  • 1. Data: 2002-08-16 11:36:56
    Temat: Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????
    Od: "Sl@o" <f...@p...com>

    Ostatnio zastanawiam sie teoretycznie (mam nadzieje, ze tak zostanie na
    zawsze :-):
    Czy i jak bezdomny moze prowadzic dzialalnosc gospodarcza????

    A problem jest ciekawy, bo zdarzaja sie eksmisje na bruk. A jesli ktos taki
    prowadzi dzialalnosc gospodarcza, to jaka bedzie teraz jego siedziba? Jak ma
    sie rozliczac z ZUSem, Urzedem Skarbowym, gdy nie ma zadnego adresu i moze
    dlugo nie bedzie mial???

    Sl@o

  • 2. Data: 2002-08-18 15:35:04
    Od: "Rudobrody" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Sl@o" <f...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > sie rozliczac z ZUSem, Urzedem Skarbowym, gdy nie ma zadnego adresu i moze

    Zdaje się, że system prawny RP skazuje bezdomnych w najlepszym wypadku na
    żebractwo a w najgorszym na przestępczość...

    Pzdr
    R.

  • 3. Data: 2002-08-18 16:00:33
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Rudobrody wrote:
    > Zdaje się, że system prawny RP skazuje bezdomnych w najlepszym wypadku na
    > żebractwo a w najgorszym na przestępczość...

    Nie skazuje. I Urząd Skarbowy Warszawa czy jakoś tak.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm