  • 21. Data: 2010-06-11 19:40:56
    Temat: Re: Czy kasowanie wpisow na forum jest przestepstwem przeciw Konstytucji?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:60b5.00000a66.4c127e1a@newsgate.onet.pl adam
    <a...@p...onet.pl> pisze:

    > Ja nie kaze nikomu zakladania forum po to zebym mogl zamiescic w nim
    > informacje. Takie forum juz jest i moje wpisy sa w nim kasowane. Czy to
    > nie jest uniemozliwianie mi przekazania informacji?
    Nie.
    Nikt ci nie uniemożliwia przekazania informacji, ale i nie ma obowiązku
    udostępnienia ci w tym celu narzędzia.
    Sam się o nie zatroszcz.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2010-06-11 20:28:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.06.2010 20:04), adam wrote:
    > Czy ktos rozsadny moze tu odpowiedziec?
    > Pytanie bylo jednoznacznie postawione: czy TO forum, o adresie ponizej, ma
    > obowiazek przestrzegac art.54 Konstytucji:
    > http://forum.gazeta.pl/forum/f,934,Aukcje_internetow
    e.html
    > Jesli nie, to ktore fora maja taki obowiazek, jesli takie sa? Ktore media maja
    > taki obowiazek?

    Każde forum ma obowiązek (skrót myślowy - nie forum ma obowiązek ale
    jego właściciel/administrator/"ojciec prowadzący") przestrzegać art. 54
    Konstytucji, tak jak i wszystkich innych ....

    p. m.

  • 23. Data: 2010-06-12 14:30:46
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Każde forum ma obowiązek (skrót myślowy - nie forum ma obowiązek ale
    > jego właściciel/administrator/"ojciec prowadzący") przestrzegać art. 54
    > Konstytucji, tak jak i wszystkich innych ....

    Aaa, to juz rozumiem, dlaczego radyjko z ryjem publikuje tresci
    kaczystowskie.
    Jezeli zadzwoni do nich jakis kaczysta i cos tam powie, to radyjkowi
    nie moga powiedziec 'spie** idioto', bo to by byla cenzura,
    tylko musza koniecznie puscic ten belkot na antenie.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 24. Data: 2010-06-12 16:31:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.06.2010 16:30), pluton wrote:
> [...]
    > nie moga powiedziec 'spie** idioto', bo to by byla cenzura,
    > tylko musza koniecznie puscic ten belkot na antenie.

    Nic takiego nie napisałem. Wcale nie musi puścić.

    p. m.

  • 25. Data: 2010-06-12 18:14:06
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Nic takiego nie napisałem. Wcale nie musi puścić.

    Pewnie masz racje a ja kolejny raz wykazalem sie niezrozumieniem prawa.
    Ale nie ma sie co przejmowac: wszak prawo nie jest po to, zeby je rozumiec,
    tylko zeby panstwo moglo przyp***ic obywatelowi w razie potrzeby.
    Najwazniejsze to nie dac zlapac albo miec odpowiednie plecy.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 26. Data: 2010-06-13 00:00:07
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Załóż własne konkurencyjne forum i prowadĹş własną politykę publikacyjnÄ
    Agora S.A., spółka publiczna. I można, i warto, puszczać info o cenzurze do
    szerszej publiczności - to spółka giełdowa więc może się ugiąć.

    GK

  • 27. Data: 2010-06-13 00:00:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.06.2010 20:14), pluton wrote:

> [...]
    > tylko zeby panstwo moglo przyp***ic obywatelowi w razie potrzeby.
    > Najwazniejsze to nie dac zlapac albo miec odpowiednie plecy.

    Do tego żeby zrozumieć że obowiązuje Ciebie/administratora forum
    A/administratora forum B/ *każdy* przepis prawa, w tym taki czy inny
    artykuł konstytucji nie trzeba wielkiej filozofii.

    p. m.