  • 181. Data: 2008-01-14 14:27:48
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Paweł Staszewski <p...@i...pl> napisal:
    > Chcesz sprawdzic Swoja wolnosc ?
    > Lec do stanow i tam gdzie podobno jest wolnosc podejdz do strefy
    > bezpieczenstwa bialego domu i sprawdz ile zdjec zdazysz zrobic zanim Cie
    > nie zgarna.

    Po co Bialy Dom? Wystarczy zwykly budynek Wells Fargo, ktory chcialem
    obfotografowac w LA. Od razu ochrona chciala mnie wysadzic z aparatu :)
    Ogolnie nerwowi bardzo byli...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 182. Data: 2008-01-14 17:25:33
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ochrona nie ma obowiązku okazania Ci licencji, bo jej posiadać nie musi.
    > Musi mieć identyfikator w widocznym miejscu. Bez tego nie jest ochroną,
    > tylko pracownikiem sklepu.

    > Jak będzie ochroną, a Ty odmówisz podania
    > personaliów, to popełnisz wykroczenie.

    Czekaj! Musze na wezwanie jakiegoś łysego karku pokazywać moje dane
    osobowe?!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 183. Data: 2008-01-14 17:39:13
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Toteż właśnie pisałem, ze to dość niefortunnie ujęto. Ale uważam mimo
    > wszystko, ze ochrona w obrębie chronionego obiektu ma prawo do
    > legitymowania. inna sprawa, to ochrona danych osobowych i prawa do ich
    > gromadzenia i przetwarzania :-)

    No tak, trochę dziwnym byłoby zakładanie, że ustawodawca chciał dać tylko
    uprawnienie koniunkcyjne do sprawdzania uprawnień do przebywania i
    legitymowania. Przecież naturalne wydaje się, że do sprawdzenia uprawnień
    nie zawsze konieczne jest legitymowanie. Przecież mamy przepustki,
    identyfikatory.... Ale problem karalnośći odmowy

  • 184. Data: 2008-01-14 17:41:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Nie możesz -. każdy może Cię nagrywać, z wyłączeniem Twojego domu i innych
    > miejsc do których on nie ma dostępu.
    > Mógłbyś tylko wytoczyc sprawę, gdyby np. rozpowszechniali takie nagrania z
    > Tobą w roli głownej, ewentualnie.

    ale z drugiej strony czy mogę nagrywać kogoś w przebieralniach na plaży
    itp.? Bez publikowania oczywiście.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 185. Data: 2008-01-14 17:41:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

> [...]

    legitymowania. Przecież naturalne wydaje się, że do sprawdzenia uprawnień
    nie zawsze konieczne jest legitymowanie. Przecież mamy przepustki,
    Ale problem karalności odmowy wylegitymowania się to osobny wątek, poruszany
    gdzie indziej.

  • 186. Data: 2008-01-14 18:23:00
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > w przeciwienstwie do bledow ortograficznych takich jak skura czy z kad -
    > meni to po prostu literowka w slowie mnie

    Ale czesto trudniej zrozumiala, niz slowa z bledem ortograficznym.

    veri

  • 187. Data: 2008-01-14 18:30:32
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Verizon Newsgroups napisał:

    > Ale czesto trudniej zrozumiala, niz slowa z bledem ortograficznym.

    ale wynikajaca nie z głupoty tylko z pomylki na klawiaturze.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 188. Data: 2008-01-14 18:33:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fmg6rf$ksf$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    Nieprzeniknione są zamysły ustawodawców. Na niektóre imprezy obowiązują
    listy osób zaproszonych i wówczas uprawnienie do legitymowania jest jak
    znalazł.

  • 189. Data: 2008-01-15 21:10:48
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Mis Puchatek wrote:

    > Popierajacy ta teze powolywali sie na przestepstwo przeciwko wlasnosci,
    > KK 193. I przescigali sie w roznych metodach naruszenia praw konsumentow
    > az po naruszenei nietykalnosci cielesnej - ogolnie cyrk :D

    Za to pozostali twierdzili, że art. 193KK magicznie traci w sklepie
    swoją moc, i nieopuszczenie lokalu na życzenie osoby uprawnionej
    przestaje być przestępstwem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 190. Data: 2008-01-15 21:31:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Za to pozostali twierdzili, że art. 193KK magicznie traci w sklepie swoją
    > moc, i nieopuszczenie lokalu na życzenie osoby uprawnionej przestaje być
    > przestępstwem.

    Pytanie, czy właściciel sklepu jest UPRAWNIONY do nakazania opuszczenia
    tego sklepu klientowi. Bo nie zapominaj, że tylko działanie zgodne z prawem
    może podlegać ochronie prawnej.