  • 21. Data: 2008-10-10 21:06:46
    Temat: Re: Czy bank mnie okradl?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maurycy123 wrote:
> [...]
    > kredyt (po roku zostalo mi ok 14.00 do splaty).
    > Bylem na minusie jw.
    > Dzisiaj wplynela wyplata ktora od razu zniknela w czarnej dziurze a
    > kredyt zmniejszyl sie o ta kwote.
    > Czy bank moze cos takiego zrobic?
    > Nie zostalem o tym poinformowany. Moze dwonili ale moglo nie byc
    > nikogo w domu.
    > Zostalem pozbawiony srodkow do zycia. Mam tez inne wierzytelnosci do
    > splaty. Przez pazernosc banku moja sytuacja znacznie sie pogorszy
    > zwlaszcza, ze wymagam teraz leczenia ktore musze przesunac.

    nie przez pazerność banku, bo bank sie zachował wcześniej bardzo sądnie i
    pozwolił ci wynegocjować system spłaty ZAUFAŁ CI! a ty zawiodłeś ich
    zaufanie, wiec teraz oni postanowili wyegzekwować należne kwoty
    prawdopodobnie zgodnie z podpisana przez ciebie umową.

    w sumie to i tak postepoują OK, bo mogliby wysłać do ciebie komornika i
    zając ci wszystkie ruchomości.

  • 22. Data: 2008-10-10 21:08:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:gclqhk$agm$1@news.onet.pl...

    > Zapytaj w banku, na jakiej podstawie tak zrobili i postrasz, ze
    > złożysz zawiadomienie o przywłaszczeniu sobie przez Bank należących
    > do Ciebie pieniędzy. Moim zdaniem bank nie ma racji, chyba że zajęcia
    > konta dokonał komornik - no ale wówczas należałoby Cię poinformować.
    > A i to moim zdaniem nie za bardzo może zająć w ten sposób, że robi
    > debet, o który Ty nie występowałeś.

    ja bym przeczytał lepiej umowę. Tam pewnei pisze że bank może postapić tak
    jak postapił gdy wierzyciel odmawia uregulowania długu, bo sobei "zapomniał"

  • 23. Data: 2008-10-11 06:16:26
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > w sumie to i tak postepoują OK, bo mogliby wysłać do ciebie komornika i
    > zając ci wszystkie ruchomości.

    Dobre, dobre. Naprwade dobre.
    Komornik by mi cos zostawin na przezycie a bank zabral wszystko.
    I co?

  • 24. Data: 2008-10-11 06:41:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał

    > Dobre, dobre. Naprwade dobre.
    > Komornik by mi cos zostawin na przezycie a bank zabral wszystko.
    > I co?

    I pstro. Komornik prowadzi egzekucję i wszystko jest uregulowane
    w przepisach. W twoim przypadku bank nie prowadzi egzekucji,
    po prostu masz niedozwolony debet, więc wszystko co wpływa na konto
    pomniejsza ten debet zaś ty nie możesz wypłacać z banku pieniedzy
    bo ich tam nie masz.
    Zapewne wszystko zgodnie z umowami jakie pozawierałeś z bankiem
    a ktorych nie czytałeś lub o nich zapomniałeś lub je olałeś.

    A jeśli już porównujesz tę sytuację z egzekucją komorniczą
    to jednak jesteś w pewnym zakresie w lepszej sytuacji, bo
    możesz pensję pobierać w gotówce a bankowi wpłacac tyle ile
    uznasz, możesz też założyć konto w innym banku i tam trzymać
    pieniądze. Z komornikiem na karku raczej byś takich możliwości
    nie miał.

  • 25. Data: 2008-10-11 09:14:56
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > uznasz, możesz też założyć konto w innym banku i tam trzymać
    > pieniądze. Z komornikiem na karku raczej byś takich możliwości

    I wtedy bank stwierdzi, ze za malo zarabiam i mam im ten debet spacic w
    ciagu 7 dni.
    Jak nie to sprawa do komornika.
    Bledne kolo.
    Nic ciekawego nie wprowadziles do dyskusji.
    Chyba sam pracujecie w banku i ci sie noga powinela.
    Teraz szukasz usprawiedliwienia dla siebie.
    Bank tez podlega prawu i nie moze sobie robic co chce.

  • 26. Data: 2008-10-11 09:22:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał

    > I wtedy bank stwierdzi, ze za malo zarabiam i mam im ten debet
    > spacic w ciagu 7 dni.

    A póki nie spłacisz to lecą słone odsetki.

    > Jak nie to sprawa do komornika.

    To ich decyzja, mogą iść do komornika ale nie muszą.
    Z tego co wiem to banki nie lubią egzekucji bo psuje
    im to bilans. Wolą iść z klientem na układ, jeśli to
    tylko możliwe. No ale ty ich olałeś więc pole manewru
    mają ograniczne.

    > Nic ciekawego nie wprowadziles do dyskusji.

    Nie? Myślałem że pomogę ci zrozumieć sytuację w jakiej jesteś.
    Diagnoza oczywiście nie jest pewna bo nikt tu nie zna papierów
    jakie podpisywaleś, nawet ty ich nie znasz :O

    > Chyba sam pracujecie w banku i ci sie noga powinela.
    > Teraz szukasz usprawiedliwienia dla siebie.

    Rozszyfrowałeś mnie! To ja jestem tym złym bankowcem,
    który zrobił ci debet na koncie.

    > Bank tez podlega prawu i nie moze sobie robic co chce.

    I rzadko kiedy robi. Mają procedury które ich przed tym
    zabezpieczają.

  • 27. Data: 2008-10-11 10:09:36
    Od: "Maurycy123" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > im to bilans. Wolą iść z klientem na układ, jeśli to
    > tylko możliwe. No ale ty ich olałeś więc pole manewru

    Jakbym olal to nie placil bym co miesiac sporej raty.

  • 28. Data: 2008-10-11 10:23:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]

    ustalona kwote. Bank zastrzegl, ze po roku mam zaoferowac
    jak bede dalej splacal. Zapomnialo mi sie. Za duzo pracy."

    "Okazalo sie, ze faktycznie przyszedl list.
    Sam zawalilem sprawe nie odpowiadajac na ten list."

  • 29. Data: 2008-10-11 13:01:32
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    argothiel in news:gcnqsq$90q$1@news.onet.pl
    > Jakby to było takie proste, to sądy w ogóle nie byłyby potrzebne.
    > Pozdrawiam, argothiel

    ???
    w tym sensie tzw. porady prawne, albo wyjasnienia klientom prawnych
    obwarowań ich sytuacji tez nie bylyby potrzebne.

  • 30. Data: 2008-10-11 13:49:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości

    > w tym sensie tzw. porady prawne, albo wyjasnienia klientom prawnych
    > obwarowań ich sytuacji tez nie bylyby potrzebne.

    Tyle, że w wypadku porady prawnej masz szansę się dopytać o strzegóły czy
    zapoznać z dokumentami. Na grupie dyskusyjnej jest to utrudnione.