  • 111. Data: 2009-09-12 09:12:49
    Temat: Re: Czy Msza mo?e bya zajeciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Smok Eustachy napisał:
    >>> Tak jest. Z mitologii boropistycyzmu
    >>>
    >> Ale czytales Biblie? :)
    >
    > Jasne

    Wiec wiesz, ze Szerszen ma racje. :)

    --
    bla

  • 112. Data: 2009-09-12 09:24:58
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 11:12:49 +0200, gazebo napisał(a):

    > Wiec wiesz, ze Szerszen ma racje. :)

    Nie ma. Jak ktoś posługuje się tylko "czasem teraźniejszym dokonanym" to
    nic z tego nie rozumie.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 113. Data: 2009-09-12 09:32:22
    Od: gazebo <g...@c...net>

    > Nie ma. Jak ktoś posługuje się tylko "czasem teraźniejszym dokonanym" to
    > nic z tego nie rozumie.

    Czyli ma. :)

    --
    bla

  • 114. Data: 2009-09-12 09:35:51
    Temat: Re: Czy Msza mo?e by? zaje^ciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik gazebo napisał:

    > Slyszales kiedys o partenogenezie badz komorkach macierzystych?
    > Klonowaniu? Nielegalnych (w swietle naszego prawa) zaplodnien kobiet
    > dawno po klimakterium praparowanym materialem?

    Taka ciekawostka medialna:
    http://portalwiedzy.onet.pl/4868,16925,1565733,1,cza
    sopisma.html

    --
    bla

  • 115. Data: 2009-09-12 09:39:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

    > Slyszales kiedys o partenogenezie ...?

    "jajem o jajo w macicy?"
    "sfiksowalyscie boscie chlopa dawno nie mialy" :)

  • 116. Data: 2009-09-12 09:57:25
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 11:32:22 +0200, gazebo napisał(a):

    /.../
    > Czyli ma. :)

    Czyli nie ma.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 117. Data: 2009-09-12 10:46:48
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Smok Eustachy pisze:

    > Czyli nie ma.

    Zapewne obca jest ci bajka o Lodzi. :) Lodz sie lodz.

    --
    mirror

  • 118. Data: 2009-09-12 12:07:19
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Tak jest. Z mitologii boropistycyzmu

    Nie słyszałeś o triadach w wierzeniach starożytnego Rzymu?
    Poza tym to już naprawdę NTG

    boropi

  • 119. Data: 2009-09-12 12:16:14
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 14:07:19 +0200, boropi napisał(a):

    > Nie s?ysza?e? o triadach w wierzeniach staro?ytnego Rzymu? Poza tym to
    > ju? naprawde NTG

    A nie słyszałes o silnikach trójsuwowych na Atlantydzie?

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 120. Data: 2009-09-12 12:19:45
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Smok Eustachy pisze:

    > A nie słyszałes o silnikach trójsuwowych na Atlantydzie?

    Blizsza ci chyba choinka na swieta. :) Legalna.

    --
    mirror