  • 41. Data: 2021-11-04 18:47:47
    Temat: Re: Czy Marsz Niepodległości 2021 będzie nielegalny (przestępstwo/wykroczenie) czy niezarejestrowany?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:61830104$0$538$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 03.11.2021 o 22:14, J.F pisze:

    >No ale dalej ona spontanicznie nie wypada:P

    Chcielismy wziac udzial w legalnym marszu, ale z jego braku -
    spontanicznie :-)

    J.

  • 42. Data: 2021-11-04 19:02:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 18:47, J.F. pisze:

    > Chcielismy wziac udzial w legalnym marszu, ale z jego braku -
    > spontanicznie :-)

    Więc jak pisałeś wcześniej - zgromadzenie przeciw niewyrazeniu zgody na
    zgromadzenie:P

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2021-11-04 19:04:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 18:42, A. Filip pisze:

    > Jest zgodna z ideą by niektóre zgromadzenia miały inny organ
    > rejestrujący by jakaś burmistrzyna odstawiająca cyrki nie była
    > jedyną ścieżką do rejestracji zgromadzenia/pochodu.

    Nie o to chodziło, tylko o to, że wszystkie zgromadzenia są równe, ale
    niektóre mają pierwszeństwo - dosłownie podręcznikowy przykład robienia
    kurwy z prawa i logiki przez pis.

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2021-11-04 19:33:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Duch prawa do zgromadzeń cyklicznych mówi że pandemia byłą siłą wyższą i
    takie zgromadzenie powinno być zaliczone jako cykliczne na podstawie
    historii tego zgromadzenia.

  • 45. Data: 2021-11-04 19:35:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Więc jak pisałeś wcześniej - zgromadzenie przeciw niewyrazeniu zgody
    >na zgromadzenie:P

    To byl drugi pomysl, ale tu nie - gromadze sie, aby uczcic rocznice.
    Skoro nie ma oficjalnego marszu, to spontanicznie :-)

    A jak spontanicznie ... jest np zakaz odpalania fajerwerkow? :-)

    A - no i czy ja sie gromadze? Ja w ramach indywidualnych obchodow chce
    sie przespacerowac po ulicach niepodleglej stolicy :-)

    J.

  • 46. Data: 2021-11-04 19:36:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 19:04, Shrek pisze:
    > Nie o to chodziło, tylko o to, że wszystkie zgromadzenia są równe, ale
    > niektóre mają pierwszeństwo - dosłownie podręcznikowy przykład robienia
    > kurwy z prawa i logiki przez pis.

    Zgromadzenie też człowiek ;-) i powinno mieć możliwość rejestracji nie
    tylko u swojego przeciwnika politycznego.

    A Ty jesteś lewak i domagasz się takiego samego dostępu do mostu
    czarownicom? ;-)

  • 47. Data: 2021-11-04 19:39:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 04.11.2021 o 14:41, _Master_ pisze:

    >No właśnie duch prawa mówi, że każdy ma prawo do zgromadzeń. Ustawa o
    >zgromadzeniach cyklicznych jest próbą obraniczenia tego prawa i nie
    >jest zgodna w ogólności z duchem prawa dotyczącego zgromadzeń.

    Zaraz zaraz ... a co przeszkadza sie zgromadzic w wybranym miejscu i
    czasie wraz z innymi?

    Jakas impreza zamknieta czy co?

    O obitym ryju nie wspominam, bo jakze to - w panstwie prawa takie
    rzeczy podejrzewac ? :-)

    J.

  • 48. Data: 2021-11-04 19:40:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-04-listopada-2021 o 18:07, J.F. pisze:
    > Wartości te są wspólne Państwom Członkowskim w społeczeństwie
    > opartym na pluralizmie, niedyskryminacji, tolerancji, sprawiedliwości,
    > solidarności oraz na równości kobiet i mężczyzn."

    Marsz niepodległości został podstępnie zdyskryminowany przez
    skorumpowanych sędziów działających na zlecenie polityczne którzy
    tendencyjnie interpretują sobie prawo.

    Skurwysyństwo SRUE jest zaraźliwe jak LGBT ;;-)

  • 49. Data: 2021-11-04 19:41:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:36, _Master_ pisze:

    > Zgromadzenie też człowiek ;-) i powinno mieć możliwość rejestracji nie
    > tylko u swojego przeciwnika politycznego.

    Generalnie się zgadzam - pod warunkiem, że nie będzie tu faworyzowania
    jednej grupy kosztem drugiej. Zresztą jak pisałem - ustawa o
    zgromadzeniach jest tak dziurawa, że w sumie mogłoby jej nie być -
    zawsze można zrobić "spontaniczne"

    > A Ty jesteś lewak i domagasz się takiego samego dostępu do mostu
    > czarownicom? ;-)

    A czemu nie? A ty incel jesteś że tak babek nie znosisz?

    --
    Shrek

  • 50. Data: 2021-11-04 19:48:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.11.2021 o 19:39, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... a co przeszkadza sie zgromadzic w wybranym miejscu i
    > czasie wraz z innymi?

    No właśnie ustawa o zgromadzeniach cyklicznych:P

    > O obitym ryju nie wspominam, bo jakze to - w panstwie prawa takie rzeczy
    > podejrzewac ? :-)

    Właśnie to te zgromadzenia różni. Jak były kiedyś marsze po i pis w
    jednym czasie, to siłą rzeczy częśc "zagranicznych" co przyjechali do
    stolicy się pogubiła i znalazła się nie tam gdzie trzeba. Co ciekawe
    nikt nie próbował im robić przykrosci tylko z lekkim rozbawieniem (ale
    nie szyderą) było im tłumaczone, że najkrócej do właściwych odłączyć z
    bankowego pod pałac prezydencki przez poligon saski (choć wtedy chyba
    jeszcze nie był strefą zmilitaryzowaną - nie pamiętam dokładnie). No i
    kilka razy widziałem jakiegoś szura z hasłami o zamachu, zawsze w
    kożuchu. Dwóch kulsonów go dyskretnie pilnowało, ale nie potrzebnie, bo
    żadna krzywda od kodziarzy go nie spotykała. Nawet wodę mu donosili bo
    upał a ten człowiek w kożuchu - coś nie tak z głową pewnie miał, no ale
    przecież człowiek. Ciekawe jakby ktoś z tęczową flago poszedł na marsz
    naziołków?

    --
    Shrek