  • 51. Data: 2006-11-23 12:39:20
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzysze niach) ma do tego prawo?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 12:10:54 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Nie chcesz podlegać przepisom ZKwP? Nie wstępuj tam...

    Zaczynasz niebezpiecznie ocierać się o trollizm.
    Że o prawie nic nie wiesz, to już zauważyłem. Rozumiem, że o psach
    także niewiele? ;-)

    > Pokaż mi, gdzie na wskazanej przez Ciebie powyżej stronie jest taka
    > informacja.

    http://www.test.zkwp.pl/regulaminy/Regulamin_hodowli
    _psow_rasowych.pdf

    > I co? Dobrowolnie pchasz się pomiędzy kapusiów? :]

    Nie jestem członkiem ZKwP. Mam kundla.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2006-11-23 12:41:50
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 12:26:13 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Według mnie, w omawianym przypadku wyrzucenie ze stowarzyszenia nie jest
    > ujemnym następstwem dla wyrzucanego, spowodowanego jego "korzystaniem z
    > prawa do stowarzyszania się", tylko z powodu łamania przez niego postanowień
    > Statutu - którego przecież zobowiązywał się przestrzegać.

    To troszkę taka "Microsoft Philosophy" ;-)

    > No, to nie dyskryminują. Jeśli jesteś filatelistą, należącym do Polskiego
    > Związku Filatelistów - to z całą pewnością nie odmówią Ci członkowstwa w tym
    > związku kynologicznym z tego powodu.

    Słowem: zakaz dyskryminacji ale działający tylko w innych branżach? W
    tej samej branży już go dopuszczasz?

    > Cała Twoja (pożal się, Boże...) "argumentacja" opiera się na tym: "a ja chcę
    > należeć do dowolnej liczby związków kynologicznych - i co komu do tego".

    A co w tym złego? Znów przemawia przez Ciebie "MS Philosophy"!

  • 53. Data: 2006-11-23 12:41:53
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 23.11.2006 Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał/a:

    > Mega ROTFL.
    > Rozumiem, że pojęcie "spółka", "spółdzielnia" itd. także jest
    > pojęciem węższym, acz też mieszczącym się w katalogu stowarzyszeń?

    Skoro tak uważasz... :]
    --

    Z.

  • 54. Data: 2006-11-23 12:43:27
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 12:06:42 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Niby jak "podważa"? To w końcu następuje "odebranie członkowstwa"
    > właścicielowi psa - czy też "odebranie rasy" jego psu? :]

    Zrozum wreszcie, że pies rasowy przestaje być rasowym jeśli jego pan
    nie należy do ZKwP.
    Zapomnisz zapłacić składki - lecisz ze związku - pies staje się
    kundlem.
    Zapiszesz się do PKPR - lecisz z ZKwP - pies staje się
    kundlem (w rozumieniu ZKwP).

  • 55. Data: 2006-11-23 12:44:22
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 12:34:27 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > Omawiany punkt Statutu NIE JEST "postanowieniem dyskryminacyjnym". A jeśli
    > uważasz inaczej - czemu bijesz pianę na grupie, zamiast przygotować pismo do
    > prokuratora?

    Jesteś klonem Buzdygana, że od razu piszesz o prokuratorze???

  • 56. Data: 2006-11-23 12:45:47
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 12:32:00 +0000, Zbigniew B. napisał(a):

    > To _TY_ tak twierdzisz.

    Wiesz co, widzę, że na prawie to się kiepsko znasz. Nie musisz. Ale
    zachowuj się jak ja np. na grupach linuksowych - więcej czytam, mniej
    się mądrzę.

  • 57. Data: 2006-11-23 12:51:41
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Zaczynasz niebezpiecznie ocierać się o trollizm.

    Jasne, każde zakwestionowanie "mądrości Olgierda" to trollizm bezdyskusyjny.

    > Że o prawie nic nie wiesz, to już zauważyłem.

    He, "Oldek": przypomina się tu powiedzonko o "źdźble w cudzym - belce we
    własnym..." - przemyśl je sobie. ;]

    > Rozumiem, że o psach także niewiele? ;-)

    O psach tyle, ile mi potrzeba - ale co to ma do rzeczy? Czy ten wątek
    dotyczy psów? Ja mówię o cytowanym na początku punkcie Statutu ZKwP. A Ty -
    no właśnie widzę, że coś "zbaczasz" coraz bardziej.

    > http://www.test.zkwp.pl/regulaminy/Regulamin_hodowli
    _psow_rasowych.pdf

    Aha, i to jest ta sama strona, na którą powołałeś się uprzednio? ;)

    Pobieżnie przejrzawszy ten Regulamin wnioskuję, że istotnym kryterium jest
    członkowstwo regionalnej organizacji w FCI. Zatem, jeśli Ci nie odpowiada
    ZKwP - załóż (razem z innymi niezadowolonymi) inną organizację,
    i przystąpcie do FCI, zamiast Wisłę kijem zawracać. :]

    No, to w czym problem?
    --

    Z.

  • 58. Data: 2006-11-23 12:53:43
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Wiesz co, widzę, że na prawie to się kiepsko znasz. Nie musisz.

    No popatrz: to zupełnie tak samo, jak i Ty. :]

    Powtórzę: jeśli ZKwP popełnia (według Ciebie) przestępstwo umieszczeniem
    takiego zapisu w statucie, czemu nie zgłosisz do prokuratora? Przecież to
    nie tylko Twoje prawo, a wręcz OBOWIĄZEK!
    --

    Z.

  • 59. Data: 2006-11-23 12:58:10
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > To troszkę taka "Microsoft Philosophy" ;-)

    Znaczy, co: mam teraz odnosić się do jakiegoś ukutego naprędce przez Ciebie
    określonka, co do którego nawet trudno określić, czy jest ono poparciem,
    przeciwstawieniem się, czy tylko komentarzem?

    I _TY_ śmiesz mi robić uwagi o "trollizmie"?

    > Słowem: zakaz dyskryminacji ale działający tylko w innych branżach? W
    > tej samej branży już go dopuszczasz?

    Przeczytaj sobie, co to w ogóle jest "dyskryminacja" - boto chyba jednak
    termin, którego znaczenie nie jest Ci znane... ;)

    > A co w tym złego? Znów przemawia przez Ciebie "MS Philosophy"!

    A to, że ktoś może postawić taki warunek - bo nie chce, żeby informacje o
    pracach związku bez ograniczeń przeciekały do oczywistej konkurencji. Jednym
    to nie przeszkadza - a innym właśnie tak.
    --

    Z.

  • 60. Data: 2006-11-23 12:59:53
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    > Jesteś klonem Buzdygana, że od razu piszesz o prokuratorze???

    Stwierdziłeś przestępstwo - więc masz obowiązek zawiadomić o nim. Co ma tu
    jakiś Buzdygan do rzeczy?

    A może jednak NIE JESTEŚ taki pewien tego, co piszesz? :] Bo jeśli o mnie
    chodzi, to ja - tego co piszę - pewien w 100% jestem.
    --

    Z.