  • 11. Data: 2008-10-19 21:07:06
    Temat: Re: Czy developer moze odmowic umowy przedwstepnej notarialnej ?
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    oczywiście, że masz racje i nie mówię, że rozsądne jest podpisywanie
    umowy
    przedwstępnej w fonie umowy cywilno prawnej i oczywiste jest, że warto
    poszukać
    trochę droższej propozycji i mieć taką umowę notarialną, niż nie mieć.

    mówię tylko, że mało jest takich developerów na rynku, którzy sami z
    siebie
    bawią się w umowy przedwstępne notarialne

  • 12. Data: 2008-10-19 21:08:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > człowiek nie podpisał umowy o przeniesieniu własności nieruchomości,
    > ale umowę przedwstępną, która jest jak najbardziej wiążąca
    > i nie ma żadnego przepisu kodeksu cywilnego, który by narzucał
    > obowiązek zawarcia
    > umowy przedwstępnej przy obecności notariusza.

    I sądzisz, że na jej podstawie da się uzyskać tę nieruchomość, jakby co?
    Mylisz się :-)

    > jest oczywiście obowiązek podpisania samej umowy sprzedaży czy kupna
    > nieruchomości w obecności notariusza.

    Umowa przedstępbna, by miała jakąkolwiek wartość w odniesieniu do
    nieruchomości, to musi być zawarta przed notariuszem. Developerzy
    oczywiście ściemniają, ze wystarczy jakakolwiek inna, ale tak nie jest.
    jeśl iz jakiegoś powodu Developer postanowi nam nie sprzedać mieszkania, to
    zostaje nam proces cywilny o zwrot pieniędzy, ale nieruchomości wywalczyć
    nie sposób.

  • 13. Data: 2008-10-19 21:35:57
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 19 Paź, 23:08, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    m74g2000hsh.googlegroups.com...

    > I sądzisz, że na jej podstawie da się uzyskać tę nieruchomość, jakby co?

    i to samo powiedziałem, mówiąc że umowa nie notarialna nic nam nie
    daje