06-13 20:35:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Kajetan " <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy muszę powiedzieć policji ? pokazac ich ? zrobić im zdjęcia ?

    Kilka przypadków, gdy obywatela nie będącego funkcjonariuszem obliguje
    obowiązek denuncjacji wymieniono w kodeksie karnym. generalnie są to
    najcięższe zbrodnie. W pozostałych wypadkach obowiązku doniesienia nie
    masz.

    > Czy to coś da ?

    Skoro nie piszesz nic bliższego na temat tych informacji, to trudno coś
    sensownego napisać.

  • 5. Data: 2009-06-13 20:37:38
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    druga ewentualność to mogła być jak najbardziej dyskretna rozmowa handlowa,
    poprostu umówili się aby pogadać o biznesach i dlatego ściszają głosy, gdy
    ktoś przechodzi.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 6. Data: 2009-06-13 20:44:48
    Temat: Re: Czy mam obowiazek zglaszanie ?
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h111r0$7g5$1@inews.gazeta.pl>, k...@W...gazeta.pl
    says...>
    > Du?o podró?uj? s?u?bowo. By?em w Krakowie 3 dni, Nowym S?czu 4 dni, Poznaniu 3
    > dni, teraz w Szczecinie... za?atwiam swoje sprawy. W wolnych chwilach
    > spaceruj? sobie, siedz? na ?aweczce, s?ysze, bo siedza sobie dwóch w krawatach
    > i rozmawiaj?, gdy ja nadchodz? ?ciszaj? g?os, ale mówi? co? o samochodach,
    > towarze, gadaj? jakim? swoim slangiem, nerwowo si? rozgl?daj?... Mówili co? o
    > Rzeszowie i Nowym S?czu, jaka? baza, sk?ad czy co?...
    >
    > Czy musz? powiedzie? policji ? pokazac ich ? zrobi? im zdj?cia ?
    >
    > Czy to co? da ?

    Zawsze mozesz dokonac zatrzymania obywatelskiego.

  • 7. Data: 2009-06-13 21:12:51
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 22:44:48 +0200, Leszek napisał(a):

    > In article <h111r0$7g5$1@inews.gazeta.pl>, k...@W...gazeta.pl
    > says...>

    > Zawsze mozesz dokonac zatrzymania obywatelskiego.

    ale wg tegoco napisał, to tylko siedzieli i rozmawiali, a to jeszcze nie
    jest zabronione, a artykuł ten chyba nie daje prawa zatrzymywania
    prewencyjnego

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

  • 8. Data: 2009-06-13 21:53:06
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <h114os$jg2$1@inews.gazeta.pl>, a...@m...www.pl
    says...>

    > ale wg tegoco napisal, to tylko siedzieli i rozmawiali, a to jeszcze nie
    > jest zabronione, a artykul ten chyba nie daje prawa zatrzymywania
    > prewencyjnego

    To zalezy - jesli jest przekonany ze popelniaja przestepstwo (lub czynia
    przygotowania), to na moje moze spokojnie ich zatrzymywac.

  • 9. Data: 2009-06-13 21:53:24
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 13 Jun 2009 20:22:56 +0000 (UTC), Kajetan napisał(a):

    > Czy muszę powiedzieć policji ?

    Powiedz swojemu lekarzowi.

    > Czy to coś da ?

    Jakieś szanse chyba są.

    --
    best regards,
    scream

  • 10. Data: 2009-06-14 12:00:44
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Kajetan pisze:
    > Dużo podróżuję służbowo. Byłem w Krakowie 3 dni, Nowym Sączu 4 dni, Poznaniu 3
    > dni, teraz w Szczecinie... załatwiam swoje sprawy.

    A co to za sprawy? Podejrzanie duzo podrozujesz.

    NMSP

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com