  • 1. Data: 2006-05-27 19:21:50
    Temat: Czy ktos wezmie sprawe przeciwko urzedowi
    Od: "veronica" <w...@g...pl>

    Jak to jest w Polsce? Czy moge zaskarzyc urzad panstwowy w sadzie grodzkim z
    powodztwa cywilnego czy tylko do sadu administracyjnego?

  • 2. Data: 2006-05-28 07:33:15
    Temat: Re: Czy ktos wezmie sprawe przeciwko urzedowi
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Jak to jest w Polsce? Czy moge zaskarzyc urzad panstwowy w sadzie grodzkim
    > powodztwa cywilnego czy tylko do sadu administracyjnego?

    zalezy jaka sprawa... kwestia dopuszczalnosci drogi cywilnej jest przedmiot
    postepowania a nie podmiot

  • 3. Data: 2006-05-28 16:14:03
    Od: "weronica " <w...@W...gazeta.pl>

    Lookasik <l...@c...poczta.fm> napisał(a):

    > zalezy jaka sprawa... kwestia dopuszczalnosci drogi cywilnej jest
    przedmiot
    > postepowania a nie podmiot

    Przedmiotem jest lekcewazenie petenta i obowiazujacych przepisow przez Wojta
    Gminy i Urzad Gminy. Skarga do Rady Gminy nie odniosla zadnego skutku. Rada
    Gminy olala problem, nie odpowiedziala nawet na moja skarge (styczen 2006).
    Przepisy prawne sa po mojej stronie ale miejscowe "uklady i powiazania"
    ciagna w druga strone. SKO odpada. Co jeszcze moge zrobic?

  • 4. Data: 2006-05-28 20:40:01
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "weronica " <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > grodzkim

    > przedmiot
    >>

    > Przedmiotem jest lekcewazenie petenta i obowiazujacych przepisow

    konkretniej prosze bo pieniactwem mi to zalatuje.. jezeli samo lekcewazenie
    to drogi sadowej nie ma