  • 71. Data: 2006-11-23 13:27:07
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 13:22:22 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu ma
    > społeczny obowiązek zawiadomić o tym prokuratora lub Policję (art. 304 § l
    > kpk)

    To teraz sobie przeczytaj par. 2 cytowanej normy, zastanów się co w par.
    1 oznaczają słowa "z urzędu" oraz "społeczny" i wskaż jakie
    przestępstwo popełnia ZKwP.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 72. Data: 2006-11-23 13:28:41
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 13:24:27 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Ja nie widzę. To przecież Ty gardłujesz, że tu są jacyś ludzie krzywdzeni.

    Nie rozróżniasz naruszenia prawa od popełnienia przestępstwa??

    > No, to co to jest? Naruszenie przepisów zagrożone mandatem? Podaj ścisłą
    > definicję; przecież ponoć tak dobrze "znasz się na prawie". Ponoć lepiej,
    > niż na Linuksie... ;)

    Bożemój... mało to przepisów, które czegoś zabraniają, ale nie ma
    za to sankcji?

  • 73. Data: 2006-11-23 13:28:57
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 23.11.2006 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:

    > Czyli zgadzamy się że jest ujemnym skutkiem.
    >
    > Teraz kwestia co spowodowało ten ujemny skutek. Wg. mnie, to że
    > powodem jest złamaniem statutu, nie zmienia faktu że powodem jest także
    > przynależność do innego związku kynologicznego. Czy nie mam racji?

    Nie masz racji usiłując budować taki "łańcuszek wzajemnych zależności", bo w
    ten właśnie sposób najgorszych przestępców adwokaci usiłują usprawiedliwiać,
    że "w dzieciństwie miał do szkoły pod górkę, i dlatego teraz zabił".

    Tak więc pozostaniemy przy tym, że relegowanie następuje w wyniku złamania
    statutu - o którego postanowieniach członek był dobrze poinformowany - a
    adwokackie chwyty to sobie odpuść. Nie jesteśmy w sądzie. :]

    > [...]
    >
    > No super. Czyli wystarczy znaleźć chociaż jedno stowarzyszenie do
    > którego przynależność nie powoduje skutków ujemnych, żeby było w porządku?.
    > To jak z tarasem dla odprowadzających na lotnisko. W Warszawie nieczynne,
    > ale jest ok, bo jest czynne we Wrocławiu.

    Analogia nietrafiona.

    > Takie mam prawo, że te zapisy są nielegalne.

    Zgłoś do prokuratora, jeśli naprawdę tak uważasz. Nie chcesz zgłosić, czyli
    nic nie chcesz robić w tej sprawie - nie narzekaj, nie jojcz, nie popłakuj.
    To i tak nic nie da.
    --

    Z.

  • 74. Data: 2006-11-23 13:29:39
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 13:22:44 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Żenada.
    > Pyskuj sobie dalej.

    Właśnie, żenada. Jesteś uodporniony na argumenty (własnych nie
    podajesz), czepiłeś się czegoś jak rzep psiego ogona i tyle.

  • 75. Data: 2006-11-23 13:30:08
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 23.11.2006 Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał/a:

    > FCI dopuszcza wyłącznie jedną zrzeszoną organizację w danym kraju.

    No, to problem... :] problem tych, którym tak strasznie zależy na tym
    papierku.
    --

    Z.

  • 76. Data: 2006-11-23 13:30:42
    Od: m...@g...com

    Zbigniew B. wrote:

    > To _TY_ tak twierdzisz.

    > A mają taki zapis w statucie?

    Nie mają. A umiesz hipotetycznie rozważyć taką sytuację?.

    > Nie, nie ma analogii. Pytałem już: co to znaczy w przypadku ZKwP "nie
    > obsługujemy"? Czy ZKwP odmówi wszelkiej, pozostającej w ich dyspozycji,
    > pomocy osobie będącej właścicicielem psa, a nie będącej członkiem ZKwP?

    Było już w tym wątku to omówione. Pies rasowy staje się nagle kundlem,
    przez co jego wartość spada kilkukrotnie.

    > Bo mi jakoś na to nie wygląda. Mi wygląda na to, że jedyne, czego odmówi,
    > to członkowstwa u siebie członkowi organizacji "konkurencyjnej" - i ja się
    > temu wcale nie dziwię.
    >
    > A Ty po co się chcesz pchać w towarzystwo, którego zasady Ci najwyraźniej
    > nie odpowiadają? Czemu Ty taki nachalny jesteś?

    Bo uważam że mam do tego prawo. Ty uważasz inaczej.

    p. m.

  • 77. Data: 2006-11-23 13:31:55
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Bożemój... mało to przepisów, które czegoś zabraniają, ale nie ma
    > za to sankcji?

    A czy tak jest w omawianym przypadku (patrząc na to z Twojego punktu
    widzenia)? Czy jest to - według Ciebie - przypadek "naruszenia przepisów,
    i niemożności ukarania"?
    --

    Z.

  • 78. Data: 2006-11-23 13:33:56
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 13:31:55 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > A czy tak jest w omawianym przypadku (patrząc na to z Twojego punktu
    > widzenia)? Czy jest to - według Ciebie - przypadek "naruszenia przepisów,
    > i niemożności ukarania"?

    Po prostu nie widzę takiego przestępstwa. Nawet przekroczenie
    kompetencji dotyczy tylko urzędników państwowych.

  • 79. Data: 2006-11-23 13:34:16
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > To teraz sobie przeczytaj par. 2 cytowanej normy, zastanów się co w par.
    > 1 oznaczają słowa "z urzędu" oraz "społeczny" i wskaż jakie
    > przestępstwo popełnia ZKwP.

    _JA_ mam wskazać? Według mnie, wprawdzie ZKwP postępuje po cwaniacku, ale
    nie łamie prawa. To Ty twierdzisz, że ma miejsce jego naruszenie.

    Ja mogę się zgodzić z tym, że ZKwP (w świetle tego, co napisałeś, a czego
    nie sprawdzałem) - ma swego rodzaju monopol, i być może byłby to jakiś punkt
    zaczepienia. Ale nie omawiany punkt statutu.
    --

    Z.

  • 80. Data: 2006-11-23 13:40:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Nov 2006, Zbigniew B. wrote:

    > Proście - a będzie Wam dane:
    >
    > #v+
    > Każdy dowiedziawszy się o popełnieniu przestępstwa ściganego z urzędu

    Mam zakładać że wiesz co znaczą słowa "ściganego z urzędu" i że o takim
    przestępstwie akurat mowa? Znaczy ja się rozpędziłem ;)
    Przypomnij które to... (przestępstwo, ścigane z urzędu) jest tematem.

    pzdr, Gotfryd