  • 81. Data: 2009-09-11 11:17:02
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Smok Eustachy pisze:

    > Nie ewolucjonistą. Skoro pogląd o dziewicy i urodzeniu bez faceta się
    > przyjął i utrzymał to znaczy że ewolucyjnie jest korzystny.
    >
    > A skoro poglądy ateistyczne się nie przyjęły chociaż idee były znane to
    > znaczy że są niekorzystne ewolucyjnie.
    >
    > Obecne zaś ich stosunkowe rozpowszechnienie to skutek aktywacji
    > naturalnych regulatorów mających przywrócić zachwianą przez człowieka
    > równowagę. Akcja rodzi reakcję. Czyli teraz nasilają się postawy
    > świrujące.

    Czyli jesteś. Tak mi na to wyglądało. Nie liczy się jak jest, ważne, ze
    w końcu doszli tej brzemienności. Aczkolwiek jakbyś chciał doczytać to
    są informacje dotyczące zmian w regulatorach na masową skalę. I zdaję
    sobie sprawę, ze 'naturalny' pojmujemy odmiennie. :)

    --
    mirror

  • 82. Data: 2009-09-11 11:17:27
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 13:07:10 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > No to poproszę cytacik z konstytucji, cokolwiek. Bo jak na razie mamy
    > twoje Kategoryczne Twierdzenie.
    > Nie twierdzę, że nie masz racji, ale poprzyj je czymś. Bo wiesz, ja nie
    > jestem wierzący, mnie nie przekona "tak jest i basta".

    Naprawdę nic nie wiesz o ateizmie.
    Wiki se przeczytaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Albania

    > I Żydzi! Żydzi!! :-)

    No to w BP siedzieli sami ateiści czy nie siedzieli?

    > Tęsknili do religii czy może jednak do dobrobytu i wolności osobistej?

    A co to ma za znaczenie?
    Czyli jednak dostrzegasz zależność, że ludzie tęskniący do dobrobytu
    woleli religiancko-chrześcijańskie USA od religiancko-ateistycznego ZSRS.

    > To cytaty z kogo? I gdzie druga strona? BTW: Dawkins pisał gdziekolwiek
    > cokolwiek o jakiejś światowej rewolucji?

    No domyśl się.
    Rewolucja to jest jedyne, co Dawkins zmienił. Rewolucja się
    zdezaktualizowała więc ciszej nad tą trumną.

    > Oj, żebyś się nie zdziwił... No, ale ok- było im lżej umierać, bo mieli
    > świadomość, że jest ich niewielu :-)

    O to właśnie chodzi. Zrób se wskaźnik liczba ofiar/ogół x czas trwania

    > Raczyłeś zacytować, ale ustosunkować już "nie bałdzo"... Nie poznajesz
    > "ateisty" Hitlera i jego Main Kampf?

    Kto pisał o ateizmie Hitlera? Ja?

    > Ateizm nie zawiera wierzeń ani praktyk. Wystarczy?

    Zawiera wierzenia, że Boga nie ma.
    I praktyki: np: cześć oddawana prostytutce jako Rozumowi.

    W dwóch? Słaby jesteś.

    --
    http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 83. Data: 2009-09-11 11:23:35
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia/.../
    > I wzajemnie:
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ateizm
    >
    > "Ateizm - odrzucenie teizmu lub stanowisko, że bóstwa nie istnieją. W
    > najszerszym znaczeniu jest to brak wiary w istnienie bóstw.

    I gdzie tu jest napisane, że ten brak wiary przekreśla wiarę?
    Wiarę w ich nieistnienie.

    (...) Choć
    > część ateistów skłania się w kierunku świeckich teorii, takich jak:
    > humanizm, racjonalizm i naturalizm, to nie ma jednej ideologii lub
    > zbioru zachowań, przy których obstawaliby wszyscy ateiści."
    >
    > I jak tam poglądy na temat "ateistycznego państwa" i "ideologii
    > ateistycznej"? Pewnie mają się dobrze, jeśli fakty przeczą teorii, tym
    > gorzej dla faktów...

    A co to ma wspólnego z ateistycznym państwem?
    To że istnieją odłamy ateizmu, czyli sekty w jego łonie to nie znaczy, że
    nie istniało państwo ateistyczne. Jak masz coś co należy do podkategorii
    to należy i do kategorii.

    2. Jeśli sobie weźmiesz dużą grupę, to nie ma "ideologii lub zbioru
    zachowań" co do których by wszyscy "obstawali"

    Też mi odkrycie Ameryki.

  • 84. Data: 2009-09-11 11:32:57
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Naprawdę nic nie wiesz o ateizmie.

    Oczywiście. Jak już stwierdziłem, Ty wiesz lepiej, co to jest
    ateizm od ateisty (wiki już też podsunąłem).

    > Wiki se przeczytaj:
    > ahttp://pl.wikipedia.org/wiki/Albania

    No jest napisane, co i Ty twierdzisz "ogłosiła się pierwszym
    państwem ateistycznym". Ale jakiś konkret? W konstytucji było?
    Imć Hodża wygłosił to na jakimś zjeździe partii? No cokolwiek...

    > No to w BP siedzieli sami ateiści czy nie siedzieli?

    Nie wiem, nie sprawdzałem i szczerze mówiąc, g... mnie to interesuje.
    Pewnie też byli to wyłącznie obywatele ZSRR- zatem każdy obywatel
    ZSRR to szuja?

    > A co to ma za znaczenie?

    Poczytaj o hierarchii potrzeb Maslowa. Może zrozumiesz.

    > Kto pisał o ateizmie Hitlera? Ja?

    "Hitler nie szermował doktryną religijną to po primo"
    to pewnie moje słowa, tylko tak jakoś przypadkiem do
    Twego posta bez znaczków cytowania się wkleiły...

    > W dwóch? Słaby jesteś.

    Za to Ty jesteś mocny, więc zapewne wskażesz wszystkie inne.
    Czekam.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 85. Data: 2009-09-11 11:37:18
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > I gdzie tu jest napisane, że ten brak wiary przekreśla wiarę?

    Oczywiście, brak seksu nie przekreśla seksu.

    Jak to pisał nieoceniony S.J.Lec "Ci, którzy nie mają
    sumienia, muszą to kompensować jego brakiem". :-)

    > Wiarę w ich nieistnienie.

    "Wierzę, że zdam jutro ten egzamin". I mamy nową religię :-)

    > A co to ma wspólnego z ateistycznym państwem?

    Brak jednej, "jedynie słusznej" ideologii ateistycznej.

    > To że istnieją odłamy ateizmu, czyli sekty w jego łonie to nie znaczy, że

    Aha, to znaczy, że jeśli istnieją katolicy, którzy mordują,
    to dowód na istnienie sekty morderców w łonie KRK. Zapamiętać.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 86. Data: 2009-09-11 11:42:10
    Od: "Michal" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > Nie ma takiej reguly
    > http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629375

    A może jednak?
    http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629420

  • 87. Data: 2009-09-11 12:25:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > Bo się nie łączą. Przypadkiem wyczyny ateistów były takie, jakie były?

    Och, w takim razie katolicy rutynowo urządzają masakry innowierców i
    palą na stosach zbyt inteligentne kobiety? ;->

  • 88. Data: 2009-09-11 12:29:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > I gdzie tu jest napisane, że ten brak wiary przekreśla wiarę?
    > Wiarę w ich nieistnienie.

    To się nazywa antyteizm i objawia się (w zależności od odmiany)
    jedzeniem szynki, jedzeniem mięsa w piątki czy jedzenie lewą ręką oraz
    zaniechanie mycia w ogóle ;)

    [ciach]

    > To że istnieją odłamy ateizmu, czyli sekty w jego łonie to nie znaczy, że

    ROTFL

    Ale brednie :)

  • 89. Data: 2009-09-11 12:30:00
    Temat: Re: Czy Msza mo?e by? zaje^ciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:

    > A Ferdynand był debiutem?
    > 1 państwem katolickim?

    Tytułował się najbardziej katolicką królewską mością ;->

  • 90. Data: 2009-09-11 12:32:41
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Michal pisze:
    > Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > A może jednak?
    > http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629420

    Jak juz sie licytujemy to ten link mnie bardziej
    przekonuje http://so.pwn.pl/zasady.php?id=629418
    ;)

    Nie mniej jednak reguly takiej nie ma, za to jest mozliwosc.