  • 171. Data: 2008-01-14 10:12:23
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:fme4m7$223$1@z-news.pwr.wroc.pl...
    >
    > Toteż właśnie pisałem, ze to dość niefortunnie ujęto. Ale uważam mimo
    > wszystko, ze ochrona w obrębie chronionego obiektu ma prawo do
    > legitymowania. inna sprawa, to ochrona danych osobowych i prawa do ich
    > gromadzenia i przetwarzania :-)

    O, dobry argument przeciwko Twojej interpretacji ;)

  • 172. Data: 2008-01-14 10:13:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > ... bo w 1974 roku, jak pisano kodeks wykroczeń, to nikomu do głowy
    > nawet nie przyszło, ze w przyszłości uprawnienia do legitymowania będą
    > miały nie tylko organa samorządowe (Straże Miejskiej/Gminne) ale i
    > prywatne firmy.

    No to co? Możliwość zmiany ustawy istnieje, więc skoro ustawodawca się
    nie pofatygował, to IMHO nadal dotyczy ona oryginalnych intencji.

  • 173. Data: 2008-01-14 10:15:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    AW pisze:

    > 1. *Oślepienie* np. okręć się kilkoma sznurami lampek choinkowych (no,
    > nie powiem jest pewien problem z zasilaniem ale dla człowieka tak
    > zdeterminowanego to żaden problem, możesz nosić ze sobą jakiegoś UPS'a)

    Phi... Diodowe i kilka bateryjek ;)

    > 2. *Zablokowanie* np. kominiarka, kask motocyklowy z przyciemnianą
    > szybką, itp.

    Póki co nikt się jeszcze mnie nie czepiał kasku...

    > P.S. Dla większej pewności możesz oba sposoby połaczyć.

    Kask z lampkami? ;)

    O! O! I śmigiełkiem! ;)

  • 174. Data: 2008-01-14 11:23:04
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 13.01.2008, o godzinie 13.12.06, na pl.soc.prawo, Mis Puchatek
    napisał(a):

    > JAk przyjedzie policja. I jako pierwszy wyjde. Zadzwonie do adwokata i
    > zastanowimy sie jaka sprawe ci wytoczyc ;)

    To tutaj Hiki ludziom dupy nie zawracaj tylko dzwoń do adwokata i pytaj czy
    mają ten monitoring w sklepie wyłączyć, czy nie. ;P

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 175. Data: 2008-01-14 11:33:21
    Od: "Tomasz Sobenski" <t...@g...invalid>

    "Mis Puchatek" napisał:

    > A czy takie marketowe kamery mozna zagłuszyć?

    Nos czapke z diod emitujacych podczerwien, potrenuj w domu ich ulozenie,
    zeby oslepialy Twoja twarz :)

  • 176. Data: 2008-01-14 12:55:24
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Mis Puchatek <a...@a...pl> writes:

    > A czy takie marketowe kamery mozna zagłuszyć? Znaczy np. miec ze soba
    > jakis generator "eteru" coi powodowaloby np. snieg na kamerach w
    > odleglosci 10-12 m ode mnie. To pierwsza sprawa, zanim przejde do
    > drugiej - prawnego aspektu :)

    Generator dymu będzie *znacznie* tańszy i skuteczniejszy.
    Będzie również wyraźnie widoczny gołym okiem ochrony :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Polacy nie wierzą temu, kto w sposób jawny a bezpodstawny

  • 177. Data: 2008-01-14 12:57:34
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Adam Filip napisał:

    > Generator dymu będzie *znacznie* tańszy i skuteczniejszy.

    Obawiam sie, ze moglyby wyniknac klopoty prawne zwiazane z przepisami p/poz.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 178. Data: 2008-01-14 13:04:30
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 13.01.2008, o godzinie 11.59.02, na pl.soc.prawo, Mis Puchatek
    napisał(a):

    Hiki, do sklepu to z krawatem.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 179. Data: 2008-01-14 13:12:02
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Mis Puchatek <a...@a...pl> writes:

    > Obawiam sie, ze moglyby wyniknac klopoty prawne zwiazane z przepisami
    > p/poz.

    To zastosuj ultadźwiękowy nawilżacz powietrza [pył wodny] ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Stopnie i wynagrodzenie - oto cel ambicji żołnierza.

  • 180. Data: 2008-01-14 13:17:17
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > To zastosuj ultadźwiękowy nawilżacz powietrza [pył wodny] ;-)

    Grinpis mnie otoczy szpalwerem, ze narazam gacka marketowego na
    zaburzenia geolokacji ;)

    Mis Puchaty