  • 71. Data: 2005-12-28 11:38:12
    Temat: Re: Czy MP3-trojki sa legalne ?
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > format mp3 jest zawsze legalny, nielegalnym moze byc konkretny utwor

    Dokladnie, gdyz forma tego pytanie byla taka, ze mozna by sie zaczac
    zastanawiac, czy legalny jest "format" exe lub dll, itp... ;-)

  • 72. Data: 2005-12-28 13:11:03
    Od: "Ajgor" <n...@d...m>

    Użytkownik "ElComandante" napisał w wiadomości

    > Samochodem też możesz kogoś rozjechać nie jest to
    > bezwzględnie zakazane.

    Nooo to teraz niech tylko moj sasiad wyjdzie z domu~!!! Juz go mam...
    :D

  • 73. Data: 2005-12-28 13:35:43
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Ajgor wrote:

    > Nooo to teraz niech tylko moj sasiad wyjdzie z domu~!!! Juz go mam...

    Celuj miedzy oczy ;)

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 74. Data: 2005-12-28 20:44:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 12:19:58 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > format mp3 jest zawsze legalny, nielegalnym moze byc konkretny utwor
    A to powiedz czy legalny jest konkretny utwór, np.:
    "Oj durak Ty" zezpołu Lwowska Kapela Pana Edka?
    ( w tej wersji za wokalem Pani Janiny, żeby _konkretniej było)

    --
    pozdro
    poreba

  • 75. Data: 2005-12-28 21:42:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A to powiedz czy legalny jest konkretny utwór, np.:
    > "Oj durak Ty" zezpołu Lwowska Kapela Pana Edka?
    > ( w tej wersji za wokalem Pani Janiny, żeby _konkretniej było)

    sciagnieciena uzytek wlasny poki co jest zawsze legalne obojetnie jaki utwor
    po za oprogramowaniem,
    co do rozprowadzania to zalezy czy rozprowadzajacy ma prawo do tego a tego
    Ci nie powiem bo nie wiem,

    A W JAKIEJ formie to zrobi (mp3,wav, mov, mpg, ... ) to zupelnia nie
    istotne

    P.

  • 76. Data: 2005-12-29 09:33:13
    Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 12:38:12 +0100, Antic & Pokey
    <c...@i...pl> wrote:

    > Dokladnie, gdyz forma tego pytanie byla taka, ze mozna by sie zaczac
    > zastanawiac, czy legalny jest "format" exe lub dll, itp... ;-)

    wiedzialem ze ktos tak sobie pomysli, ale nie chodzilo mi o format, tylko
    o pliki mp3 z rozna muzyka z roznych zrodel.

    Fizzzi
    GG#5311582
    Registered Linux user #405773

  • 77. Data: 2005-12-29 10:57:27
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > wiedzialem ze ktos tak sobie pomysli, ale nie chodzilo mi o format, tylko
    > o pliki mp3 z rozna muzyka z roznych zrodel.

    A to nie jest tak, ze mozna zawsze powiedziec, ze dany utwor nagralem sobie
    z radia? Przeciez nie jest zabronione nagrywanie z radia, gdyz byloby to po
    prostu smieszne.

  • 78. Data: 2005-12-29 11:06:11
    Od: "Antic & Pokey" <c...@i...pl>

    > Smieszne to jest to, ze u nas musisz dowodzic, ze jestes niewinny,
    > zamiast, zeby to ktos dowodzil twojej winy... Choc wlasciwie to nawet
    > smieszne nei jest... :(

    A to nie jest tak w prawie, ze zawsze jest tzw. "domniemanie niewinnosci"? A
    przynajmniej czy nie powinno tak byc...

  • 79. Data: 2005-12-29 11:08:28
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

  • 80. Data: 2005-12-29 11:37:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "fizzzi" <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> napisał w wiadomości

    > wiedzialem ze ktos tak sobie pomysli, ale nie chodzilo mi o format, tylko
    > o pliki mp3 z rozna muzyka z roznych zrodel.

    zalezy od KONRETNEGO utworu, np utwor "skarbonka" znanego zespolu rapowego w
    polsce byl dostepny na stroie arystow, on zasze bedzie legalny.

    P.