  • 11. Data: 2004-08-25 19:55:08
    Temat: Re: Czy IDEA może??
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cgipsb$d77$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Magda* napisał(a):

    > Ło jezu ale namieszałeś.

    Bo nieprecyzyjnie się wyraziłaś. Teraz rozumiem :) Niemniej wyjaśnić
    tego nie potrafię. Gorzej, tego sama Idea chyba nie potrafi :D
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 12. Data: 2004-08-26 11:18:09
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 25.08.2004, w wiadomości <news:cgipsb$d77$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Magda napisał(a):

    > No i do tego jeszcze nie rozumiem dlaczego analogowa telefonia stacjonarna
    > może być traktowana jako usługa powszechna,
    > jak wyżej pisze Marcin Kwaśniewski, a komórkowa nie,
    > zdaje się, że dostęp do obydwu nie jest obwarowany szczególnymi wymaganiami,
    > jak przy udostępnianiu np. łącz 2Mb ISDN.

    Dostęp nie, ale dostarczanie usług powszechnych wiąże się dla operatora z
    szeregiem obowiązków. Zresztą taka klasyfikacja nie jest wymysłem ani moim,
    ani operatorów, ale ustawodawcy (dyrektywy UE, których transpozycja na nasz
    rynek zacznie obowiązywać 3 września, również tak stanowią).
    Co masz na myśli pisząc o szczególnych wymaganiach w udostępnianiu łączy 2
    Mb?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 13. Data: 2004-08-26 11:23:27
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Dnia 25.08.2004, w wiadomości <news:cgia5n$m0u$1@nemesis.news.tpi.pl> Magda
    napisał(a):

    > Tak czy innaczej, chcę zrezygnować z ich usług.
    > Czy to jest normalne, że klient płacący stały abonament czyt. haracz
    > płaci za min. połączenia 2 razy więcej niż małolat, który kupi kartę pop?

    Wesołe to na pewno dla klienta nie jest, jednak pamiętaj, że dostałaś
    aparat, zapewne za 1 zł czy coś w tym guście. Zgadzam się jednak z Tobą, że
    jest za drogo, ale to już w zasadzie NTG. ;)

    > Nie zapłaciłam rachunku, zablokowałi mi telefony, oczywiście przed upływem
    > 45 dni.
    > Złożyłam reklamację, dostałam negatywną odpowiedź, ponieważ na dole ich
    > pisma była mała
    > adnotacja, że czekają na moje propozycje, podam im moją propozycję.
    > Zakończyć umowę bez konsekwencji dla mnie (nie minęły jeszcze dwa lata).
    > Zapłacę zaległą fakturę i będę się cieszyć tanim POP-em.

    Jestem ciekaw, czy Ci się to uda. W tym wypadku jestem raczej pesymistą,
    ale życzę powodzenia! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas