  • 31. Data: 2009-05-19 15:01:16
    Temat: Re: Czy coś mi możezrobić?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:p9d9e6-mj7.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Troszkę naciągane.
    > Musiałby sprzedać i mieć termin wyprowadzki PO uzyskaniu kredytu (i to
    > takim na 100% - promesa albo cuś) _i_ jednocześnie w umowie
    > przedwstępnej musiałby być określony termin wyprowadzki inicjatora wątku
    > przed tą datą.
    > Swoją szosą prowizja 3000 wydaje mi się ździebko naciągana - opłaty za
    > rozpatrzenie wniosku/uzyskanie promesy są rzędu 100zł, koszta wyceny dla
    > banków są w okolicy 400-500zł.

    Zakąłdam, ze kupujacy posiada jakieś dokumenty na poparcie swoich roszczen.

  • 32. Data: 2009-05-19 18:02:35
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:
    > Zwłaszcza w świetle tej rzekomej prowizji 3000 zł, która wydaje mi
    > się lekko podejrzana - swego czasu rozglądałem się intensywnie po
    > ofertach i nie widziałem żadnej oferty z aż tak wysoką prowizją za
    > udzielenie kredytu.

    Deutsche Bank - katalogowo 3% prowizji, 3000 od kazdych 100000 kredytu

    Wieslaw

  • 33. Data: 2009-05-19 20:58:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > Duża kwota?
    > To raptem 1% z 300tysięcy złotych - a taka kwota jest dosyć malutka jak na
    > zakup nieruchomości.

    Kiedy ostatnio załatwiałeś kredyt hipoteczny?

  • 34. Data: 2009-05-19 21:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wwieslaw pisze:

    > Deutsche Bank - katalogowo 3% prowizji, 3000 od kazdych 100000 kredytu

    Ocipieli? (za przeproszeniem)

  • 35. Data: 2009-05-19 22:21:42
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ocipieli? (za przeproszeniem)

    Wiekszosc konkurencji da prowizje 0-1%, ale pare stowek na racie wiecej...

    Wieslaw

  • 36. Data: 2009-05-20 06:37:48
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wiekszosc konkurencji da prowizje 0-1%, ale pare stowek na racie wiecej...

    Ja wogóle nie rozumiem o co w tym chodzi. Prowizja to wynagrodzenie za
    pośrednictwo w zawarciu umowy, a przeciez bank nie pośredniczy w zawarciu
    umowy, tylko jest stroną tej umowy.

    Pozdrawiam Przemek

  • 37. Data: 2009-05-20 06:45:51
    Od: "Marcin D" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kuba <j...@g...com> napisał(a):

    > Wręcz przeciwnie, przegrasz ją.
    >
    > kuba

    Przegra i na dokładke zapłaci koszty sądowe plus odsetki. Co mu się zresztą
    słusznie nalezy za prostacką nieuczciwość.

  • 38. Data: 2009-05-20 14:25:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek Lipski pisze:

    > Ja wogóle nie rozumiem o co w tym chodzi. Prowizja to wynagrodzenie za
    > pośrednictwo w zawarciu umowy

    Nie tylko.

  • 39. Data: 2009-05-22 09:56:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:58:35 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Kiedy ostatnio załatwiałeś kredyt hipoteczny?

    5 lat temu, z malutkim haczykiem.
    A dlaczego pytasz?

  • 40. Data: 2009-05-22 21:23:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herald pisze:

    > 5 lat temu, z malutkim haczykiem.
    > A dlaczego pytasz?

    Bo ja m.in. w zeszłym roku i ŻADNA oferta z wielu, jakie przeglądałem,
    nie przewidywała prowizji za udzielenie kredytu w aż takiej wysokości.

    Największe opłaty, jakie widziałem, to 100-200zł za promesę (jeśli ktoś
    brał) i 400-500zł za wycenę.