  • 11. Data: 2006-03-28 20:28:40
    Temat: Re: Czy jest okreslony prawem termin wystawienia mandatu przez policje?
    Od: "Bimoto" <r...@w...pl>

    aspirant leszek! :)

  • 12. Data: 2006-03-28 21:22:59
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Bimoto wrote:
    > Czy istnieje przepis ( jezeli tak to jaki) nakladajacy na policje
    > obowiazek wystawienia mandatu w okreslonym terminie?

    Domyślam się, że pytasz o termin po którym wystawić mandatu nie mogą.
    Przedawnienie to się nazywa i w Polsce dzieje się po 1 lub 2 latach
    (art. 45 kw).

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-03-29 14:16:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    Domyślam się, że pytasz o termin po którym wystawić mandatu nie mogą.
    Przedawnienie to się nazywa i w Polsce dzieje się po 1 lub 2 latach
    (art. 45 kw).

    Głupoty waść prawisz. Na mandat jest 14 lub 30 dni.W zależności od sposobu
    "ujęcia" czy też ustalenia sprawcy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 14. Data: 2006-03-29 14:16:52
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "arturo" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > ale leszek czy kapral leszek ??? ;-D

    Dla ciebie gamoniu PAN LESZEK.

  • 15. Data: 2006-03-29 14:18:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Bimoto" <r...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > aspirant leszek! :)

    Zrozumiales moja odpowiedz ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2006-03-29 18:40:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Leszek napisał:
> [...]
    > (art. 45 kw).
    >
    > Głupoty waść prawisz. Na mandat jest 14 lub 30 dni.W zależności od sposobu

    Masz rację, myślałem o jednym, napisałem o drugim. Oczywiście po w/w
    liczbie dni nie można wystawić mandatu. Miałem na myśli termin w którym
    ustaje karalność i Policja nie może w żaden sposób doprowadzić do
    ukarania (ani mandatem, ani w sądzie grodzkim).