  • 11. Data: 2009-02-13 21:21:23
    Temat: Re: Czy mają prawo....
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ant pisze:
    > Ja sobie taka scenką wyobrażam, ale w serialu Alternatywy 4.
    Dokładnie.
    Ktoś odwala 'ala' Alternatywy 4, i co poniektórzy siwych
    włosów dostają z tego powodu, albo za mało danych odnośnie
    zaistniałych sytuacji.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-02-13 21:42:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    ... ... pisze:
    > Właśnie się dowiedziałem że dziś rano byli u sąsiada są to naprawdę policiant
    > i pracownik urzędu.Czy mają jakąś podstawę prawną by zabierać mieszkania?
    > Ten sąsiad terz regularnie płaci i terz jest w szoku,mieszka tam dwa lata i
    > całe oszczędności wpakował żeby wyremontować to mieszkanie.
    A moze wystarczy wytrzezwic, co? I wszystko sie wyjasni.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2009-02-14 07:39:25
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    >Kto ma wąty do tego że mieszkam u siebie w opłacanym
    >regularnie mieszkaniu przez dwa dni w miesiącu? Kto przez to
    >cierpi?

    Mieszkanie komunalne. Cierpią podobno Ci, kórzy czekają na mieszkanie i nie
    mogą się doczekać.

    Inna sprawa, że wielu "cwaniaczków" kórzy dostali prawo najmu lokalu
    komunalnego, wynajmuje je i ciągnie z tego niezłą kasę. W ich przypadku
    jestem jak najbardziej za tym, żeby ich kontrolować i odbierać te
    mieszkania.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 14. Data: 2009-02-14 20:19:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Przeczytaj statut swojej spółdzielni mieszkaniowej.

    No chyba, że to kwaterunek.
    To wtedy przeczytaj...

    No własnie, co wtedy ma przeczytać?
    Ustawę o ochronie lokatorów??
    Jakąś uchwałę gminy w N.N. o zasadach przydziału i najmu mieszkań komunalnych?
    W sumie po to, byś wiedział, z jakiego paragrafu słusznie Cię wywalą z komunalnych
    zasobów mieszkaniowych gminy ;-))
    JaC

    -----

    > Mieszkanie lokatorskie, taka kawalerka 32m.
    > Wczoraj odwiedził mnie pan z urzędu miejskiego w obstawie policjanta i stwierdził,
    że mają iformacje, że mieszkanie jest mi nie potrzebne, bo za rzadko w nim przebywam