  • 51. Data: 2021-11-04 19:49:38
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 19:41, Shrek pisze:

    > Generalnie się zgadzam - pod warunkiem, że nie będzie tu faworyzowania
    > jednej grupy kosztem drugiej.

    Jest tyle wolnych dni w listopadzie. Dlaczego czarownice z mostu mają
    być faworyzowane i chcą zawłaszczać czas i miejsce wieloletniej
    CYKLICZNEJ demonstracji?

    > A czemu nie? A ty incel jesteś że tak babek nie znosisz?

    Czarownice o parszywej reputacji i wyglądzie rzucające dookoła gównem
    również słownym ? ;-)

    Fujjjjj

  • 52. Data: 2021-11-04 19:51:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:35, J.F. pisze:

    > To byl drugi pomysl, ale tu nie - gromadze sie, aby uczcic rocznice.
    > Skoro nie ma oficjalnego marszu, to spontanicznie :-)

    Nie da się, bo spontaniczne musi być w odpowiedzi na nowe nie znane
    wcześniej okoliczności - w skróci spontaniczne. Rocznica odzyskanie
    niepodleglości nie występuje 11 listopada spontanicznie;)

    > A jak spontanicznie ... jest np zakaz odpalania fajerwerkow? :-)

    A normalnie nie ma?

    > A - no i czy ja sie gromadze? Ja w ramach indywidualnych obchodow chce
    > sie przespacerowac po ulicach niepodleglej stolicy :-)

    Znany temat - rzecznicy co i raz tłumaczą, że nieprawomyślne
    zgromadzenia składają się właśnie z turystów;)

    --
    Shrek

  • 53. Data: 2021-11-04 19:53:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:49, _Master_ pisze:

    > Jest tyle wolnych dni w listopadzie. Dlaczego czarownice z mostu mają
    > być faworyzowane i chcą zawłaszczać czas i miejsce wieloletniej
    > CYKLICZNEJ demonstracji?

    Bo były pierwsze:P Wolno im.

    > Czarownice o parszywej reputacji i wyglądzie rzucające dookoła gównem
    > również słownym ? ;-)

    Poradzę ci jak jurek kryście - przejdz się kiedyś to zobaczysz, że tam
    znacznie atrakcyjniejsze laski chodzą niż chłopaki z marszu. No chyba że
    ktoś woli chłopaków:P

    --
    Shrek

  • 54. Data: 2021-11-04 19:57:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 19:48, Shrek pisze:
    > Właśnie to te zgromadzenia różni.

    Prawdziwa kontr demonstracja nawet czarownic nie bałaby się masy ludzi z
    polskimi flagami i nie musiałaby kombinować i szukać kruczków prawnych i
    wycierać sobie gęby równością.

    Niech wyślą Hołownię jako emisariusza PŁACZKA ;-)

  • 55. Data: 2021-11-04 19:59:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skoro lamparcica Ci przypada do gustu to nie mam więcej pytań ;-)

  • 56. Data: 2021-11-04 20:08:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:59, _Master_ pisze:
    > Skoro lamparcica Ci przypada do gustu to nie mam więcej pytań ;-)

    A tobie pierd? ;)

    --
    Shrek

  • 57. Data: 2021-11-04 20:10:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:57, _Master_ pisze:

    > Prawdziwa kontr demonstracja nawet czarownic nie bałaby się masy ludzi z
    > polskimi flagami i nie musiałaby kombinować i szukać kruczków prawnych i
    > wycierać sobie gęby równością.

    Tym się właśnie różnią, że jedna jest pokojowa, a druga szuka
    rozpierduchy i suszy zęby "powstrzymajcie nas leszcze".

    --
    Shrek

  • 58. Data: 2021-11-04 20:11:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale mi w pięty poszło ;-)

  • 59. Data: 2021-11-04 20:27:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 20:11, _Master_ pisze:
    > Ale mi w pięty poszło ;-)

    To jak? Ruchasz cy żadna ci nie daje i stąd takie brzydkie zdanie o laskach?

    --
    Shrek

  • 60. Data: 2021-11-04 20:32:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Próbuj dalej.

    A może pójdziesz na marsz? Jak trzeba to potrzymam za rączkę ;-)