  • 21. Data: 2009-09-10 13:17:00
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 06:12:04 -0700, Kron napisał(a):

> [...]
    q,Jak.usunac.religie.z.rozpo...

    > Ale nie do końca. Właśnie doczytałem. Uczestnictwo w mszy nie jest
    > sprzeczne ze światopoglądem.
    > Tylko że rozpoczęcie roku to nie święto kościelne. Nie ma powodu by brać
    > udział w Mszy, poza zwyczajem. A szkoła zastosowała nakaz uczestnictwa w
    > mszy, nakaz modlenia się.

    Gdzie jest nakaz modlenia się?
    > I wydaje mi się że tak nie wolno, bez względu
    > na światopogląd ucznia.

    Właśnie powinny być nakazy zgodne ze światopoglądem.

    Katolicy - na msze
    Ateiści - budować bunkier albo czytać Kapitał.
    Lepiej Kapitał niż racjonalistę.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 22. Data: 2009-09-10 13:23:22
    Od: Kron <k...@w...pl>

    > Gdzie jest nakaz modlenia się?

    Dla mnie to wynika z natury uczestnictwa we Mszy.

  • 23. Data: 2009-09-10 13:51:01
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 06:23:22 -0700, Kron napisał(a):

    > Dla mnie to wynika z natury uczestnictwa we Mszy.
    No to źle wynika. Uczestniczysz to uczestniczysz. Stoisz jak kołek albo
    siedzisz.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 24. Data: 2009-09-10 14:00:33
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

    > No dokładnie na taką w której pani dyrektor sie chce przypodobać różowym
    > i rozdaje prezerwatywy.

    Czyli trzeba wybierać czy szkoła ma uświadamiać aby chronić przed niechcianą
    ciążą i AIDS czy ułatwiać wiekuistą szczęśliwość?

    > Zdegenerowanych komuchów na stołkach nie brakuje. Chcesz namiar?
    > http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy

    Osobnicy potocznie nazywani zdegenerowanymi, występują we wszystkich
    środowiskach. Dlatego nie rozumiem tej uwagi w tym miejscu i w kontekście
    tej nienazistowskiej przecież sygnaturki.

    pzdr
    olo

  • 25. Data: 2009-09-10 14:09:48
    Od: Kron <k...@w...pl>

    > No to źle wynika. Uczestniczysz to uczestniczysz. Stoisz jak kołek albo
    > siedzisz.

    To po co iść?

    Ale mnie raczej interesuje czy to zgodne z prawem. Jak wydaje się
    wynikać jest to mocno dyskusyjne.
    Miejmy nadzieję że ktoś to odgórnie rozwiąże.

  • 26. Data: 2009-09-10 14:10:03
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 16:00:33 +0200, olo napisał(a):
    /.../

    > Czyli trzeba wybierać czy szkoła ma uświadamiać aby chronić przed
    > niechcianą ciążą i AIDS czy ułatwiać wiekuistą szczęśliwość?

    Szczególnie w 1 klasie podstawówki prezerwatywa ochroni przed AIDS.
    Poza tym zdajesz sobie sprawę że nie ochroni?

    Zawsze stajesz przed wyborami, i to często tragicznymi.

    > Osobnicy potocznie nazywani zdegenerowanymi, występują we wszystkich
    > środowiskach. Dlatego nie rozumiem tej uwagi w tym miejscu i w
    > kontekście tej nienazistowskiej przecież sygnaturki.

    Nie dziwię się
    2. Wszelakie formy socjalizmu są mi obce.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 27. Data: 2009-09-10 14:13:22
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 07:09:48 -0700, Kron napisał(a):
    /..../

    > To po co iść?
    >
    > Ale mnie raczej interesuje czy to zgodne z prawem. Jak wydaje się
    > wynikać jest to mocno dyskusyjne.
    > Miejmy nadzieję że ktoś to odgórnie rozwiąże.

    A mnie interesuje np., jaki % ma wąty.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 28. Data: 2009-09-10 14:52:06
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl>

    > Szczególnie w 1 klasie podstawówki prezerwatywa ochroni przed AIDS.

    Rozumiem że słyszałeś o takim programie dla 1 klasy szkoły podstawowej ?

    > Poza tym zdajesz sobie sprawę że nie ochroni?

    Zdaję sobie sprawę że zmniejsza ryzyko o conajmniej 2 rzędy wielkości.

    > Nie dziwię się
    > 2. Wszelakie formy socjalizmu są mi obce.

    Albo nie rozumiesz jak szerokim pojęciem jest socjalizm albo nie masz
    pojęcia co wypisujesz :(. Stawiam na szkołę mieszaną czyli i to i to.

    pzdr
    olo

  • 29. Data: 2009-09-10 15:04:15
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2009 16:52:06 +0200, olo napisał(a):
    i?

    > Zdaję sobie sprawę że zmniejsza ryzyko o conajmniej 2 rzędy wielkości.

    Jak powiesz gościowi, że chroni to zmniejsza.
    /.../

    > Albo nie rozumiesz jak szerokim pojęciem jest socjalizm albo nie masz
    > pojęcia co wypisujesz :(. Stawiam na szkołę mieszaną czyli i to i to.

    Rozwiń skrót NSDAP i przetłumacz.
    http://pclinuxos.org.pl/

  • 30. Data: 2009-09-10 15:24:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Smok Eustachy napisał(a):

    > Poza tym zdajesz sobie sprawę że nie ochroni?

    Całkowicie nie ochroni ale zmniejsza ryzyko zakazenia o co najmniej
    cztery rzedy wielkosci. Smoki tego nie wiedza?

    j.