  • 71. Data: 2008-01-13 14:28:26
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ale wszystko co jest na widoku publicznym można i rejestrować.

    No to jak? To fotogrtafowac nie wolno, a rejestrowac wolno? :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 72. Data: 2008-01-13 14:33:46
    Temat: Re: Czy klient moze zarzÄ?daÄ? wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zp(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl>
    > napisał : za niejawny moniotoring grzywna lub do 2 lat odsiadki..."
    Coś taki litościwy dla ciemiężyciela ?. Przecież to zbrodnia i trzeba dać
    zagrożenie od 8 do 15 lat pozbawienia wolności i konfiskatę sklepu.
    ZiPi

  • 73. Data: 2008-01-13 14:38:00
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Zbyszek ZiPi napisał:

    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl>
    > Coś taki litościwy dla ciemiężyciela ?. Przecież to zbrodnia i trzeba
    > dać zagrożenie od 8 do 15 lat pozbawienia wolności i konfiskatę sklepu.
    Hmmm, nie bede sie sprzeczal, niech tak bedzie ;)

    Mis Puchaty

  • 74. Data: 2008-01-13 14:40:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Marcisz pisze:

    > IMHO samo podglądanie kogoś nagiego bez jego wiedzy i zgody jak
    > najbardziej narusza jego dobra osobiste, w szczególności prywatność

    Nie do końca. Jak będziesz szedł sobie nagi publiczną plażą albo ulicą,
    to możesz skoczyć ludziom, którzy będą cię "podglądać" czy fotografować.

  • 75. Data: 2008-01-13 14:41:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Ale to nadzuycie? Ogranicza moje swobody obywatelskie chyba, nie?

    Nagrywanie jest dozwolone. Publikowanie - nie.

    > Mis Puchaty

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 76. Data: 2008-01-13 14:43:38
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Nagrywanie jest dozwolone. Publikowanie - nie.

    Czyli jak wejde do sklepu z kamerą to moge nakręcić rondle? :)

    Mis Puchaty

  • 77. Data: 2008-01-13 14:53:53
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Mis Puchatek pisze:

    > Czy moge zgodnie z prawem nakazac wylaczenie monitoringu, kamer itp?

    Ciekawa sprawa bo skoro w sklepie obowiazuje regulamin w ktorym
    umieszczony jest zakaz fotografowania i filmowania to na jakiej
    podstawie dziala monitoring? Czyzby wlasciciel sklepu sam lamal swoj
    regulamin? :D

    Jacek

  • 78. Data: 2008-01-13 14:59:10
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

> [...]
    > umieszczony jest zakaz fotografowania i filmowania to na jakiej
    > podstawie dziala monitoring? Czyzby wlasciciel sklepu sam lamal swoj

    Mozna go (wladsciciela) wyprosic powolujac sie na KK art. 193? :)

    Mis Puchaty

  • 79. Data: 2008-01-13 15:03:09
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 15:21:49 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Oj, chyba wcale nie podobnie.

    Jeśli chcesz coś powiedzieć o podstawie ustawowej to uświadomię Cię, że
    sprawdzanie biletów w kinie także jest jej pozbawione...

    ... co wcale nie zmienia faktu, że wszystko jest w porządku, ponieważ
    zarówno jedna jak i druga czynność wchodzi w obręb prawa cywilnego, nie
    administracyjnego czy jakiegokolwiek zakładającego hierarchiczność
    podmiotów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 80. Data: 2008-01-13 15:22:10
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Zalozmy taka sytuacje - w sklepie jest monitoring. Czy ja, jako klient
    > sklepu moge zarzadac wylaczenia monitorungu badz nienagrywania mnie? Np.
    > nie chce, aby moj wizerunek mogl byc ogladany przez inne osoby,nie chce
    > tez aby byl utrwalany, powielany, przechowywany przez osoby, ktorym na
    > to nie pozwalam.
    >
    > Czy moge zgodnie z prawem nakazac wylaczenie monitoringu, kamer itp?

    Tak, oczywiście. Możesz zażądać.

    W zasadzie, to w ogóle wiele rzeczy sobie możesz zgodnie z prawem zażądać :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com