  • 101. Data: 2009-09-12 06:07:26
    Temat: Re: Czy Msza mo?e by? zaj?ciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    szerszen napisał(a):

    > ...bo konkretne religie z chrzescijanska na czele i jej blibia to
    > wogole twory wewnetrznie sprzeczne nie potrafiace sie obronic przed
    > jakakolwiek racjonalną konfrontacja

    Ależ potrafią, eliminując konfrontatora ;)

    j.

  • 102. Data: 2009-09-12 08:37:07
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole? [OT]
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > Hitler nie szermował doktryną religijną to po primo a po secundo pewnie
    > że lepiej.

    A integryzm 'przypadkiem' nie jest wpisany w twoja religie? Zdaje sie
    nawet, ze oznacza takze zwierzchnosc Kosciola nad wladza swiecka co
    usilnie praktykowal JP II. Jego slawetne wezwanie do lamania prawa przez
    prawnikow w imie nierozdzielnosci instytucji malzenstwa. Mam nawet
    wrazenie, ze instytucja separacji malzenstwa w polskim prawie jakos tak
    mocio zahacza o Prawo Kanoniczne i nauki Kk.

    --
    bla

  • 103. Data: 2009-09-12 08:38:57
    Temat: Re: Czy Msza mo?e bya zajeciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > tak, juz na pierwszy stronach masz jedna z najwazniejszych sprzecznosci, w
    > jednym mowiaca ze bog jeste jedne, niepodzielny, w drugim ze jest w trzech
    > osobach, a obiegowe opinie poparte konkretnymi cytatami, sa jak
    > najbardziej ok i do znalezienia zarowno w formie cyfrowej jak i papierowej

    To chyba jednak nie czytałeś, nauka o Trójcy nie jest w żaden sposób oparta
    na biblii.
    To jest dogmat KK wywodzący się z mitologii, nie poparty żadnym fragmentem
    biblijnym. Więcej, jest sprzeczny biblią.

    boropi

  • 104. Data: 2009-09-12 08:40:10
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik szerszen napisał:

    > a to akurat z tego co kiedys czytalem, w niektorych krajach jest
    > praktywkowane i chirurgia plastyczna w tej materii calkiem niezle sobie
    > radzi

    Od dawna. :) Aczkolwiek polskie (pra)babki chyba dalej sugeruja dojrzala
    brzoskwinie czy inna sliwke.

  • 105. Data: 2009-09-12 08:45:11
    Temat: Re: Czy Msza może być zajęciami obowiązkowymi w szkole?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 16:29:50 -0700, Szymon von Ulezalka napisał(a):

    > rotfl.
    > teraz mi pewnie wyskoczysz, ze zaplodnic mozna in vitro materialem
    > genetycznym uzyskanym z czegos innego niz plemnik,

    NIe.

    i ze po porodzie
    > mozna zszyc porozrywana blone z powrotem? ja to juz to przemilcze...

    #define dziewictwo

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 106. Data: 2009-09-12 08:45:52
    Temat: Re: Czy Msza mo?e by? zaje^ciami obowi?zkowymi w szkole?
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik Szymon von Ulezalka napisał:

    > rotfl.
    > teraz mi pewnie wyskoczysz, ze zaplodnic mozna in vitro materialem
    > genetycznym uzyskanym z czegos innego niz plemnik

    Slyszales kiedys o partenogenezie badz komorkach macierzystych?
    Klonowaniu? Nielegalnych (w swietle naszego prawa) zaplodnien kobiet
    dawno po klimakterium praparowanym materialem?

    --
    bla

  • 107. Data: 2009-09-12 08:48:01
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 10:38:57 +0200, boropi napisał(a):
    /..../
> [...]
    > To jest dogmat KK wywodzący się z mitologii, nie poparty żadnym
    > fragmentem biblijnym. Więcej, jest sprzeczny biblią.

    Tak jest. Z mitologii boropistycyzmu

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 108. Data: 2009-09-12 08:49:11
    Od: gazebo <g...@c...net>

    Użytkownik boropi napisał:

> [...]
    > To jest dogmat KK wywodzący się z mitologii, nie poparty żadnym fragmentem
    > biblijnym. Więcej, jest sprzeczny biblią.

    Ja to sie nie znam: "Nauka o Trójcy jest zatem ujęciem dogmatycznym -
    wypracowanym w ciągu wieków przez teologię chrześcijańską - objawienia,
    dokonanego przez Jezusa z Nazaretu w Nowym Testamencie."

    --
    bla

  • 109. Data: 2009-09-12 08:56:40
    Od: gazebo <g...@c...net>

    > Tak jest. Z mitologii boropistycyzmu

    Ale czytales Biblie? :)

    --
    bla

  • 110. Data: 2009-09-12 09:07:42
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 12 Sep 2009 10:56:40 +0200, gazebo napisał(a):
    /.../

    > Ale czytales Biblie? :)

    Jasne

    http://pclinuxos.org.pl/