  • 1. Data: 2005-12-01 18:06:51
    Temat: Czy gra-lancuszek jest karalna ?
    Od: "V" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Tu reguly:
    http://www.darmowe-strony.esystem.info/index.php?id=
    Gralancuszek

  • 2. Data: 2005-12-05 10:12:52
    Temat: Re: Czy gra-lancuszek jest karalna ?
    Od: irekk <i...@w...pl>

    V napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Tu reguly:
    > http://www.darmowe-strony.esystem.info/index.php?id=
    Gralancuszek

    Teoretycznie powinna jako oszustwo,praktycznie................-D

  • 3. Data: 2005-12-05 22:09:14
    Od: "V" <m...@p...onet.pl>

    Gralancuszek

    > Teoretycznie powinna jako oszustwo,praktycznie................-D

    A na czym polega tutaj oszustwo (w swietle powyzszego linka - tu mamy praktyke,
    a nie jakis mitu o grze, ktora kazdy raz w zyciu dostal mailem) ? W *tej*
    grze-niegrze nie ma obietnic zarobku, nie ma oferty handlowej, a ryzyko jest
    ograniczone poprzez kontrole wplat. Na dodatek jest klauzula o grze na wlasne
    ryzyko.
    Chcialbym sie wlaczyc, ale nie chce miec problemow, gdzie tu jest cos nie tak ?

  • 4. Data: 2005-12-05 23:46:49
    Od: irekk <i...@w...pl>

    V napisał(a):

> [...]
    > ryzyko.
    > Chcialbym sie wlaczyc, ale nie chce miec problemow, gdzie tu jest cos nie tak ?

    Kto zbiera najwięcej kasy i dlaczego?

  • 5. Data: 2005-12-06 16:44:47
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-12-06 00:46 irekk napisał(a):

    > Kto zbiera najwięcej kasy i dlaczego?

    I to jest karalne? Że jest ktoś, kto wygrywa więcej niż inni?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 6. Data: 2005-12-07 09:02:59
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    Wojtek Szweicer napisał(a):

    > I to jest karalne? Że jest ktoś, kto wygrywa więcej niż inni?
    > w.

    Nie , nie to...

    Niektóre kraje uznają, ze za głupotę się płaci
    ale są i takie, w których podobne "gry" doporowadziły do dużych rozruchów.

    Dlatego tez niektóre kraje zakazują organizowania "gier"
    opartych na piramidce finansowej

    Bogusław

  • 7. Data: 2005-12-07 19:16:33
    Od: "V" <m...@p...onet.pl>

    > Kto zbiera najwięcej kasy i dlaczego?

    Ten, kto wysle wiecej maili i trafi mu sie wiecej chetnych ?
    A dlaczego ? Bo ma szczescie ?

    Dalej nie widze tu oszustwa, prosze o odpowiedzi, nie pytania.

    V.

  • 8. Data: 2005-12-07 19:54:28
    Od: "V" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale są i takie, w których podobne "gry" doporowadziły do dużych rozruchów.
    >
    > Dlatego tez niektóre kraje zakazują organizowania "gier"

    ROzumiem, ze chodzi o ustawe z 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji, a w szczegolnosci o artykul 17c (tekst jednolity).
    Ustawe o n.k. przerabialem juz gdzies tak w 1997-1998 roku i dalej nie wydaje mi
    sie, abyscie moi czcigodni rozmowcy doczytali *dokladnie* zasady w podanym
    linku, a tylko toczycie dyskusje w oparciu o nieswieze (!) informacje, z ktorymi
    kazdy z Was gdziestam sie jakostam zetknal - wobec czego traktujecie ten
    przypadek na rowni z tamtymi (gniotami zreszta, co przyznaje).
    Z artykulu 17c najwazniejsze jest slowo "obietnica", ktore nigdzie nie pada w
    tresci regulaminu. Czy mozliwe jest zatem "nabieranie" ludzi wprost nie
    obiecujac im pieniedzy (bo obietnica jest czynem nieuczciwej konkurencji) oraz
    dodajac klauzule o ryzyku wlasnej odpowiedzialnosci ?
    Nie. Moze wiec chodzi o co innego ?