eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]

  • 11. Data: 2022-12-25 11:38:54
    Temat: Re: Czy Władimir Władimirowicz Putin rozpowszechnił karalny fake news o rosyjskiej armii?! :-) [Rosyjskie Prawo Równiejszego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Dec 2022 11:09:15 +0100, Shrek wrote:

    > NIe trzeba. Wystarczy mieć swoich w tych, co ogłaszają wynik.

    > I to jest problem a nie naród - zawsze może wyskoczyć jakiś jelcyn i
    > stwierdzić że on wygrał, a u wruskich wygra ten co będzie miał poparcie
    > siłowników. Naród nie ma nic do tego.

    > To się paru wyśle do kolonii karnej.

    A tu widzisz - jeden radny jakos sie nie boi.

    Zreszta precedens był - Chruszczowa odwołali za awanturnicza polityke

    > Zresztą to nie jest tak jakbyśmy
    > sobie życzyli, że ruskie to fajny naród, tylko car zły. Oni naprawdę
    > wierzą w wielkoruś i moga srać za stodołą, byle byli "imperium".

    Jesli chodzi o wsie, to chyba i u nas nie wszedzie jest kanalizacja.

    GUS mowi, ze prawie milion mieszkan nie ma toalety - sa wspolne
    ubikacje jak u Kiepskich,

    > Rusek w
    > życiu nie zamieni swjego życia w imperialistycznym muchoobsrańcu na
    > domek na słowacji. Przecież nie bedzie żył w takim chujowym kraju jak
    > słowacja, czy probałtyki a nawet polsza.

    No nie wiem, bo jakos milion ostatnio zamienilo.
    Sporo tez wyjechalo jeszcze wczesniej.

    Ruski narod sie zmienia?

    Przy czym ... jestes pewnien, ze tak łatwo zamienic?

    Ile kosztuje "domek na Słowacji", a ile mozna zarobic w miejscowej
    fabryce?

    > No ale tu nei zmienia się sankcji a umarza. Prawdę mówiąc nie
    > przypominam sobie innej takiej ustawy.

    Amnestie rozne?

    No ale jakby wpisali "nie jest przestepstwem dokonanie czynu
    na potrzeby ..." to by bylo dobrze ?

    J.

  • 12. Data: 2022-12-25 11:51:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.12.2022 o 11:38, J.F pisze:

    > A tu widzisz - jeden radny jakos sie nie boi.

    No i?

    > Zreszta precedens był - Chruszczowa odwołali za awanturnicza polityke

    Ale chyba nie rozpisali wyborów? Tak jak pisałem - to nie naród u
    ruskich decyduje. Może i lepiej...

    > Jesli chodzi o wsie, to chyba i u nas nie wszedzie jest kanalizacja.

    Ale u nas to wyjątek (a i wtedy mamy szambo, co najwyżej nieszczelne), a
    tam reguła. Zobacz sobie na gm jak wyglądają ich imperialistyczne
    miasteczka na syberii.

    > No nie wiem, bo jakos milion ostatnio zamienilo.
    > Sporo tez wyjechalo jeszcze wczesniej.

    Milion to nawet nie jeden procent. I raczej celują w niemcy, francję uk
    czy USA.

    > Ruski narod sie zmienia?

    Nie sądzę. Niby na jakiej podstawie takie twierdzenie, że spierdalają
    jak karaluch przed mogilizacją - no spierdalają - też bym spierdalał.

    > Przy czym ... jestes pewnien, ze tak łatwo zamienic?

    Nie ma znaczenia - oni po prostu uważają że chatka z gówna w
    imperialistycznym musoobsrańcu jest lepsza. Bo imperialistyczna.

    > Amnestie rozne?

    Ale to chyba mniej więcej wszystkich po prostu wypuszczalali.

    > No ale jakby wpisali "nie jest przestepstwem dokonanie czynu
    > na potrzeby ..." to by bylo dobrze ?

    Znaczy że do KK chcesz wpisać, ze nie jest przestępstwem dokonanie czynu
    zabronionego w celu sfałszonwania wyborów?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2022-12-26 18:07:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 25 Dec 2022 11:51:36 +0100, Shrek wrote:

    > No i?

    No i to jest wlasnie ciekawe.
    Radny niby "opozycyjny" - czyli nie boi sie od dawniej.

    > Ale chyba nie rozpisali wyborów?

    No oczywiscie sami zaufani towarzysze z Politbiura .. zreszta
    I sekretarz partii to nie w wyborach powszechnych wybierany.

    > Tak jak pisałem - to nie naród u
    > ruskich decyduje. Może i lepiej...

    > Ale u nas to wyjątek (a i wtedy mamy szambo, co najwyżej nieszczelne), a

    Jest nacisk od paru lat.
    Choc nasi obywatele oczywiscie tez sami chca - a kanalizacji nie ma,
    i trzeba szambo :-)

    Z obywatelami tez roznie bylo - troche lat temu Kowary chcialy
    zbudowac kanalizacje, chyba z unijną dodacją, ale jakis radny to
    zablokowal.
    Bo woda bedzie drozsza.

    https://jeleniagora.naszemiasto.pl/kowary-dali-pieni
    adze-kropka-nad-ampampquotiampampquot-w/ar/c3-638173
    7

    Kanalizacja chyba powstala, ale mieszkancow trzeba ich kijem namawiac?
    https://um.kowary.pl/komunikat-burmistrza-miasta-kow
    ary-obowiazek-podlaczenia-sie-do-kanalizacji-sanitar
    nej/

    Czy nieszczelne szambo to najlepsze rozwiazanie? :-)

    > tam reguła. Zobacz sobie na gm jak wyglądają ich imperialistyczne
    > miasteczka na syberii.

    Ale ktore? W wielu chyba bloki z wielkiej plyty ... ciekawe ile to
    grzania wymaga.

    > Milion to nawet nie jeden procent.

    Wsrod mlodych ludzi to juz znaczacy.

    > I raczej celują w niemcy, francję uk czy USA.

    Na razie wycelowali w Kazachstan, Gruzje - tam, gdzie ich wpuszczali
    od reki, bez wiz.

    > Nie sądzę. Niby na jakiej podstawie takie twierdzenie, że spierdalają
    > jak karaluch przed mogilizacją - no spierdalają - też bym spierdalał.

    No ale widzisz - nie chca juz bohatersko umierac za ojczyzne.

    > Nie ma znaczenia - oni po prostu uważają że chatka z gówna w
    > imperialistycznym musoobsrańcu jest lepsza. Bo imperialistyczna.

    Oni nie moga tak sobie zmienic lokalizacji - od czasow cara chyba
    jeszcze.

    > Ale to chyba mniej więcej wszystkich po prostu wypuszczalali.

    No ale tak jakby bez podstawy prawnej.

    > Znaczy że do KK chcesz wpisać, ze nie jest przestępstwem dokonanie czynu
    > zabronionego w celu sfałszonwania wyborów?

    Do innej ustawy - nie robmy z KK smietnika.

    W KK juz jest stosowny zapis o szkodliwosci spolecznej.
    Realizacja wyborow zgodnie z wolą Sejmu nie moze byc szkodliwe :-)

    J.

  • 14. Data: 2022-12-26 18:29:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 18:07, J.F pisze:

    > No i to jest wlasnie ciekawe.
    > Radny niby "opozycyjny" - czyli nie boi sie od dawniej.

    U nas też solidarność była i niektóry podobno jak się obudzili po 12 to
    siłą się przedzierali żeby ich internować, ale ich wypierdolili za drzwi:P

    > No oczywiscie sami zaufani towarzysze z Politbiura .. zreszta
    > I sekretarz partii to nie w wyborach powszechnych wybierany.

    No i tak samo wybiorą albo nie wybiorą następce putina.

    > Ale ktore? W wielu chyba bloki z wielkiej plyty ... ciekawe ile to
    > grzania wymaga.

    No właśnie pół na pół - część bloki, cześć jakieś chatki z gówna kryte
    eternitem. I jedno i drugie wygląda na nieocieplone.

    > Wsrod mlodych ludzi to juz znaczacy.

    > Na razie wycelowali w Kazachstan, Gruzje - tam, gdzie ich wpuszczali
    > od reki, bez wiz.

    Czyli żadne uciekanie do cywilizacji a spierdalanie przed mogilizacją,

    > No ale widzisz - nie chca juz bohatersko umierac za ojczyzne.

    Nigdy nie chcieli;)

    > Oni nie moga tak sobie zmienic lokalizacji - od czasow cara chyba
    > jeszcze.

    Co nie przeszkadza im czuć że ich muchoobsraniec jest lepszy niż jakaś
    polsza czy probaltika;)

    > No ale tak jakby bez podstawy prawnej.

    Czyli tym bardziej nie było do tej pory takiej ustawy.

    > Do innej ustawy - nie robmy z KK smietnika.

    No własnie róbmy - skoro miejsce tej zmiany jest w KK to nowelizujmy KK.

    > W KK juz jest stosowny zapis o szkodliwosci spolecznej.
    > Realizacja wyborow zgodnie z wolą Sejmu nie moze byc szkodliwe :-)

    No i sądy miały zdecydować. Widać się kurwy bały...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-12-26 19:21:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Dec 2022 18:29:13 +0100, Shrek wrote:

    > U nas też solidarność była i niektóry podobno jak się obudzili po 12 to
    > siłą się przedzierali żeby ich internować, ale ich wypierdolili za drzwi:P

    > No i tak samo wybiorą albo nie wybiorą następce putina.

    Ale jak sie doły zbuntują, to moze byc trudniej sfalszowac wybory.
    A teraz juz nie I sekretarz rzadzi ... no i nie politbiuro go
    odwoluje.

    Wybory prezydenckie powinny byc w 2024 ..

    > No właśnie pół na pół - część bloki, cześć jakieś chatki z gówna kryte
    > eternitem. I jedno i drugie wygląda na nieocieplone.

    Te tradycyjne mogą sie dobrze sprawdzac w ich klimacie.

    > Czyli żadne uciekanie do cywilizacji a spierdalanie przed mogilizacją,

    Etap moze byc przejsciowy, ale tez - cholera wie, co zastaną, i kiedy
    beda moglii wracac.

    Poza tym spora czesc z nich to jednak z cywiliacji uciekla i kibel w
    mieszkaniu mieli.

    > Nigdy nie chcieli;)

    Chcieli chcieli. Moze niektorzy Ukraincy nie chcieli.

    > Co nie przeszkadza im czuć że ich muchoobsraniec jest lepszy niż jakaś
    > polsza czy probaltika;)

    Porownania nie mieli.
    Moze teraz troche zobaczyli.

    > Czyli tym bardziej nie było do tej pory takiej ustawy.

    Byla - wlasnie o amnestii, ewentulnie dającą prawo prezydentowi.

    A pamietasz pierwsze ulaskawienie Dudy?

    > No własnie róbmy - skoro miejsce tej zmiany jest w KK to nowelizujmy KK.

    W KK beda przepisy ogolne, a szczegolne gdzie indziej.

    > No i sądy miały zdecydować. Widać się kurwy bały...

    Za mało :-)

    J.

  • 16. Data: 2022-12-26 20:18:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 19:21, J.F pisze:

    > Ale jak sie doły zbuntują, to moze byc trudniej sfalszowac wybory.

    A po co fałszować - po prostu się ogłosi właściwy wynik. Jak na białej rusi.

    > Te tradycyjne mogą sie dobrze sprawdzac w ich klimacie.

    NIe zmienia to faktu że to muchobsrańsk sjewiernyj a oni myślą że jakieś
    imperium.

    > Chcieli chcieli.

    Chcieli ale nie osobiście:P

    > Byla - wlasnie o amnestii, ewentulnie dającą prawo prezydentowi.

    No ale to nie działało tak, że punkt z KK przestawał obowiązywać.

    > A pamietasz pierwsze ulaskawienie Dudy?

    A które było pierwsze? Wąsik?

    > W KK beda przepisy ogolne, a szczegolne gdzie indziej.

    W kk są dość szczegółowe przepisy.

    > Za mało :-)

    Wystarczająco skoro się obsrali, tyle że za późno pomyśleli. BTW -
    ustawę się zmieni i postępowania się zacznie wszczynać. Jakby to po
    ludzku w KK nowelizowali to byłby z tego większy kłopot.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-12-26 21:36:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Dec 2022 20:18:46 +0100, Shrek wrote:

    > A po co fałszować - po prostu się ogłosi właściwy wynik. Jak na białej rusi.

    Moze byc nieprzyjemnie, jak gdzies na sieci zaczna komisarze fotki
    protokołow publikowac.

    > NIe zmienia to faktu że to muchobsrańsk sjewiernyj a oni myślą że jakieś
    > imperium.

    W USA tez nie wszystko w marmurze zlotem płynące.
    Zeby wprost nie powiedziec - kraj z dykty :-)

    > Chcieli ale nie osobiście:P

    Chcieli nawet osobiscie.

    Co w sumie nas Polakow dziwic nie powinno.

    > No ale to nie działało tak, że punkt z KK przestawał obowiązywać.

    Poniekad przestawał - skoro KK przewiduje kare, sąd skazuje,
    a tu nagle ktos wypuszcza przed terminem.

    > A które było pierwsze? Wąsik?

    Kaminski z CBA.

    > W kk są dość szczegółowe przepisy.

    Ale bardziej szczegolowe sa niektorych ustawach, gdzie sa
    wymienione przepisy karne na koncu.

    > Wystarczająco skoro się obsrali, tyle że za późno pomyśleli. BTW -

    Sądy miałem na mysli :-)

    > ustawę się zmieni i postępowania się zacznie wszczynać. Jakby to po
    > ludzku w KK nowelizowali to byłby z tego większy kłopot.

    No ale tak troche glupio kazdy wybryk politykow wpisywac do KK jako
    wyjatek :-)

    J.

  • 18. Data: 2022-12-26 21:51:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 21:36, J.F pisze:

    > Moze byc nieprzyjemnie, jak gdzies na sieci zaczna komisarze fotki
    > protokołow publikowac.

    No i? Chyba nikt nie ma wątpliowści że baćka po prostu wpisał co mu
    wygodnie i co? A baćka nawet atomu nie ma. Po prawdzie to nawet solidnej
    armii nie ma - gdzie mu do putina.

    > W USA tez nie wszystko w marmurze zlotem płynące.
    > Zeby wprost nie powiedziec - kraj z dykty :-)

    Ale USA ma coś koło 10 grup bojowych lotniskowców i rzeczywiście są
    imperium. No i świat rozlicza się w ich walucie. Co to starasz się porównać?

    > Chcieli nawet osobiscie.

    Tak chcieli, że gdzieś po 50k trzeba było mogilizację ogłosić, bo
    zabrakło tych co chcieli:P

    > Poniekad przestawał - skoro KK przewiduje kare, sąd skazuje,
    > a tu nagle ktos wypuszcza przed terminem.

    Ale skazani byli i swoje odsiedzieli. A jak ktoś miał pecha i nie
    zdążyli go skazać, to mógł jeszcze po amnestii za kraty trafić.

    > Kaminski z CBA.

    No i to też było pierwsze. Pisiory mają to do siebie, że stosują
    oryginalne metody, na które nikt normalny wcześniej nie wpadł.

    > Ale bardziej szczegolowe sa niektorych ustawach, gdzie sa
    > wymienione przepisy karne na koncu.

    Zaciekawiłeś mnie - w jakich ustawach są podane sankcje karne (pomńmy
    wojskowość, funkcje konstytucyjne itp - oni mają oddzielne sądownictwo).

    > Sądy miałem na mysli :-)

    Sądy się coraz mniej boją, bo i widać że pisdy w końcu to przepierdolą a
    i zasada nie ruszamy waszych a wy naszych nie jest już wcale taka
    oczywista.

    Dlaczego - wstydzą się czy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2022-12-26 22:37:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Dec 2022 21:51:09 +0100, Shrek wrote:

    > No i? Chyba nikt nie ma wątpliowści że baćka po prostu wpisał co mu
    > wygodnie i co?

    A cholera wie - moze naprawde tyle zdobyl. Moze go ludzie lubia,
    albo sie boja.
    Zauwaz, ze mowilo sie o falszerwstwach w komisjach obwodowych - tak
    jakby centralnie nie wystarczylo ...

    > A baćka nawet atomu nie ma. Po prawdzie to nawet solidnej
    > armii nie ma - gdzie mu do putina.

    A po co mu - tu pała wystarczy, wiezienia ... a i do Syberii chyba ma
    dostep.

    > Ale USA ma coś koło 10 grup bojowych lotniskowców i rzeczywiście są
    > imperium. No i świat rozlicza się w ich walucie. Co to starasz się porównać?

    Imperium, a ludzie w dykcie mieszkaja :-)

    A niektorzy to nawet wychodek za stodołą maja :-)

    > Tak chcieli, że gdzieś po 50k trzeba było mogilizację ogłosić, bo
    > zabrakło tych co chcieli:P

    Teraz, a w 41?

    > Ale skazani byli i swoje odsiedzieli.

    Swoje nie - mniej.

    > A jak ktoś miał pecha i nie
    > zdążyli go skazać, to mógł jeszcze po amnestii za kraty trafić.

    No chyba, ze amnestia i to umorzyla.

    Jak w 1989
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Amnestie_w_Polsce

    > No i to też było pierwsze. Pisiory mają to do siebie, że stosują
    > oryginalne metody, na które nikt normalny wcześniej nie wpadł.

    Z drugiej strony sam mialem wrazenie, ze go niesprawiedliwie i z
    zemsty skazano.
    A gdzie byl niezawisly sad ?

    > Zaciekawiłeś mnie - w jakich ustawach są podane sankcje karne (pomńmy
    > wojskowość, funkcje konstytucyjne itp - oni mają oddzielne sądownictwo).

    A chocby prawo budowlane
    https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    Od art 90.

    > Sądy się coraz mniej boją, bo i widać że pisdy w końcu to przepierdolą a
    > i zasada nie ruszamy waszych a wy naszych nie jest już wcale taka
    > oczywista.

    No ale widac za malo byli obsrani i nie rozumieli czego sie od nich
    wymaga :-)

    > Dlaczego - wstydzą się czy jak?

    Sasin przeciez dumny chodzi :-)

    Ale tak glupio dopisywac "z wyjatkiem wyborow 2020, respiratorow,
    maseczek, ..."

    J.

  • 20. Data: 2022-12-27 06:22:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.12.2022 o 22:37, J.F pisze:

    > A cholera wie - moze naprawde tyle zdobyl. Moze go ludzie lubia,
    > albo sie boja.

    No to tak samo będzie z putinem (albo jego następcą). W czym problem?

    > A po co mu - tu pała wystarczy, wiezienia ... a i do Syberii chyba ma
    > dostep.

    Choćby po to, żeby mu demokraci wjazdu nie zrobili jak się zbyt
    bezczelny robi.

    > Imperium, a ludzie w dykcie mieszkaja :-)

    Ano.

    > Teraz, a w 41?

    Myślałem, że rozmawiamy teraz. Wtedy było trochę inaczej - oni się bronili.

    > Swoje nie - mniej.

    Zawsze coś.

    > Z drugiej strony sam mialem wrazenie, ze go niesprawiedliwie i z
    > zemsty skazano.
    > A gdzie byl niezawisly sad ?

    A czemu miałeś takie wrażenie?

    > A chocby prawo budowlane
    > https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    940890414/U/D19940414Lj.pdf

    > Od art 90.

    O dzięki.

    > Sasin przeciez dumny chodzi :-)
    >
    > Ale tak glupio dopisywac "z wyjatkiem wyborow 2020, respiratorow,
    > maseczek, ..."

    Dlaczego głupio? Skoro właśnie o to chodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!